Kim a fost bucuros de propunerea mea,in legatura cu mersul cu cortul sau la o cabana.Am hotarat ca o cabana ar fi mai buna,deoarece Kim are o problema la spate care nu ii permite sa doarma pe unele locuri.Ajunsi la apartament,cum deschid usa dau de o galagie mare in sufragerie.
-Aika,ai venit!Cum a fost prima zi de lucru?
Am ignorato mergand in bucatarie luand o sticla de apa incepand sa o beau pe toata.
-Apropo ai o scrisoare.
Kya ma anunta cand ajung in sufragerie.Ma uit pe noptiera unde un plic albastru cu numele meu pe ea sta langa vaza de flori.Il iau uitandu-ma sfios la ea,observ cum ceilalti se uita curiosi la mine,imi dau ochii peste cap incepand sa desfac plicul si sa citesc.
"Nu imi place ca nu esti uneori in preajma mea.Stii,...ma gandeam de ce nu renunti?De ce nu vrei sa fi al meu?Cand ma gandesc la asta,imi dau seama ca nu sti cine sunt.Pot spune ca sunt mereu acolo cand tu nici nu sti ca sunt langa tine.Azi vei mai dormi ca bebelus?Chiar vreau sa vad cum mai scoti gemetele alea in somn.Ma visezi?"
Obrajii imi iau foc usor,incepand sa rup scrisoarea.
-Ce scrie?intreaba Kya.
-Daca esti virgina!
Toti incep sa rada,sora mea enervandu-se.
-Nu glumi!Spune!
-De ce trebuie tu sa sti,ha?Nu ai nici un drept asupra mea.Doar pentru ca esti versiunea mea feminina nu te face sefa,nu uita ce ai facut proasto.
Isi mareste ochi lasandu-si capul aplecat,cerandu-si scuze.
-A da!spun inainte sa merg in camera mea.Nu mai fa pe sora ingrijorata,stiu totul.
Aceasta ramane stana de piatra incepand sa tremure.Fara pic de mila pentru ea,intru in camera mea,uitandu-ma in oglinda la cicatricea de pe piept.Amintirea cum a aparut ma bantuie si acum.Iar nenorocitul ala ce vrea de la mine?!Ce vede el la mine!?
CITEȘTI
Necunoscut sau iubit?!
Teen FictionCe se intampla cand un necunoscut iti patrunde in inima?Vom vedea.