10. rész ~Sorsfordító könyv~

37 6 3
                                    

Egy napon mentem haza (Lara) táncról, és valami furcsa érzésem támadt. Valami olyan amit nem éreztem eddig. Eszembe jutott Tinus, Trofors, az első táncsuli, a régi életem. Most meg itt vagyok New Yorkban, egy felhőkarcoló tetőlakosztályában lakok, és a tánc lett az életem. Minden megváltozott.

Amikor hazaértem csak kinyitottam az ajtóm, ledobtam a táskámat és elmentem letusolni. Körülbelül este 10 lehetett amikor kijöttem a tus alól, és ráugrottam az ágyamra... Ami kiderült hogy nem volt valami jó ötlet. Iszonyatosan kemény dologra érkeztem. Azonnal felálltam, és láttam hogy az ágyamon van egy könyv. Éltemben még sose láttam ezt a könyvet. Csak egy "L" betű volt a borítója közepén. A Gerincén szép díszítés volt, a hátulján barokk stílusban díszített motívumok. Egy csatos lakattal zárult a könyv. Egyáltalán nem értettem mit keresett ez a házamban, de nem is nagyon érdekelt. Hanem hogy mi van benne.

Ki is nyitottam. Ez első oldal máris nagyon furcsa volt. Ki voltak gyűjtve az adataim. Hogy mi a nevem, mit sportolok, kik a szüleim, mikor születtem, és mikor haltam meg. Várujunk.... Hogy mikor haltam meg?!


Ha érdekel a folytatás akkor nyomj rá a "Vote"-ra, és írj egy kommentet. Nyugodtam írhatsz építő kritikát is. Remélem tetszett :) . Most jön a nyár, minden dolgozat összejött, szóval most már koncentrálhatok az írásra. Holnap hozom az új részt. Sziasztok! <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sorsfordító Könyv {HUN}Where stories live. Discover now