-REKLA SAM TI DA SE VISE NIKAD NE POJAVLJUJES U JEBENOM LONDONU-iznervirana cinjenicom da je neko prekrsio moje naredjenje udarila sam ga jako nogom u stomak-Aliii nisam ja kriv za ono sto se desilo?-Rey se pravdao dok je pokusavao da objasni rukama,a i da dodje do zraka -Inna je to uradila,ali je namestila da za sve okrive mene jer sam ti bio desna ruka!-pogledala sam ga svesna toga da je upravu.Inna je ustvari Kim samo sto ja nisam provalila.Kim,hmmm,mojaa mladja sestra od tetke koja je trebala da bude vodja,ali nije jer sam se vratila.-Dokaz?-postavila sam Rey uslov da mu verujem-Znao sam da ces ga traziti pa sam ga i nasao-bacio mi je u ruke njen stari telefon-Unutra je sve-rekao je te izasao drzeci se za stomak.Uff!!Sela sam na pod oslanjajuci glavu od zid.Sakama sam prekrila lice dok sam pokusala da izbacim sve misli iz glave.Neko je usao u teretanu i seo do mene.Dobro poznati parfem obuzeo mi je culo mirisa(Lolll)Harry.-Cuo si ga zar ne?-svesna toga da je skoro celo vreme bio ovde pitala sam ga.Klimnuo je glavom te je naslonio na moje rame.-Ona je kucka-tiho je rekao - i desava se da covek pogresi. -nastavio je da me tesi dok ga ja nisam ni slušala.Znala sam da nesto nevalja od pocetka-Harry? HARRY JEBOTE STA SI REKAO INNI? -zacutao je i spustio glavu - Rekao si joj da ne pricam sa Vanessom zar ne?-klimnuo je glavom dok je bes kolao mojim venama.Smiri se El!"Ajde glupaco smiri se!"glasic se oglasi posle nekoliko dana.Uzdahnem duboko i zatvorim oci. Ustanem naglo i njegova glava zamalo padne navucem crne rukavice na ruke i pocnem da udaram onu vrecu.Harry stoji pored mene i samo posmatra. KRETEN.
U jednom trenutku Harry pocinje da mi prilazi te zaustavlja moje ruke i okrece me ka njemu.-Volim te El -sapne dok nam priblizava usne.Gotovo.Sve je u tom trenutku kad me je poljubio bilo gotovo sa realnoscu.Nestala sam u svetu mastanja.
YOU ARE READING
I love you (2.sezona Criminal love)PAUZIRANA
FanficDa li će se sve njihove tajne razotkriti?Hoće li ostati zajedno i pored puno prepreka?