Bölümü yazarken Selena Gomez-Slow Down dinledim. Umut ediyorum ki okurken de hoş olur.
Alev'in Ağzından(SUSKUN);
Sabah erkenden yatağımdan kalktım. Mutluydum. Hem de daha önce hiç olmadığım kadar.
Heyecanla gardırobumun çengelli kapağına doğru yürüdüm. Çengelinden tutup açtım ve içerisinden bir takımımı giyindim.
Tam tişörtümü üzerime geçirecekken kapı açıldı. Kimin geldiğine baktığımda Ateş'i gördüm. Beni süze süze bir hâl olmuştu.
"Çık odadan."
"T-tamam."
Derin nefesler alarak odadan çıktı. Garip. Sanki hayatında ilk kez bir kızı sütyeni ile görmüştü. Tamamen üzerimi giyinmemin ardından odadan çıkıp mutfağa ilerledim. Afet çılgınlar gibi halay çekiyordu. İklim ise tezahüratlar yağdırıyordu.
Ateş'e baktığımda onun kahvaltı hazırladığını farkettim. Omuz silkip etrafa bakındım. İlk kez evim bu kadar dolu ve canlıydı. Açıkçası mutluydum. Ama bir eksiklik vardı kalbimde.
Ailem.
Ateş ile ne yapıp edip bugün konuşmalıydım. Aileme yalnızca onun sayesinde ulaşma şansını elde edebilirdim.
Afet'in yanına gidip elinde sallamakta olduğu mendili aldım.
"Sakin ol. Saat daha 6.30. Bu enerji nereden geliyor?"
İklim hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
"Ya sen bu sesi nasıl kullanmazsın önceden? Sesin çok, çok güzel. Pürüzsüz."
Afet benim İklim'e garip garip baktığımı farketmiş olacak ki açıklama yaptı.
"İklim özel gününde. Sen onu umursama."
Ateş varlığını belli etmek istercesine öksürdü.
"Kahvaltı hazır."
Başımızı salladık ve masaya geçtik. Afet yemeklere tabiri caizse dalarken ben sıcak çikolatamı içiyordum. En sonunda böyle olmayacağını düşünüp Ateş'e döndüm.
"Beni ailem ile görüştürebilir misin?"
Bana ciddi bir bakış attı.
"Bu çok zor Alev. Aynı zamanda başarabilsek bile çok riskli. Ölüler dünyasının kapısını açıp aileni dışarı çıkartabilirsek bize hiç hissettirmeden başka ruhlar da oradan çıkarlar. Bizi rahatsız ederler. Düşünsene, banyoda duş alırken seni izleyen birkaç ruh! Rahatsız olmaz mısın?"
"Ne olursa olsun onların yüzlerini görmek istiyorum."
"Tamam. En azından bunu bir ay sonra yapalım. Biraz güç toplamalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
FantasiKafes dövüşleri ile ünlü olan bir kız, üç yaşından beri tek kelime bile etmemiş. Asi, sert ve aynı zamanda da buz gibi soğuk. Takma adı SUSKUN. Peki onu şu ana kadar kimse konuşturamamışken karanlığın tam orta yerinden birisi gelir ve garip tesadüf...