14

702 55 3
                                    

-Fugi,e tarziu si cred ca prietenul tau e ingrijorat.spune el.

-Vrei sa scapi de mine?zic bosumflat.

-Normal ca nu!Doar am zis.

-Nu zice.Poate sa astepte,nu e asa important.

-Daca as fi eu in locul lui?

-Ai fi!Dar nu esti el!

-Fugi.Ne vom mai vedea,iti scriu cand ajung acasa.

-Promiti?

-Promit,tsundere mic.

L-am sarutat pe obraz,fugind pana la lift apasand butonul spre apartamentul meu.Acum ca locuiesc si eu cu Rayos cred ca pot sa zic si eu asa.

-Ce naiba cauti aici?!zic speriat cand o vad pe nebuna aia din nou.

-Unde e Rayos?L-am cautat in apartament dar nu e.Iar o camera e inchisa!

-Nu e aici?

-Nu sti unde e iubitul tau?zice suspecta.

-Ya!Am fost la sora mea,de unde vrei sa stiu eu unde e.Plus,are telefonul inchis.

-Tu din nou?!

Rayos intra nervos,apucand-o pe nebuna de mana dand-o afara.

-Daca nu pleci,sau te mai intorci sun la politie!

Acesta tranteste usa nervos,facandu-ma sa tresar.Ofteaza apoi aud cum schimba parola.

-Numarul e 4589012.Imi mimeaza pe perete.

Dau din cap aprobator,mergand in camera mea oftand.Fata aia te baga in sperieti nu gluma.Ce naiba,e cu fata aia?E obsedata sau ceva?!Doamne...Si cum naiba a intrat din nou in apartament?

*-Sunt acasa.

-Multumesc pentru ziua de azi.Noapte buna😘.

-Noapte buna😍.*

A doua zi

Sunt ataaaaatttt de obosit.Ie sdin camera,facandu-mi o cafea,azi e ziua cand trebuie sa verific noile animalute.

-Arati ca naiba.zice Rayos.

-Mhm.Am o problema putin cu somnul.

-E din cauza ca te-ai mutat?Adica in prima zi ai fost oke.

-Mmm,nu crdd ca e de la asta.Voi merge acum,sa ai zi buna.

-Mersi la fel.Anunta-ma in caz de orice.

-Asa voi face.

Peste 30 de minute

-CRED CA ITI BATI JOC DE MINE!

Locul asta arata ca dracu!Adica e renovat,putin mai mare dar sunt atatea animalute!

-Pregatit?

-Ti se pare ca sunt?!

-Arati ca naiba!zice Kim.

-Si Rayos a zis la fel.

-Problema cu mutatul.

-Nu.Problema cu somnul.Stai calm,doar un cosmar atat.

-A da,ai de dat o explicatie!

-Mhm.Iti zic in timp pe vaccinam animalutele si le dam bratarile.

-Oke.

Incepem sa ne apucam de treaba,luand cele necesare.

-Deci?zice el curios.

-Am avut 14 ani cand eram abia ajunsa acasa.Venisem de la prietenul meu,mama sunandu-ma ca e timpul sa ma intorc,venind si ora cinei.Ajuns acasa am auzito pe sora mea strigand,apoi tipatul mamei.Parca era nebuna,cand am intrat tata era injunghiat,era so atace si pe mama,dar m-am bagat in fata iei,astfel primind cicatricea.Mama a bagato cumva intr-o camera inchizand-o sunand la salvare spunandu-i tot ce sa intamplat.Tata a ajuns la spital la operatie,eu pansat si ramanand incostient putin timp,iar sora mea dusa la boli metale pentru 3 ani,cand a împlinit 18 ani la trei luni impliniti a venit inapoi.Sa vindecat dar nu am pututo ierta.Mama nu a lasato in casa asa ca ia dat bani,lucrurile ei ajungand langa casa,ea mutandu-se umde sta acum.

-Si cum ai ajuns la ea?

-Stai cu ea de aproape un an,vroiam s aimi gasesc un job,ai mei nu vroiau sa stau cu ea,dar le-am spus ca stau singur.Acum le pot spune ca mi-am gasit job si stau cu un amic.

-Imi pare rau...tatal tau?

-E bine,noroc ca nu a fost o injunghiere foarte grava sau pe moarte.Mama a fost putin in stare de soc,dar și-a revenit si ea.

-Oare ce a apucato?

-Doctorul spunea ca sufera de ceva,ca un fel de psihopat.

Necunoscut sau iubit?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum