-STA CES TI DODJAVOLA OVDE?-pitala sam Innu.Sedi pored Niall i smeeska se.-Staa?Nisi ocekivala da cu se vrattiti?-podsmehnula se.Ona meni?Ok,smiri se Elizabeth-Ejjjjj I mi smo ovde-skocio je do mene i zagrlio me-Heyy Lou-nasmejala sam se.-Mrs more to je i moja drugarica-Erik,naravno zagrlio je i Lou i mene-GRUPNI?-viknuli su svi u glas,sem Inne i Hazze-Yap-zagrlili smo se svi-Ejj aa jaa?-mala Ju se pobunila.Niall joj se isplazio-Nemaaaaa-Ju se napucila i jos vise namrstila pa pobegla iz kuhinje-POJESCE NAM NUTELLUU DEJJ USTAAJJ-culi smo kako vice pposle nekoliko minuta-Ovo mi je poznato?-oglasio se Niall-I menii-nasmejala sam se i sela na jedinu slobodnu bbarsku stolicu.-I drustvo sta ima novo?-pogledali su me kao da sam pala sa Marsa-Sta se tebi desilo?-oglasila se Julia.Slegnula sam ramenima.-Od kad ti piitas STA IMMA NOVO?-Justin nastavlja.Prevrnula sam ocima.-Nije vam to ista Elizabeth koju ste pre poznavali.Sad je ozbiljnija-objasnio im je drugi Justin tj Jette.-Jette,duso,preterujes-Jenna ga je lupila po glavi-Kad ste vi dossli?-upitao je Niall i ustao kao i ostali da se pozdrave.-Pa naravno da nije ista-prommumlao je Hazz-Imao je ko da je kontrolise-podsmehnuo se Jetteu.Jette se nasmejao-Pa kad ti nisi znao?-Harry se namrsti.Julia odmahne glavom-Kad cete prestati da ratujete?-Zayn ih iznenadi pitanjem-Nikad-prevrrnu ocima.Jenna i Inna se samo izneenadjeno gledaju-Ti?-u isto vreme pitaju jedna drugu.-Koji kurac?Vi sse znate?-pita Harry,a Erik se podsmehne i okrene na peti-Pa nee- Inna odgovori brzo dok Jenna gleda sa upitnim pogledom-JEBENO NE LAZI-uplasila sam se kad je Jenna viknula.Julia me povukla iz kuhinje-Sta se desava?-pitala me cim smo usle u moju sobu.Sela sam na krevet gde su Ju i Dej spavali zagrljeni.Slegnula sam ramenima i pomazila Ju po glavi.-Znass-Julia je uporna-Ok znam-uzdahnula sam-Ali mislim da je to na njima da vam kazu-nastavila sam.Julia klimnu glavom i zaggrli me-Sto si otisla El?-iznenada upita i ja se zaledim.Nije vreme.Slegnem ramenima jer ako nesto izgovorim znace da lazem.Krenula je jos nesto da pita, ali su je vrata prekinula.Otvorila sam.Justin je samo povukao Juliu i mahnuo mi.Otisli su.Kako da im kazem razlog?-Nije vreme- sapnula sam tiho i legla pored Ju i Deja.
-Mamiiiii-male rucice su me budile-Ejj bebii-uhvatila sam ga za rucice i poljubila-Aa ja se pjasim-njegove hazel okice bile su tuuzne.Sela sam pored njega i stavila ga u krilo.-Zaasto Dej?-slegnuo je ramenima i zagrlio me sicusnim rucicama oko vrataa-A gde je seka?-nasmejala sam se-Verovatno je dole-klimnuo je glavom i zabio glavu i moj vrat.-A mama ja sam majo pje sisao doje i jedna teta i jedan ciko su se ganjali-nasmejala sam se-Podsetilu su me na Jettea i Jennu-nastavio je.Poljubila sam ga u celo.-Hoces da upoznas sve?-odmahnuo je glavom-Zasto?-namrstio se i onda pocrveneo-Stidi se?- klimnuo je glavom,poljubio me u obraz i pobegao iz sobe.Nasmejala sam se i ustala.Awii znaci stidi se.Otvorila sam ormar i nasmejala se sve moje stvari su idalje ovde.Teksas farmerke?Hmmm neee.Plavva trenerka?Uvek.izvukla sam plavu trenerku i belu majicu na pretele.
-Mamaaaaa-skocila je Ju na mene-Ukoo Nii nas vodi u junaa pajk- veselo je rekla-Mamaaa-Dej me pozvao rukicama da i njega podignem pa sam samo sela na pod i stavila Ju pored mene.-Ja necu-napucio se.Ju se namrsti-Ajii zasto?-pitala ga je na sta se on zacrveneo.-Oces da pitamo Jette i Jennu da idu sa nama?-pitala sam ga.Klimnuo je glavom.-Awii-culi smo kad su me zagrlili-Ejj Ni- nasmejala sam se.Uzvratio je ali i slikao Ju i Dej kako me grle.Ozbiljno?-Pa za albumm-pravdao se.Ustanem i uhvatim ih za ruke-Jeste jeli?-pitam ih.Klimnu glavom-A jeste jos gladni?-opet klimnu glavom.Ova deca su uvek gladna.Strasno.Stavim Ju pored Julie,Deja pored mene.-Ii sta ima da se jeedee?-pitam Justina kooji ocegledno kuva danas-Aaamm kako se ovo cudo zove?Aa da Justinov dorucak-nasmejala sam se i pogledala u tanjir ispred mene.PALAACINKEEE .Njamiii.-Inna- pozvala sam je.IMAM PLAN.Pogledala me upitno-A ko ti je rekao da smes da zivis ovde?-izneenadjeno me pogledala-Pa Harry-slegnula je ramenima-Ahaam Harry?-pogledala sam ga upitno-Ssta?Pitao sam Nialla-pravdao se.Niall se namrsti.-Nisam rekao zauvek El-objasnio je Ni.Klimnem glavom-Onda se pocni pakovati.-nasmejala se.Svi su je pogledali ozbiljno.Naglo se uozbiljila i pogledala Harrya koji nije obracao paznju na nju.Hranio je Deja koji je bio izmdju njega i mene.-MOLIM?-Inna se dreknula kad je Harry rekao isto sto i ja-Treba nam soba za decu.-obrazlozio je-A vi nemate drugih soba?-sarkasticno je upitala-Hazz I El su planirali da ta soba bude za njihovu decu kad je budu imali-Julia joj odgovori.-A sad ih imano-Harry nastavi i svi ga pogledamo u neveriici.ON ZNA?
YOU ARE READING
I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANA
Fiksi PenggemarDa li će se sve njihove tajne razotkriti?Hoće li ostati zajedno i pored puno prepreka?