,,Lunah, musíš to zastavit."
Drobná hnědovláska, vzhledově ani ne třináctiletá, se zamračila. ,,Já vím. Kameny nekonečna jsou nebezpečná hračka, není dobré, že hned dva z nich se nacházejí na zemi." souhlasila.
,,Lidé jsou hloupí a chtějí ovládnout to, na co sami nestačí. Jeden jim můžeme ponechat, ale druhý musíš přinést sem. Postaráme se o něj." Lucy zakoulela očima. ,,Já vím, mami. Tohle už jsme probíraly kolikrát. Dokážu to." odsekla otráveně.
,,Neštěkej po mě, jsi dcera Bastet a ne Anubise," napomenula ji její matka s pobavením. Lucy si odfrkla smíchy a prostoupila velkou bránou pomalovanou hieroglyfy. ,,Mnoho štěstí," slyšela ještě za sebou. Pak ji obklopilo zářící bílé světlo a ona v něm zmizela.
•••
,,Tak mladá a tolik toho prožila..." vzdychla soucitně Mirabelle a zastrčila Sis pramen vlasů za ucho. Mirabelle byla jedna z mentorů, postarší tělnatá žena, ale i přesto stále velmi nebezpečná. Jen málokdo se jí vyrovnal v umění vytváření zbraní a potom, co sem Sis, psychicky i fyzicky na dně dorazila, se jí ujmula jako vlastní dcery.
,,Já vím, Mirr." usmála se Sis dobrosrdečně a přerovnala si popruhy batohu, který jí seděl na zádech. ,,Ale musím jít." Mirabelle se na čele utvořila ustaraná vráska. ,,Holubičko moje, bojím se o tebe. Zbytečně neriskuj, pamatuj na to, že se můžeš vysílit," Sis ji jemně vzala za zápěstí. ,,Tohle všechno jsi mě už učila. Dokážu se o sebe postarat, neboj se." ujistila ji.
Mirr ji přitáhla do hřejivého objetí. ,,Dávej na sebe pozor," zašeptala do dívčiných vlnitých hnědých vlasů. ,,Budu," odpověděla a nasávala její vůni po másle a sušenkách, evokující bezpečí.
Hodně krátký prolog, vím XD
Tohle je krátké seznámení s Lucy a Sis, scénky předtím, než se zjevily v příběhu.
Doufám, že se zatím líbí. První kapitola vyjde za chvilku - zase píšu z pohledu třetí osoby -_- Asi to budu střídat nebo jste nevím... Nevermind :DDraci s vámi, Altair 🌠
ČTEŠ
You didn't see that coming? (Okovy svobody 3) [Avengers 2 FF]
Fanfiction• Třetí kniha ze série Marvel fanfikcí Okovy svobody • Avengers vyrazí do Sokovie, získat Lokiho žezlo, které má v držení baron Strucker a s jeho pomocí vytvořil i dva takzvané Vylepšené, dvojčata Maximovovy. Jakmile ho získají, Tony přemluví Bruce...