8.

763 16 0
                                    


Muž s pistolí
Před osmi lety mi zavolal chlápek jménem Bob. Nezjišťoval jsem, zda je to jeho pravé jméno, po pravdě, nic mi do toho nebylo. Najal si mě, jakožto nájemného vraha na jednu prácičku. Měl jsem zavraždit bohaté manžele. Zabil jsem muže a ženu u nich v domě. O tom, že měli dceru se jaksi zapomněl zmínit. Holka celou mou práci pozorovala skrčená na schodech.
Došel až k ní. Už tenkrát byla krásná. Vzal jsem jí sebou. Prala se jak divoká kočka a tak jsem jí umlčet tím, že jí vrazil velkou facku. Ztratila vědomí, jenže cestou v autě se probrala. Seděla na sedadle spolujezdce. Pokusila se mi vyskočit z jedoucího auta. Při potyčce jsem dostal smyk a boural. Mě se nic závažného nestalo, jen holka byla měsíc v kómatu. Po probuzení si nepamatoval vůbec nic, toho se dalo využít a já jí namluvil, že jsem její otec a maminka zemřela při autonehodě. Mezi tím, než se probrala se ozval znovu Bob. Ptal jsem se, jak se holka jmenuje a co s ní, jestli jí mám taky zabít. Odpověděl mi, že se jmenuje Amanda a mám si dělat, co chci, jen ať se neukazuje na moc velký veřejnosti. To se dalo snadno zařídit. Sice jsme zůstali v Londýně, ale na druhém konci. Pořídil jsem všechny falešné doklady, které jsou potřeba. Zkrátil jméno na Mandy. Snažil jsem se být celkem dobrý táta, ale jak rostla do ještě větší krásy, jsem chtěl, aby se moje investice do ní zúročila a chtěl z ní udělat děvku. Panna se cení ze všeho nejvíc a když začala randit s jedním týpkem, byl jsem proti. Donutil jsem ho, aby jí podvedl, ač nerad, co by neudělal za peníze. Začala být moc drzá a tak jsem jí začal bít a zavírat do temné komory. Byla tak vystrašená, že přestala mluvit. Tím líp pro mě. Pár měsíců před tím, než ji melo být osmnáct, mi ta děvka utekla. Já jak ten největší kokot jí šel hledat i na policii. Nikdo jí neviděl a ani nezná. Jako by se propadla do země. Konečně jsem se mohl odstěhovat z toho hnusu. Při vyklízení všech věcí, jsem objevil v jejím pokoji pro mě znepokojující kresby. Byl jsem na nich já, jak zabíjím. To jsem nemohl nechat jen tak a začal znovu hledat. Zatím bez úspěchu.

Věř miKde žijí příběhy. Začni objevovat