A tegnap ellensége végülis ma is ellenség maradt
Az ő barátikörük a legzártabb és népszerűbb az iskolában; egy kicsit mindenki a tagja szeretne lenni.
A vezéregyéniség egy idén végzős, lángoló piros hajú srác, Chris, minden odajáró lány első szerelme.
Ha valaki szóba áll az egyik taggal, utána büszkén meséli az osztálytársainak, akik utána egy kicsit feljebb gondolják a népszerűség ranglétráján.
És ennek a társaságnak Winter Mégalétezésérőlsemtudnak Lawliet történetesen két tagját is ismeri: Lucast, akivel a fiúvécében ismerkedett meg, és a kirendelt ügyvédjét, Aiden Cooley- t.
És amint ez kitudódott, Winterre egyszerűen máshogy kezdtek el nézni osztálytársai. Eddig láthatatlan tényező volt valamelyik hátsó padban, most mindenki köszön neki, mikor reggel belép. Kinevették, ha rosszul felelt, most a tanárt hibáztatják érte.
Reggel Joy a kitudjahanyadik köszönés után kifakad:
- Winner, mi a szart csináltál, hogy hirtelen ilyen kibaszott aktív tagjává váltál a közösségnek?
Én is szeretném tudni- gondolja, de megtartja ezt magának.
Helyette nagyképű mosollyal vállat ránt.
- Tudod, hogy szokott ez lenni.
- Nem, Winter. Nem tudom, hogy szokott ez lenni, és béna diákok ezrei sem tudják, szóval felsötétíthetnél minket, népszerűtlen gyíkokat, mi a titka- ironizál gonoszul.
Winter csak a szemét forgatja, mikor elérik az iskola kapuját és kicsit arrébb megállnak rágyújtani.
A haragos szélvihartól, mi este támadt, és az előrejelzések szerint tombol is pár napig, alig tudják meggyújtani a gyér lángú öngyújtóval a cigit.
- Fasz- motyogja Winter a sokadik sikertelen próbálkozás után, pedig Joy már a sajátja felét el is szívta.
Mire tüzet kap a cigaretta és a lány megörülhetne, valaki kiveszi a szájából.
Először egy ismeretlen sportcipőt lát, felnéz és Aiden tegnap estéről magával hozott fapofájával szív bele az Ő CIGIJÉBE.
- Hé! Az az én...- felháborodását monoton hangon félbeszakítja:
- Add a többit is.
Joy elképedve bámul a tizenegyedikesre, utána a többiekre, akik közben köréjük sétálnak.
Felismeri Chris- t- ki ne ismerné-, a tegnapi szuperhőst, és látomásból a magas, oldalt felnyírt fekete hajú srácot, Ted a neve. Első nap ő igazította útba a vasútállomáson, merre leli a Lincolnt.
A többiek arca semmit nem mond neki.
Winter hevesen gesztikulál ujjatlan kesztyűs kezeivel, mint aki meg akarja ütni a bakfist, csak félúton meggondolja magát.
- Nem adom! Hogy jössz te ahhoz, hogy elvedd más cigijét? Mi a fasz?!
- A tegnapiért- a lányok szája elnyílik a csodálkozástól.- Gyerünk. Egy hétig meg ne lássam a kezedben.
Winter éles tekintettel méri végig Aident és barátait is, akik mellesleg hálás közönségként figyelik a jelenetet.
A magas, kisfiús bájú ázsiai srác hárítólag maga elé emeli a kezeit, mikor Winter mindenkin végigjáró utálkozó szemei rá szegeződnek.
- Rám ne nézz így, Winnie. Én is csak egy áldozat vagyok.
Ted tarkón csapja.
Winter megadja magát, beletúr a táskájába és előveszi fekete cigitartó dobozát. Sértetten nyomja Aiden kezébe.
Nem fűz hozzá semmit.
Joy ismeri már eléggé, hogy előre megjósolja, szobatársa ennyivel nem zárta le az ügyet.
- Tényleg ezt a kis kilencedikest kaptad?- kérdezi Ted, mikor már majdnem hallótávolságon kívülre értek. Majdnem.- Hát, sok sikert hozzá, tesó.- Siess, baszod!- sürgeti Joy- t, fekete szembogarait paranoiásan emeli egyik sarokból a másikba, pedig csak ők vannak a húgyszagú mosdóban.
Joy csettint a nyelvével. Az öngyújtót kutatja teleszemetelt táskájában, tisztán emlékszik, hogy oda tette, de most sehol sincs.
- Nincs meg- mondja idegesen.
- Ez?- mondja egy mély bariton az ajtóban, odakapva a fejüket a lányok Chris- t látják az ajtófélfának dőlve, hosszú ujjai közt Joy neonzöld gyújtójával.
- Igen!- képed el Joy.
- Sajnálom, lányok, de meg kell tanulnotok betartani a szabályokat. Ebben az iskolában az van, amit a Mentorod mond- magyarázza megnyerő hangján, amitől Joy elfelejt haragudni rá. Nemúgy Winter.
- Kiloptad Joy táskájából? Ez bűntény! És te nem is vagy egyikőnk Mentora sem.
Chris lemondóan megcsóválja fejét és elmegy. A gyújtóval.
ESTÁS LEYENDO
Industrial
Novela JuvenilAvagy a kollégiumi élet gonosz lélekemésztő Nevelőkkel, Luciferrel, szabályszegő diákokkal, termékmegjelnítéssel, életigazságokkal, atyáskodó Mentorokkal, Lil Peep- pel, sok hülyeséggel és éles helyzetekkel, amikben egyetlen állatnak sem esett baja...