Sunt la munca,deja e ora 9:00 na trecut decat o ora.Deja am vandut 5 iepurasi si 7 hamsteri.Colegul meu de munca Kim e cu 2 ani mai mare,el avand 21 de ani.
-Mereu e asa aglomerat?
-Nu.Se pare ca tragi ca un magnet.
-*rade*Mie foame...
-Nu ai mancat nimik in dimineata asta?!*uimit*.Ar trebui sa mananci esti destul de slab.
-Nu pot.
-Cum adica nu poti?
-Daca n-as avea o sora cu secrete care pot sa ma astept si sa ma otraveasca as manca.
-E ok.Haide.
-Unde?
-Sa mananci.Avem bucatarie aici in caz ca ori ne e foame noua ori animalelor.Asa ca te voi pune sa mananci.
-Ce e chestia aia din ureche?
-C-ce chestie?!!!!
Avea o chestie neagra in ureche si cand l-am intrebat a devenit agitat.In secunda doi a inceput sa rada facandu-ma sa ma sperii.
-Glumeam.E pentru a raspunde la telefon.E conectat cu telefonul din geaca mea.Astfel cand ma suna cineva pot raspunde facand totodata si lucrul.
-Super.Si eu trebuie sa imi iau.
-Sora ta e draguta?
-Gandestete la eu in varianta feminina.
-Wow.
-Mda...
-Am o intrebare.
-Care ar fi aia?
-De ce o urasti pe sora ta?
-Cred ca iti voi spune la momentul potrivit.
-Oh haide!
-Serios!
-Bine.
Am mancat si am inceput din nou vanzarile!Telefonul imi vibra,m-am uitat la Kim spunandu-mi ca pot raspunde.
*-Alo?
-Aika?
-Kou?
-Vroiam sa te intreb daca in weekend vrei sa mergem cu cortul sau la ceva cabana.
-Ar fi super. In caz,mai poate veni cuneva cu noi,e un nou amic si cred ca poate asa ne-am imprietenii toti trei daca voi lucra impreuna.
-Sigur.
-Oke.Bye*
CITEȘTI
Necunoscut sau iubit?!
Teen FictionCe se intampla cand un necunoscut iti patrunde in inima?Vom vedea.