1

1.3K 69 1
                                    

Mergeam alene pe strada,afara ploua si eram ud leoarca.Ma numesc Aika si am 19 ani.Daca va intrebati sunt baiat nu fata.Am parul brunet si ochii negri.Am o sora geamana,tot ce e diferit intre noi doi e ca ea e fata si o cheama Kya.Am ajuns acasa ud leoarca pana la piele,din sufragerie se auzeau voci.Cred ca au venit prietenii sorami.Mi-a spus ca vor veni cativa de la facultatea ei.M-am dus pe hol dând in sufragerie si vrand sa trec neobservat,dar n-am avut norocul asta.

-Aika!Esti ud leoarca, de ce ai stat in ploaie?

-Brusc te intereseaza?

-Poftim?

-Nimik.

-Cine e tipa,Kya?(tipul 1)

-E draguta.(Tip.2)

-In primul rand e fratele meu geaman si in al doilea rand il cheama Aika.

-Hey papusa,ce ai zice sa imi faci un blowjob.(tip.3)

-Ce zici sa ți-l faca mata.

-Ce ai zis?!(tip.3)

-Inceteaza,Mike!Aika stii ca vei raci asa ca dute sa faci un dus si sa te schimbi! (Kya)

-Cand nu vei mai tine secrete atunci te voi asculta.

-Cum?

-Nimik!!!!Pa!!!

Am urcat la mine in camera si m-am dus sa fac un dus.Mi-am luat pijamiaua si am coborat trecand prin living unde era galagie,sa oprit pe moment dupa a revenit.M-am dus in bucatarie sa mananc,mi-am incalzit pastele carbonara si am inceput sa mananc.Am baut putina apa apoi singura si ultima destinatie pe ziua de astazi e camera,patul si somnul.Am adormit repede chiar daca era galagie.

Necunoscut sau iubit?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum