~Csütörtök~
Csütörtök reggel van, és az ágyamba fekszek... Nézem a plafont mintha valami csodára várnék... Erre megszólal az ébresztőm... Hát nem ilyesmi csodára vártam, de ez is haladás.
Kikelek az ágyamból, majd kimegyek a fürdőszobába és elvégzem a reggeli rutinomat.
Anya: Jó reggelt!
Jó reggelt... -válaszoltam álmos fejjel-
Apa: Jó reggelt nektek is! Kapd össze magad kislányom, mindjárt indulnod kell a suliba!
Jól van na... -megreggeliztem, majd kimentem az ajtón-
Már 20 perce sétálok, és kezdem azt hinni hogy nagyon nem járok jó helyen. Vagy még is...
-Megjelent előttem egy hatalmas fehér épület, amire fel volt írva hogy Skole... magyarul iskola...-
Ekkor már tudtam hogy nagyon pórul fogok járni mivel tudok kb 3 szót norvégul. Ekkor hallottam hogy becsengettek. Bementem a terembe ahol állítólag matekom volt. Beültem az egyik hátsó padba, majd a tanár valamit norvégul kezdett el magyarázni nekem. Persze ebből én semmit nem értettem majd angolul feltette a kérdést: Beszélsz norvégul?
Erre csak ráztam a fejem jobbra ballra, amit már szerencsére megértett. Majd feltett még egy kérdést: Honnan jöttél?
I'm from Hungary.
Csak nézett, mintha még nem látott volna még fehér embert, majd folytata az órát. Ez nekem nagyon magas...
Nagyban megy az óra, amikor megpillantom azt a 2 srácot a szomszédból.
-Remek... Ők is az osztálytársaim..?
Martinus: Mint látod igen, cica...
Én csak néztem rá nagy szemekkel, hogy ő tud magyarul... Azt hiszem ez a nap nekem már túl sok...
Vége van az iskolának, most tartok haza felé. Volt akkora szerencsém hogy nem találkoztam egyik magyarul beszélő tökfejjel sem. Eddig...
Martinus: Szia! -lihegett-
Én: ŐŐ... Szia?
Martinus: Jó gyorsan kiértél a suliból! Amúgy Martinus vagyok.
Én: Én Lara, de minek jöttél utánam?
Martinus: Az igazságot mondjam, vagy találjak ki valami baromságot?
Én: Légyszives az igazságot Majomkuszkusz vagy ki...
Martinus: Martinus, nem Majomkuszkusz...
Én: Jó, bocs...
Martinus: Tehát azért jöttem utánad, mert a padodon hagytad a telódat...
Én: Köszi hogy elhoztad! És ez a telefonszám ráragasztva a képernyőjére csak úgy odatermett?
Martinus: Biztos. Nem tudom. Azért írd be a telefonodba, és majd hívd fel! Na szia! -kacsintott-
Én: Szia...
Tíz perc múlva hazaértem, és senki nem volt otthon. Úgyhogy felmentem a szobámba, és elővettem a telefonomat, és beírtam a számot... Nem akartam felhívni még, de sejtem hogy kié lehet. Biztos azé a Majomkuszkuszé. Aki a szomszédom. Nagyon "örülök" neki...
Eközben beesteledett, és elmentem lefürdeni. Utána befeküdtem az ágyba, és még egy kicsit telóztam, aztán elaludtam...
Hellósztok! Ma jött egy új rész, remélem tetszett! :D <3 <3 <3
YOU ARE READING
Sorsfordító Könyv {HUN}
RomanceLarának egy borzalmas családja van, akik egyfolytában el akarnak költözni pénzügyi gondok miatt.Egy nap elköltöznek Norvégiába, majd saját maga New Yorkba. Az egyik este egy tárgy megváltoztatja a jövőjét.