Previously on lick me (aka Γλυψε με)
<<Μπορώ να έχω μια τελευταία επιθυμία;>>τον ρωτάω ευγενικά.
Ε τι στο καλό. Όλοι την δικαιουνται.
Εκείνος φαίνεται να το σκέφτεται για λίγο και τελικά συμφωνεί κάνοντας μου νόημα να μιλήσω.
<<Μου κάνεις μια χάρη;>>του λέω αισθησιακά στο αυτί;;
<<Ότι θέλει η καυλα μου. >>απαντα εκείνος αναμμένος.
<<Μου πας στο διάολο σε παρακαλω πολυ>>
And now...
Εκείνος δεν φαίνεται να ενοχλείται από το σχόλιο μου. <<Μόνο αν έρθεις κι εσυ μαζί μου >>χαμογελαει με αυτό το σεξυ χαμόγελο.
Διόρθωση.
Το ηλίθιο χαμόγελο.
Φίλε. Τα μισά να μου έλεγε.
Σκάσε!
Αρχίζει να με φιλάει στον λαιμό κρατώντας τα χέρια μου πισω απο στην μέση μου.
Γαμω!
Πως εμπλεξα έτσι;
Μήπως να τον χτυπησω στα... Εκχεμ...
Τι;
Ειναι η μόνη λυση που έχω.
<<ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ! >>με απειλεί και βάζοντας μου τρικλοποδιά με ρίχνει στον καναπέ κρατώντας τώρα τα χέρια μου πανω απο το κεφάλι μου.
<<Φυγε απο πανω μου ανωμαλε βιαστή. >>του φωνάζω και χτυπιέμαι σαν το ψάρι όταν βγαίνει έξω από το νερό.
Εκείνος με αγνοεί και τώρα με φιλάει πιο κάτω από τον λαιμό.
Και συνεχίζει να κατεβαίνει και να κατεβαίνει μέχρι που φτάνει στο ευαίσθητο σημείο μου.
Εγώ έχω μεινει να τον κοιτάζω εφόσον δεν μπορώ να κουνηθω ή να ξεφυγω. Εκείνος με κοιτάει για λίγο μάλλον για την έγκριση μου, αν αυτό δηλαδή βγάζει νόημα. Εγώ παρόλα αυτα δεν λεω τιποτα δίνοντας του το οκ και εκείνος με φιλάει. Με φιλάει εκεί.
Ντιν ντον.
Το κουδούνι!
Κατευθείαν κοιτιόμαστε στα μάτια και εκεί βρίσκω την ευκαιρία να φωνάξω.
<<ΒΟΗΘΕΙΑΑ.ΒΟ-μμμ>>προσπαθω να φωνάξω αλλά μου κλείνει το στόμα στη στιγμή.
<<Μικρό μου θα μας ακουσουν. Και δεν το θες αυτό. >>μου λέει με ένα θυμωμένο βλέμμα και βγάζει ένα μαχαίρι.
Μαμά!
Αυτός θα με σκοτώσει.
Εκεί είναι που τα παιζω τελείως και αρχίζω και κουνιέμαι σαν τρελή μέχρι που καταφέρνω και του ρίχνω μια στον καβάλο του.
Εκείνος γουρλωνει τα μάτια από έκπληξη ελευθερωνοντας τα χέρια μου.
Εγώ σηκώνομαι γρηγορα απο τον καναπέ και βγαίνω έξω από το σπίτι μου.
Ναιπ.
Καλά ακουσατε.
Βγηκα έξω από το σπίτι μου.
Τα καλα νέα;
Γλίτωσα από τον ανωμαλο.
Τα άσχημα;
Ξέχασα τα κλειδιά μου μέσα.
Και το χειροτερο;
ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ.
Πως θα παω έτσι στο παρτυ ;
Επππ.Τι μου κανετε βρε;
Μικρό κεφάλαιο ξέρω αλλά το επόμενο θα είναι μεγάλο.
Πως σας φανηκε;
Είστε ετοιμοι για την εμφάνιση της Ας στο παρτυ της Τζέσικα με τα εσωρουχα της;