-Aaaaa trudni suu- viknula sam i Harry mi je uzeo telefon iz ruku dok sam skakala svi su me gledali kao da sam pala sa marssa.-Haloo??Jenna je trudna-izjavio je sa osmehom.Justin je skočio i počeo da skače sa mnom.-Zaynnnnn-neko je upao u kuću dok smo Justin i ja skakali oko Harrya koji je smirivao Jettea sa druge strane.Svu smo pogledali ka osobi koja je ušla.Devojka zelenih očiju punih suza,smeđe koses skupljene u punđi visoko na glavi,prelepog glasa stajala je ispred svih nas.Zayn je naglo ustao i stao ispred nje-Morgan?-tiho je izgovorio.Zagrlio je čvrsto dok je ona jecala.-Ljudi mislim da treba da ih ostavimo same.-Harry je rekao dok je uzimao Ju u naručje.Svi su klimnuli glavom i izašli sem mene.-Mogu da ti objasnim - umešala sam se jer sam videla da Zayn ne zna kako da joj objasni.Dobro sam znala šta je u pitanju,ovo je njeno delo!Inna.-Victoria?Zar ne?? Tako ti se prestavila devojka koja ti se pojavila na vratima i rekla da je Zayn otac njenog nerođenog deteta?Laže,draga,laže!Da bi taj dečko koji te grli patio,a i ona i ja znamo da ne bi bilo dobro za mene da Zayn pati- prišla sam Morgan koja je stojala iza Zayna pažljivo me gledajući-Elizabeth Anne Horan-pružila sam joj ruku koju je ona bojažljivo prihvatila.Zayn se nasmejao.-Ti baš voliš da pričaš-promumlao je kad sam krenula da izađem.Okrenula sam se i isplazila te izašla zadovoljna.
-Jennaa-zagrlila sam je čvrsto pre nego što je se Ju i Dej dočepaju.-Gde su mališani?-pa da,a mene ko šiša?-Nedaju Jetteu i ostalima da uđu.-mrzovoljno sam rekla.-Ljubomorkooo,pa oni su manji-napućila sam se-Pa šta??Ja sam htela da te spasim tih smarača!-prekrstila sam ruke i isplazila joj se.-Jette i ja čekamo dete,kao da već nemamo jedno-mumlala je dok je izlazila iz sobe.-ČULA SAM TOO-hhh ja nisam dete!Prošla sam rukom kroz kosu i otišla kod ludaka.-Gde su Zayn i ostali?-pitao je Jette dok mu je Ju sipala "čaj".Sela sam pored Julie starije i slegnula ramenima.-Paa Liam je ostao kući pošto je Louis bolestan,Zayn je sa Morgan,aa Niall pokušava da smuva onu njegovu.-Justin je lepo ispričao gde su ostali,a Jette ga je gledao u fazonu"Jesi ti normalan?"-Mogao si da mu kažeš da su svi kući-Julia mu kaže i lupi ga po glavi.Harry je svoju ruku držao na mom kolenu.Jette se zagrcnuo kad je video njegovu ruku,a Jenna ga je lupala po leđima-Jeste vi zajedno?-upitali su nas u isto vreme na šta je Harry pogledao u mene.Sve je na meni?Da ili ne?
YOU ARE READING
I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANA
FanfictionDa li će se sve njihove tajne razotkriti?Hoće li ostati zajedno i pored puno prepreka?