☆5. BÖLÜM☆

137 9 2
                                    

Bölümü yazarken ve okurken Taylor Swift-Look What You Made Me Do şarkısını dinledim.

Eve geldiklerinde kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Afet ve İklim birbiri ile bakışırken Alev iç çekip odasına girdi. Kapıyı ardından kapatıp banyoya gitti.

Buz gibi suyla duş alırken kızlara olanları anlattığı için asla pişman olmadığını düşündü. Onları gerçekten sevmişti. Aklındakileri bir yana bırakıp bugün kafes dövüşlerinde kapışması olduğunu hatırladı.

Gözlerini devirip hızla durulandı ve banyodan çıktı.

Gardrobun yanında gelip ne giyebileceğini bakındı.

Omuzları açık bir t-shirt ve asker yeşili şortta karar kılarken üzerine geçirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Omuzları açık bir t-shirt ve asker yeşili şortta karar kılarken üzerine geçirdi. Etrafa kısacık bir bakış attıktan sonra eline anahtarını alıp evi terketti.

Kimsenin görmediği karanlık alana geçip 'nipate' sözcüğünü içinden geçirdi. Gitmek istediği yeri düşündü ve gözlerini kapattı. Hafif rüzgar saçlarını dağıtırken gözlerini araladı.

Gelmişti.

Arka girişten gidip odasına ulaştı. Geç kaldığının farkındalığı ile kıyafetlerini tek hamlede üzerine geçirdi. Etrafa bakışlar atmaya başladı, bazı şeylerin ters gittiğini hissetmişti.

Elindeki telefonu çevirip dururken adının koca salonda yankılandığını duydu. Telefonunu çekmeceye yerleştirip koşturarak ringe çıktı.

Karşısındaki rakibini görünce ise neye uğradığını şaşırdı ve donup kaldı.

Bu kadın, Afet ve İklim'le dövüşen kadındı. Kaşlarını çattı. Kadın ona beyaz dişlerini göstererek sırıtıyordu.

Alev boynunu kıtlatıp birkaç esneme hareketi yaptı. Kafasını hafif yere eğip dövüş pozisyonunu aldı ve kadının ilk hamleyi yapmasını bekledi.

O sırada kafasının içinde Ateş'in sesi yankılandı.

"Yapabilirsin.."

Ne olduğunu anlamasına fırsat kalmadan adını seyircilerden öğrendiği 'Yapboz' bağırarak Alev'in üstüne atıldı.

İkisi de birbirine karşı yumruklarını konuştururken yavaştan sıkılmaya başlamışlardı. Yapboz tam bir yumruk daha geçirecekken bir anda geriye çekildi.

Kahkaha atarak bağırdı.

"Seni bu lanet yerde öldüreceğim!"

Alev içinden sayıkladı. 'Öldüremezsin..'

Oldukça garip bir ses duyuldu içinde. Yine Ateş'in sesiydi.

"Öldüremez seni, kendini korumaya al."

Çatılmaya hazır bekleyen kaşları çatıldı. Ateş'i sonra halledecekti. Önce Yapboz'un icabına bakmalıydı. Herkes koşarak çıktı salondan, sadece ringin içindeki Alev, Yapboz ve onları ringin dışından izleyen Ateş kaldı.

SuskunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin