Sokaktan gelen sesler baya yaklaştı bunlar sadece salgınlı insanlar değil köpekler kurtlar da geçiyor bağzı evlere bakıyorlar.
Bende hazırlık yapıyorum ne mi? Radyo televizyon ışık onların dikkatini çekecek her şey onları kapatıyorum yoksa ses çıkaran ölürr.
Şu an evimin önündeler ama bi sıkıntı var bir ses çıktı ve ona yöneldiler.
Peki ses nerden geliyo ilk başta anlamadım ama düşününce aklıma geldi tabiki karşı komşumuz onun havlayan köpeği ne yazıkki komşumuz yaşıyorsa şu anda o köpek yüzünden ölecek.
Komşumuzu gördüm ama ona seslenemem yoksa bende ölürüm.onu yan pencereden atladığını gördüm elinde bir sopa ama bi planı yok ne yapacak belli değil.
Hayret kurtulmayı başardı yaptığı şey yada aklındaki plan pencereden atlayıp arka taraftan çatıya çıkmakmış başardı ama ne yazıkki o azda olsa güvende ama o ne kadar yardım edin dedikçe etrafındaki hastalıklı insan ve hayvan sayısı artıyor.şu anda gerçektem b*ku yedim o hep yardım istiyor ve bağrıyor etraftaki hastalıklı insanlar arttı bağzıları benim evimin etrafında o nedenle sesiz bir şekilde üskata çıktım neden mi? Onalar beni duymasın diye uskattaki küçük pencereden izliyorum çatı katından aldığım baltayla durumu izliyor ve kaydediyorum ama durum çokta kötüye gidiyor olması gereken tek şey komşumuzun ölmesi ve hastalıklı insanların buradan gitmesi gerekti.Bu durum böyle olamazdı ona bir işaret vermem gerekti ve beni görüp susması gerekti. ona el feneri ile açıp kapatıp ışıkla onun dikkatini çektim.
Beni gördü ama tek sıkıntı ne olacaktı o nasil yanıma gelecekti .İkimiz birbirimizi biliyoruz sadece bir plan lazımdı.1 saat sonra bekledik ama hayla burdalar ne olacak bilmiyorum ama benim evimden garip sesler geliyor o nedenle kendimi küçük bir pencerenin olduğü bir oda gibi bir yere girdim.Aşağı kattan kötü tıkırtılar ve havlama sesleri vardı.Bir ses bir mucize bir motor sesi bir motorun sokağın başından gelip geçti gitti ve hastalıklı insanların dikkatini çekmeyi başardı onlar yavaş yavaş gidiyorlardı ama evin içindeki hastalıklılar gitmiyordu sadece dışardakiler gitti komşumun evinde 3-4tane hastalıklı var ne yazıkki ama komşum bunu bilmiyordu ama onu kaybettim sonra arka taraftan inmiş ve bizim eve doğru geliyordu bizim evdende 3-4 tane çıkınca gene aralarında kaldı ve kaçtı koştu ama bir kurt veya bir köpek tarafından üstüne atlanıp yere düştü ve onu parçaladılar hiç bir şey yapamadım.belki tek yaşıyan oydu bu sokakta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş bir dünyanın günlüğü
Misterio / Suspensobu hikaye dünyada tek başına yani yanlızlık,gerilim,aksiyon içeren bir kitaptır. sen dünyada tekmisin hayır cevabı hiç sekmez ama merak ediyorum günlük hayatında duyduğun dışardaki araba sesleri çalışan insanların sesi bunlar hayatımızda eksilmez. p...