2. rész

72 8 0
                                    

Reggel felkeltem, majd kimentem a fürdőszobába. Elvégeztem a reggeli rutinom, majd lementem reggelizni.

Valami nagyon furcsa volt... Nem találtam otthon senkit... Megnéztem az összes szobát, a kertet, a teraszt és a garázst is... De sehol senki. Nem értem mi folyik itt... Talán pia... Sőtt, biztos! Anyáék tuti elmentek este piálni...Ki tudja mikor esnek haza.

A nagy keresés után elterültem a kanapén, és telefonozni kezdtem. Rátaláltam két srácra az instán... Valami MarcusandMartinus a nevük... nem nagyon izgatott, tovább is lapoztam. Körülbelül fél óra múlva anyám és apám esik be az ajtón piától bűzölögve. Befogtam az orrom, majd felrohantam a szobámba. Elkezdtem pakolni, mert nincs semmi dolgom, mivel kiírattak már az iskolából.

Már majdnem mindent elpakoltam a bőröndjeimbe. Már csak egy képes album maradt, amit eddig még nem is láttam. Elhatároztam, hogy meg nézem a benne lévő fotókat...

Sok olyan kép volt benne, amikor körülbelül 2 éves voltam... Akkor még a Balatonon laktunk, és anyukám, se apukám nem ivott. Minden képen vidámság uralkodott. Volt egy olyan kép, ahol én, apa, és anya ugrott egyszerre a vízbe és az volt lefotózva... Nagyon elérzékenyültem... Mi történt a családommal hogy most itt tartunk..? -Csordult le egy könnycsepp az arcomon, majd rá a képre...-

Ekkor anyám nyitott be az ajtón, becsuktam az albumot, és letöröltem a könnyeimet.. Mint kiderült, csak meg akarta nézni hogy állok a pakolással. Látta hogy kész vagyok, és én elmentem a kedvenc helyemre egyet sétálni... Este volt már, úgyhogy ki volt világítva. Tudom, hogy ez csak egy játszótér, de nagyon szeretem. Nem a játékok miatt, hanem valamiért ideköt valami, ami nem tudom hogy mi. Eszembe jutott, hogy nem sokára el kell engednem ezt a helyet... El kezdett fájni a szívem.

Azért mégis csak valamennyire szeretem ezt a várost...

Fél kilenc körül hazamentem, és elvégeztem az esti rutinom. És igen, ma nem kajáltam semmit a reggelimen kívül, mivel nem is volt kedvem... Ezek után lefeküdtem aludni...



Helllllóóó! Ez a rész rövid lett, úgyhogy bocsi ^^.

Kövi rész: 2018. 10. 5.


Sorsfordító Könyv {HUN}Where stories live. Discover now