5. rész

62 7 2
                                    

~Péntek reggel~

Reggel van... Mélyen alszom... Meg a faszt! Anyám reggel a vállamat kezdte rázni, hogy keljek fel, mert valami tetves táncra kell ma mennem suli helyett!

Anya: Kelj már fel Lara ezt nem hiszem el! -rázta a vállam-

Én: Mi a búbánatos bajod van már megint?! -förmedtem rá álmos fejjel-

Anya: Az a "búbánatos" bajom, hogy ma táncra kell menned!

Én: Mivan?!

Anya: Most írt levelet az igazgató hogy a tánciskolában kell lenned fél kilenckor.

Én: De anya! Még csak fél öt van!

Anya: Nem fél kil... Hupsz...

Én: Na jó... Most már úgy sem birok visszaaludni. Inkább csinálok egy kávét, iszok mellé egy kis páleszt, bort, sört, faszom tudja mit...

Anya: Tudod mikor iszol te bármilyen alkoholt is...

Én: Jó akkor maradok egy kávénál... De jó erős lesz... ;)

Lementem a földszintre, és csináltam egy kávét. Amikor már majdnem megittam, hívott egy ismeretlen szám. Otthagytam a kávét és felrohantam a szobámba, majd felvettem:

Én: Halo...?

?: Szia Lara, Martinus vagyok.

Én: Ohh szia. Miért hívtál?

Majomkuszkusz:Csak arra gondoltam hogy... tudod... mehetnénk ma együtt suliba...

Én: Ma egész napos táncóra szarságon leszek, de máskor bepótolhatjuk.

Majomkuszkusz: Oké. Egyébként hol is lesz az a táncórád?

Én: A tánciskolában fél kilenckor.

Majomkuszkusz: Ohh... Remek! Emma a húgom is oda megy, és én kísérem el. Tehát mégis találkozhatunk.

Én: Amm... Oké. Akkor ott tali.

Majomkuszkusz: Oké szia!

Én: Szia!

"De jó"... Megint találkoznom kel azzal a Majomkuszkusszal... És egy napig a nyakamon fog lógni! Ne már... :/

~Negyed kilenc~

Indulok a tánciskolába, ahol elméletileg magyarul is beszélnek. Az viszont jó lenne.

Nos itt állok a kapuban, de nincs itt senki, pedig már 9:40 van. Lehet hogy mégsem ma lesz,de akkor említette volna Majomkuszkusz nem? Még várok egy kicsit, hátha jön valaki...

Látom hogy jön Majomkuszkusz a húgával... És... Ne már... Éppen engem fotóz a telefonjával...

Én: Csá Majomkuszkusz, kitörölnéd a képet amit rólam csináltál?

Majomkuszkusz: Egy, Martinus a nevem! Kettő... Szerintem nagyon jó kép lett... Főleg hogy egy ilyen szépség van rajta...

Én: Ne kezd, oké?

Martinus: Oké... De most tényleg... Tök jó lett nem? :D

 Tök jó lett nem? :D

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Én: Ja ja, persze. Na töröld ki!

M: Nem nem :D

Én: Akkor majd én!

M: Ááá ne kergess máááár!

Én: Akkor töröld... Au.... -elestünk mind a ketten-

M: Uhh jól vagy?

Én: Ja... De szerintem ma már nem nagyon kéne táncolni.

M: Pedig szivesen megnéznélek!

Én: ...

M: Jó mindegy, csak mostmár menjünk be mert Emma már bent van a többiekkel.

Én: Oké... Menjünk...

Rohadt nehéz volt ez a táncolás, de bevallom egészen tetszik... Lehet hogy külön is fogok járni órákra.

Martinus ( Igen, megtanultam a nevét :D xd) végig engem nézett. Az nagyon zavart, főleg hogy seg... a hátsómat nézte...

-vége a táncórának-

M: Nagyon ügyik voltatok lányok!

(Emma) E: Köszi bátyus!

Én: Köszi, csak rohadtul fáj a lábam xd.

E: Igeny, nekem isz...

M: Emma ne selypíts, tudsz te normálisan is beszélni.

Én: Martinus hogy tudsz ellen állni enne a cukiságnak? :D -felvettem a hátamra, és hazáig cipeltem-



E: Köszi hogy haza hoztál Lara!

Én: Óhh nincs mit máskor is te cukiság :).

M: Kösz hogy hoztad a kis cukiságodat. -nyomott egy puszit az arcomra-

Én: Oké... Na sziasztok...

M: Szia...

E: Szia Laruuus!

Ez mi volt?! Csak úgy puszilgat? Megáll az eszem...

Már este van, tíz óra. Nagyon elfáradtam a mai órán, úgyhogy most inkább megyek aludni...




Sorsfordító Könyv {HUN}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon