☆1.BÖLÜM☆

468 20 15
                                    

Bölümü okurken Rihanna-Bad Girl şarkısını dinlemenizi öneriyorum.

Yazarın ağzından;

Boş sokaklarda elleri ceplerinde olmayan ruhu eşliğinde yürüyordu. Hava çoktan kararmıştı, etraf pek tekin olmuyordu bu saatlerde. Fakat Suskun bunu umursamıyordu çünkü korkmuyordu.

Her şey bir çocuk oyuncağı gibi geliyordu onun için. Sahile doğru adımlarken ayağındaki topukluların çıkardığı sesler boş arazide adeta haykırırcasına yankılanıyordu.

Bu Alev'in sırıtmasını sağlarken sahile geldiğini fark etti.

Bir bankın önüne geldi ve gereğinden fazla rahat bir duruş sergileyerek oturdu. Sessiz solukları eşliğinde denizi izlerken yan tarafından tiz bir çığlık sesi duyuldu.

Bu yüzünü buruşturmasını sağlarken ayağa kalktı. Anlaşılan o ki bir dakika bile rahat yoktu Alev'e.

Sesin geldiği tarafa doğru gitti ve olanları rahatlıkla izleyebileceği, aynı zamanda da sesleri duyabileceği bir alana saklandı.

Sırtını duvara yasladı, kafasını kaldırdı.

İki sarhoş on yedi-on sekiz yaşlarında görünen genç kızı duvarla aralarına sıkıştırmış ellemeye çalışıyorlardı, kız ise boş yere adeta fok balığı gibi çırpınıyordu.

Bu Suskun'un göz devirmesini sağlamaktan başka bir işe yaramazken izlemeye kaldığı yerden devam etti.

İri cüsseli adam kızın kollarını duvarda sabitlerken bacakları ile de bacaklarını tutuyordu. Diğer adam ise kızın kıyafetini yırtıyordu.

Adam en son kızın atletini bıraktıktan sonra ikisi birlikte kızı sömürmeye başladılar.

Suskun'sa bu duruma hiçbir tepki verme gereği bile duymadan evinin yolunu tuttu...

♧♧♧

Sabah uyandığında her zamanki düz ifadesi suratında belirdi. Üzerine aralanan siyah perdenin ardındaki güneş ışınları yansıdı, oysa bu duruma omuz silkmekle yetindi. O milyonlarca siyah noktanın içinde tek kalan beyaz bir nokta değildi.

O SİYAH'ın ta kendisiydi...

Ayaklandığı gibi lavabonun yolunu tuttu ve elini yüzünü bir güzel yıkadıktan sonra ellerini kağıt havlu ile kuruladı.

Lavabonun kırmızı, insanın içini karartan ışıklarını kapatıp kıyafet odasına doğru yürüdü.

Kıyafetleri gözleri ile biraz taradıktan sonra gri-siyah kareli bir t-shirt, altına da siyah şort tercih etti. Siyah, demirli kombinine ayrı bir hava katan botlarını da ayağına geçirdikten sonra aynanın karşısına geçti.

Omzunda SUSKUN anlamına gelen korkutucu bir dövme vardı ve bu t-shirt'ü o simgeyi tamamı ile gözler önüne sermişti.

Kendini süzdü, kahverengi parlak saçları biraz dağılmıştı. Ellerini tarak gibi kullanarak karışmış saçlarını açtı. Hoş bir hale getirdi. Dudaklarına siyah mat rujunu sürdü ve gözlerine çok hafif rimel sürdü. Siyah, kalın kuyruklu bir eyeliner çekti.

Şortuna demirlerini asarak son bir ekleme yaptıktan sonra gerekli eşyalarını alarak siyah sırt çantasına koydu, odadan çıktı.

Mutfağa girip buzdolabından atıştırmalık birkaç şey aldı ve tezgaha koyup yedi. Artıklarını çöp kutusuna atarak evden hızlı adımla ile çıktı.

Alev'in Ağzından(SUSKUN);

Evin kapısını Kilitledim. Umursamaz adımlar atarak yarış arabamın yanına geldim ve bindikten sonra son gaz çalıştırdım.

SuskunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin