Part4

395 6 3
                                    

O tekrar orada. O kesinlikle tekrar orada. O her zaman oradaydı, her zaman orada kalacak.

Uyumana dönebilirsin, ama neden bu kadar bitkin hissediyorsun, neden şimdi? Uykuya dalıyorsun...

Gördüğün şey farklı bir renk mi? Hareket ediyor... Bu şey gibi.... Hayır bu olamaz.

Ya da.. Olabilir mi?

Seni izliyor gibi görünüyor.. Hayal mi görüyorsun?

Sonunda gitti! Ama nereye? Nasıl?

Bütün yapabildiğin göz kırpmaktı..

O kadar uzağa gitmedi..Onu takip etmekle yükümlü hissediyorsun..

Hem fiziksel hem de mental açıdan saçından tutup sürüklediğini hissediyorsun.. Annen ve baban nerede? Burası aynı ev.. Ama farkedemediğin bir şeyler farklı..Bir şeyler ters gidiyor..Aniden bütün düşüncelerin yıkılıyor. O da neydi? O mu..? Kaçmaya çalışıyorsun ama.. Bu çok zor.

Birden uyanıyorsun ve o gidiyor.. Yavaşça etrafına bakınıyorsun.Hiçbir yerde görünmüyor.. Rahatlayıp derin bir iç çekiyorsun.."Sadece rüyaymış.. Korkmama gerek yok." Su içmek için masaya uzandığında daha önce kapattığın laptobunun açık bir şekilde durduğunu farkediyorsun. Google arama motorunda yazan yazıları okumak için yaklaşıyorsun.. Ve o anda bu yazıların hafızana, hayallerine ve kabuslarına kazıldığını hissediyorsun..

"Yakında.. görüşürüz"

-***

CreepyPasta Part1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin