YAREN -
Saat sabahın 8'i. Hafta içinden kalan alarm. Bu saatte bok vardı da uyandım sanki. Gidip Alarayı uyandırdım. E doğal olarak bu duruma kızdı.
- Bu saatte ne var Yaren ?!?!
- Kalk Çin'den sipariş ettiğin dondurmaların gelmiş.
- Oha dondurma mı ??
ALARA -
Tabi ben dondurma lafını duyar duymaz üstümdekileri unutarak hemen kapıya yöneldim. Tam açacakken kapı çaldı. Kapıyı açar açmaz ''Oha dondurmalarım gerçekten gelmiiş'' diye bağırarak çocuğun elindeki paketi çektim. Yaren arkadan kahkaha atarak geldi ve çocuğu görünce ;
- Yuh harbiden paket mi gelmiş ?
- Öncelikle Günaydın. Yaren kim ?
- Benim, buyrun ?
- Bu paket sizin içindi.
dedi benim elimdeki paketi işaret ederek. Şaşırdım, paketi çocuğa geri verdim ve ;
- Allah belanı versin Yaren
deyip içeri gittim. Yaren elindeki paketle içeri geldi. Her zaman ki gibi yine sevgilisinden. Aptal aşıklar bunlar. Sürekli hediyeler falan. Ama o hak ediyor. Gerçekten çok seviyor. Çocuk bu kızı üzmese bari.
''Yaren ben çok acıktım'' diyerek bir hışımla kalktım ve mutfağa gittim. Aa doğru ilaç saati.
- Alara kalk gidiyoruz diye çığırdı Yaren.
- Nereye ?
- Bir hafta sonra okul var.
- Nesine bu kadar sevindin Yaren ?
- Saçmalama. Tabii ki Buğrayla alışveriş yapacağız o yüzden bu sevinç.
- Saç malanmaz taranır Yaren, ben gelmiyorum sen sevgilinle git.
diyerek odama gidip yattım. Zaten okula gitmekten nefret ederim bide alışverişine mi gideceğim ? Hemde bu aşk böcekleriyle ? Hah! çok beklersiniz. Tamam Yaren'i seviyor olabilirim ama okul alışverişlerinden hep nefret etmişimdir. Yapabileceğim bir şey yok. Zaten Yaren de bunu bildiği için üstelemedi. Yarım saat boyunca ne giyeceğim diye beynimi ütüledikten sonra çok şükür gitti. Bende artık rahatça yatabilirim. Yatağa yatınca uykumun kaçtığını anladım. Ki bence bu gayet normal. Yani sizde yarım saat boyunca Yaren'in kıyafet seçimini izlemek zorunda kalsaydınız emin olun sizin de uykunuz kaçardı. Neyse ne zaten bugün onun yüzünden o postacı bozuntusuna da rezil oldum. Aman banane ya sanki bir daha hayatım da göreceğim. Ben böyle bunları düşünerek yatakta dönerken kapının çalmasıyla korkup düşmem bir oldu. Ah bi taraflarım acıdı. "Bu salak kim" diye söylene söylene kapıyı açtım .
-Kimsin? dedim kapıyı açarak. Ama bu sabahki postacı bozuntusu !!