I ove nas na početku!Kad sam se odmakla od Harrya dobio je šamar,naravno!-Prestani-rekao je besno.-Prestani da se praviš da ti ne značim! - nastavio je dok sam ga ja gledala hladno - Nemaš prava reči - rekla sam I ostavila ga samog.
-Mamaaaa - viknula je Ju dok je trčala ka meni.Raširila sam ruke i podigla je u naručje.Nasmejala se i poljubila me u obraz.-Nedostajala si mi- napućila se dok je gledala Nialla i Deja kako sede na podu jedu čips i gledaju crtani.-I ti meni - poljubila sam je u obraz I ona me čvrsto zagrlila oko vrata.-Maaamaaa-Dej je viknuo kad me primetio.Ustao je i brzo potrčao prema meni.Spustila sam Ju i njega zagrlila.Poljubio me u Obraz - Jesi kupija nesto jepo?-umiljato je pitao gledajući me.Nasmejala saam se i odmahnula glavom.Napućio se i okrenuo na peti te se vratio na mesto.Niall mi je mahnuo i ja sam otišla gore.
Posle jedno sat vremena ispod tuša,obukla sam se i sišla dole.Svi su bili tu!-Dodji ovamo!-Justin je prebacio Juliu u njegovo krilo praveći mi mesto i sela sam.Naslonila sam glavu na dvosed i gledala Ju i Deja kako se igraju.Osetila sam nečiji pogled na sebi-Hoćeš li prestati da buljiš?-drsko sam ga pitala na šta se on iskezio -Šta ćeš da uradiš ako ne prestanem da buljim?-namršteno sam dohvatila telefon i stavila slušalice u uši.Ignorisala njegov pogled u njega iako je to bilo teško!Nešto u meni mi jednostavno nije dalo da budem sa njim.Imam Juliu i Dejmona trebaće im otac i imaju ga!"Zvoni ti telefon,glupačo!"glasić se javlja i ja se javim na telefon ignorišući I njega.-Evet?-razigrano se javljam - trudni smo - kaže Jette veselo.
YOU ARE READING
I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANA
Hayran KurguDa li će se sve njihove tajne razotkriti?Hoće li ostati zajedno i pored puno prepreka?