-Oke eu voi pleca,odihneste-te!A si maine nu trebuie sa venim la servici,adapostul va primi peste 2 zile noi animale deci e inchis pentru o mica renovare.
-Mhm.Multumesc!
-Eu voi fi in camera mea.
-Mhm.
Haaaa.Atat de bine.Camera e alba cu mobila gri si unele sunt cu negru.Totusi ma intreb daca Kay va fi bine?Adica e fata...la naiba trebuie sa nu ma mai gandesc la asta.Daca a putut sa faca ce a facut,se descurca.Imi aud telefonul vibrand,avand doua mesaje.
*Nu ai scapat sa imi zici ce sa intamplat.-Kim*
*-Am vazut ca te-ai mutat.Sora ta plange intruna,uneori arunca lucruri.
-Esti cu ea?
-Mhm.Suntem aici,a baut cam mult...Apropo,sper ca nu te vei indragosti de baiatul ala.
-Daca o voi face vei fi gelos?
-Foarte.Il voi face sa dispara :))))
-Ya!Glumesti nu?Sti ca tot misteriosul meu ramai.
-Glumesc.Oooo,poate iti fac o vizita.
-Cum vei intra?Rayos e fix langa camera mea,plus ca are parola la usa de la intrare pe care eu nu o stiu.
-Secret.Exact ca geamul de la cabana.*
Cum naiba va intra?Sti, ce?Imi e atat de foame incat nu ma pot gandi.Ma ridic,iesind din camera mea,batand la usa lui Rayos,fara a primi un raspuns.Am incercat sa intru,dar e inchisa.
-Rayos?!
Am mers in bucatarie sa vad daca e acolo,dar nu e,observand un bilet roz pe frigider.
"Voi iesi pana la supermarket
-Rayos"Am inceput sa ma calmez,uitandu-ma in frigider,dar nu erau multe lucruri acolo,asa ca am luat un mar,mancandul cu pofta si aruncand cotul in cosul de gunoi.Am intrat in camera mea,arucandu-ma in pat.
-Ce naiba?zic cand simt sub mine ceva tare.
-Boo!
-Ahhh!
Tip si din instinct lovesc cu pumnul dar e oprit de mana sa.
-Cum naiba ai intrat?
-Pe usa.
-Eram in bucatarie cum nu te-am auzit.
-Pisica!zice el gadilandu-ma.
Sa oprit acum uitandu-ne in ochii altuia.Mana mea ajunge pe unul dintre obrajii lui,mana lui ajunge peste a mea.
-Nu stiu de ce?Nu stiu ce e?Inima imi bate tare,cand vorbesc cu tine mereu am o dispozitie buna,ceea rea disparand.Esti acolo,vii,ma urmaresti si ai grija de mine.
-Aika...
-Sper ca intr-o zi sa te vad cu adevarat,sa iti vad chipul,sa te tin de mana tot timpul.
-Nu te temi de ce zic alti?
-Nu,doar eu i-am adus pe Kou si Kim impreuna. Nebunii aia trebuiau sa imi ieie un cadou!
Acesta chicoteste luandu-ma in bratele sale.Inchide lumina,fosnindu-se si sarutandu-ma cu foc.Aerul era mult mai cald,parfumul sau imi intra in calea simturilor,facandu-ma sa ma relaxez.
-Dormi.Timpul sa ma vezi se apropie.
De abia astept!
CITEȘTI
Necunoscut sau iubit?!
Teen FictionCe se intampla cand un necunoscut iti patrunde in inima?Vom vedea.