Posle 2 godine
-ELIZABETHHH POZURI ZAKAASNICEMO NAA AVION-vikala je pomahnitala crvenokosa.-Dolazim Jenna-strcala sam niz stepenice i iskezila se zelenookoj Jenni.Danas se vracamo u London.London.Jenna je u narucju drzala Dejmona a Juliu za rukicu.-Heyy andjele-rekao je Jett iza Jenne-Jetteee-Julia mu se bacila u narucje.-Jesi sigurna El?Znas da ne moras da ides-Jenna me saosecajno pogledala.-Sigurna sam-klimnula je glavom.-Mamii-cula sam glas plavooog andjela-Ojj bebi-pruzio je obe ruke ka meni da ga uzmem u narucje.-Polako-uzela sam ga i poljubila u nosic-A zasto mi idemo odavde?-Jette,kojeg je Julia vukla za ruku ka vratima,me pitao.-Jette PREKINI NE MORA DA KAZE AKO NECE-Jenna se istresa na njega.-Mozemo li da o tome razgovaramo kad stignemo u London?-klimnuli su glavom.Znam da sam im duzna odgovore,ali nmg nije lako.Zazvonio mi je telefon.Dejmon koji se u mom narucju igrao sa njim se javio.-Hajo-i pre nego sto sam stigla da vidim ko je.-Mama je tu,a ko si ti?-uzela sam telefon-Ovde Niall,tvoj ujak.-Posle 2 godine mu cujem glas.Kao i uvek veseo.-Hey Ni- rekla sam tiho plaseci se njegove reakcije.-Sis nisam ljut-odmahnula sam glavom znajuci da laze.Spuustila sam slusalicu i iskljucila telefon.-Maamaaaaa-napucila se Julia-Sta je Ju?-potrcala je ka meni i rasirila ruke.-Mama nemoj da budes tuzna-zagrlilu su me oboje.-Aiiii-cula sam Jenuu koja je bila u Jettovom narucju.Prebacio je preko ramena.-Vidimo se ispred-zatvorio je vrata.Spustila sam Juliu i Dejmona na pod i uhvatila ih za rukice.-Vreme je za novi pocetak-tiho sam to rekla i presla pogledom po kuci u kojoj sam provela 2 godine.Srecne 2 godine.
U avionu su Dejmon i Julia zaspali zagrljeni u mom krilu.-Ne kontam kako mozes ooboje da ih drzis u krilu.-Jettee kome je Jennaa spavala na ramenu pitao me po dvadeseti put isto pitanje.Samo sam se nasmejala jer ni ja nisam znala odgovor.Pogledala sam okolo.U avionu su svi gledali svojs posla.Neki su citali novine,neki knjige,neki su spavali,a neki gledali kroz prozor.Zatvorila sam oci na trenutak zamisljuci kovrdze,zeelene oci i osmeh od kojeg bi svaka devojka pala na kolena.Uzdahnula sam i otvorila oci.Jette je buljio u Jennu.Nasmejala sam se na secanje Justina i Julie.Bili su tako slicni Justinu i Julii."Pa naravno da su slicni zaboravila si da me Jette Justinov brat blizanac"glasic u mmojoj glavi me podseca
-Jeste sigurni da necete kod nas da zivite?-Justin ,koji nas je docekao i koji vec deset minuta ne spusta Juliu iz narucja,ubedjivao je Jettea da ostanu kod nas-Sigurni smo bro.-Jette je odbio po zna koji put.-Hvala sto si je nasao i pazio bro-Justin se zahvaljivao bratu dok smo se Jenna i ja grlile.Jette je spustio Dejmona i cucnuo ispred njega-Budi dobar Dejmi-poljubio ga je u obraz I podigao se.-Vidimo se sutraa El-poljubio me u obraz I zaustavio taksi.Julia se napucila u znak protesta kad je spustio.
-Ljuti su na tebe El-rekao je dok sam parkirala auto ispred kuce.-Znam-rekla sam izpod glasa-Mama-pozvala me Ju tiho.-Dejmon pava-sapnula je Julia dok je sklanjala njegovu glavu u njeno krilo.-Takoo ce boje da pava-pomazila ga je I poljubila u cell.-Aiii-Juss I ja smo se raznezili.
Usli smo u kucu I Julia je otrcala.Jusss se nasmejao-Uhvatiicuu tee-viknuo je za njom.-Odnecu Dejmona u moju sobu-glas mi je zvucao promuklo I hladno.Polako sam se penjala uz stepenice primecujuci svaki detalj kuce.Okrecili su hodnik vise nije plav nego ljubicast I vec znam cije je to delo.Nasmejala sam se gledajuci svoju sobu.Sve je ostalo isto u njoj.Spustila sam Dejmija na krevet I pokusala da se priberem.Plasim se Harryeve reakcije kad me vidi.Sela na stolicu pored kreveta I posmatrala malog andjela kako spava.Ovo ce biti tesko.Ustala sam I krenula ka dnevnom gde je Justin verovatno okupio sve.
YOU ARE READING
I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANA
ФанфикDa li će se sve njihove tajne razotkriti?Hoće li ostati zajedno i pored puno prepreka?