Nisi ti uvek kriva

104 8 0
                                    

-STA NISI ZNALA DA ZNAM?E PA VIDIS ZNAM I PITAO SAM SE KAD BI MI REKLA?NIKAD ZAR NE?JER SI GLUPA KUCKA KOJA IMA PROBLEM SA POVERENJEM KOJA NE VOLI NIKOGA SEM SEBE TO SI TI-Gledala sam u njega dok me svaka njegova rec bolela kao da mi je neko stavio so na ranu.Nastavio je sa uvredema dok sam ga ja bledo gledala.Zatvorila sam oci svesna toga da placem-Harry prekini-Niall ga je upozoravao-Ako ne zbog nje onda zbog dece-nisam mogla da otvorim oci jer sam se uplasila sta cu videti,ali on je stao.Osetila sam zagrljaj i znala sam od koga je.Naslonila sam joj se na rame i zajecala.-Smiri se El-Zayn koji ni rec nije progovorio  od kad sam dosla,tesio me je.-Upravu je-sapnula sam i polako se izvukla iz Juinog zagrljaja.Krenula sam da izadjem iz kuce kad me Ju povukla da je pogledam u oci-Nisi ti uvek kriva-sapnula je tiho gledajuci me pravo u oci-Da jesam Ju-otrgla sam joj ruku  i istrcala sam napolje.

Kao i uvek,mesto na koje uvek dolazim da se smirim,bilo je prazno.Sela sam na pod i zagledala se u daljinu.Uvek sam ja kriva.Uvek.Ubija me osecaj krivice.Oblizala sam usnice i znala sam sta mi je bilo potrebno.Iz jakne izvadila sam Jetteovu kutiju cigara i izvadila jednu.Zapalila sam je.Zaboravila sam kakav je osecaj ipak nisam zapalila vec 5 godina.

Otvorila sam vrata svoje sobe i odmah sam se zacudila.Zasto Ju i Dej nisu u krevetu?Verovatno su kod Hazze ipak je kasno.Onako obucena bacila sam se na krevet i zaspala u roku od 5 minuta.

-Mama-vikala je Ju trceci ka meni,ali taman kad je stigla do mene odmerila me i onda nastavila da trci ka nekom iza mene .Okrenula sam se i zatekla Innu kako grli Ju.Vikala sam Ju,ali me ignorisala

Budim se sva znojava,idalje je noc, ustajem i trazim kljuc od Louove teretane.Presvucem se i kad udjem u teretanu vidim  dobro poznatu figuru-KOJI KURAC?-

I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANAWhere stories live. Discover now