15

692 49 1
                                    

-De unde stii ca nu va mai face asta?zice Kim curios.

-Pentru ca a ajuns o curva.

-Ouch!zice el.

-Nu imi pasa,nu mai vorbeam cu ea din acea zi.

-Te inteleg.Oke!zice el vesel.Am terminat.

-Scuzati-ma!

Ma intorc ramanad in soc,ma apropii de Kim explicandu-i cine e.Nebuna aia cumva ma urmarit?

-As vrea sa adopt un catelus.

-Sigur.zice Kim zambitor.

Aceasta se uita la mine din cap pana in picioare.

-Nu stiam ca daca ai un iubit bogat e necesar sa lucrezi.

-Doar pentru ca sunt in lume egoisti ca tine asta nu inseamna sa profiti de cineva.

-Pft.E mai bine cand primesti totul pe tava.

-E mai bine cand sunt curvele la locul lor.

-Tu!

-Doamna!Daca nu vreti sa cumparati un animalut puteti pleca!zice Kim nervos.

-Mhm!

Aceasta iese nervoasa,intrand altcineva cuparand catelul.Fata a fost mandra cum i-am vorbit acelei nesuferite.

-Esti oke?

-Putin ametit...

Totul se face negru in jurul meu,doar tipetele lui Kim e aud dar si acele infundate.Imi deschid ochii,observand o camera alba,si un miros ingrozitor de medicamente.

-Te-ai trezit!

In juril meu,erau Kou,Kim si Rayos toti fiind ingrijorati.

-Ai lesinat la magazin.

-Ce...

-Aika.zice Kou serios.Daca stiai ca ai din nou acele cosmaruri din trecut trebuia sa ma anunti,doctorul a spus ca nu ai mancat de ceva zile.

-Voi fi bine...

-Asta sa fie clar.

Dupa ce am fost externat,zilele au trecut,incepand ca acestia sa aibe grija ca mananc.Necunoscutul a aflat ce am patit,dar nu am putut sa ne vedem.Iar conversatiile sunt scurte,de parca ar fi ocupat sau ceva,ceea ce  e ciudat e ca Rayos are mereu camera inchisa si nu inteleg de ce.Ce ascunde?

-Aika,eu trebuie sa ocup de ceva vin mai incolo.

Striga acesta,ies din camera vrand sa il rog sa cumpere ceva alimente pentru a gati,dar deja a plecat.Veeau sa intru,in camera,dar ceva imi trage atentia si asta e usa de la camera lui deschisa.Ma apropii usor de ea,uitandu-ma in spate ca si cum as intra ca hot,intru inauntru ochii meu ramand in soc.

-Am uita dosa- .A-Aika...

Necunoscut sau iubit?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum