Mandy
Dnešní den byl dlouhý. Jsem psychicky vyčerpaná a dopřávám si dlouhou teplou koupel. Betty byla tak hodná, že mi pomohla umýt vlasy a odešla dovařit večeři.
Ruku v sádře mám zabalenou v igelitu a přehozenou přes okraj vany. Poloha nic moc, ale co se dá bělat. Ještě budu muset trpět celý měsíc, ach jo. Pobrukuju si písničku. Jak jinak od Westlife. Budu muset asi změnit repertoár. V koupelně je ticho. Budu si sem muset pořídit přehrávač, jo to by bylo fajn.
Jsem tu moc dlouho, Betty už křičela, ať jdu večeřet. Bylo mi jedno jít s ručníkem na hlavě jíst a tak jsem je do něj zabalila. Druhým se osušila a oblékla se jen do kalhotek a delšího trička, které jsem si ,vypůjčila‘ u Alexe.
Alex
Mandy se koupe, moje šance se dozvědět něco nového. Stáhnu pod polštář pro deník a jdu číst. Vypadá to na dlouho, zpívá si. Usmál jsem. Zpívá úžasně
Líbí se mi Alex bez trička.
Jo holka, máš se na co těšit.
Miluju, když se u něj můžu v posteli přitulit a doslova fetovat jeho úžasnou vůni.
Taky krásně voní, jen jsem nepřišel na to čím.
Líbání s ním je skvělý, poslední dobou mám nutkání se s ním mazlit a laskat to jeho úžasný tělo. Dneska mě celkem dostal už jenom tím, jak mi zapínal kalhoty. Jaký by byl jako milenec?
A dost! Zlatíčko to brzo zjistíš. Stačí mi to jenom číst a už kámoš načuhuje.
Zpěv přestal. Slyšel jsem Betty volat, že už je večeře. Přemýšlel jsem, že by tu Betty mohla i bydlet. Po mém návrhu mě celkem razantně odmítla. Prý jsme mladí a potřebujeme soukromí. Nevím proč, barák je velký dost.
Sejdu do kuchyně. Mandy sedí u stolu s ručníkem na hlavě a mém tričku, jak domácké. Jak by asi vypadala v mojí rozepnuté košili po divokém milování?
Musím myslet na něco jiného. Začínám cítí narůstající bouli v kalhotách.
Betty uvařila jak jinak, než špagety. Od té doby, co nám vaří, je máme snad dvakrát do týdne.
Mandy spokojeně jedla, ale zdála se mi ztracená. Určitě přemýšlí nad dnešním dnem. Musí být ve stresu. Rád ti od něj pomůžu zlatíčko. Není nic snazšího.
Mandy
Moje milované špagety. K tomu nepotřebuju příbor.
Dala bych si kuřecí řízek, ale copak můžu? Ne! Zápasit dlouho s příborem, chuť by mě pršela.
I když…. , doma bych příbor nepotřebovala. Jako neandrtálec bych řízek ukusovala z ruky. Jsem prostě génius
„Betty?“
„Stalo se něco broučku?“
„Ne,ne nic, já jen, mohla by jste zítra uvařit kuřecí řízky s bramborovou kaší?“
Zaslechla jsem něco ve smyslu, "to jsi měla radši než špagety." Já chtěla Betty všechno říct, ale nemůžu.
Odešla jsem do ložnice. Alex ještě večeřel. Přišel za půl hodiny. Jen v kalhotách od pyžama?
To mi určitě dělá schválně. Obrazně jsem kontrolovala, jestli mi neteče slina. Chvála bohu, netekla.
„Promiň, ale moje triko na spaní jsem nenašel. Jo vlastně, máš to na sobě ty.“
Hajzlíku jeden prolhanej. Včera jsi měl jiný.
Konečně si lehl, já hledala správnou polohu pro spaní. Hlavu jsem si položila na jeho hrudník a pravou ruku přes něj přehodila, můj hrudní koš se opíral o ten jeho.
Jeho ruka , co mi vždycky hladila vlasy se ocitla na mých zádech poblíž kříže. Pomalu se sunula pod mé vyhrnuté tričko. To mám jako usnout?
Pocítila jsem mrazení na každém kousíčku kde se mě dotknul. Druhou rukou mi nadzvedl hlavu. Jeho rty se dotkli těch mích. Původně něžný polibek se rychle změnil na souboj našich jazyků. Jeho ruce jsem najednou cítila snad úplně všude na mém těle. Na mém bříšku, zadku na prsou. Přetočil mě opatrně na záda. Tričko, které jsem měla už tak vyhrnuté, najednou na mém těle nebylo. Jeho rty mi laskavý krk. Tam zaútočili delší dobu na jednom místě a sály místo pod uchem. Jestli tam budu mít cucflek tak se těš fešáku. Ruka laskala moje prso a k druhému směřovaly rty. Na můj hlasitý sten zaregistroval úsměvem, který jsem pocítila na prsu. Nebudu lhát, líbilo se mi to tak moc, že vzdechů bylo víc a častěji. Nevydržela jsem se ho nedotýkat, k mojí smůle jen jednou rukou, kterou jsem vpletla do jeho vlasů. Přesunul se ústy zpátky na moje rty. Válka začala znova. Jeho ruka opustila mé prso a pomalu se sunula k mému klínu. Trošku mi roztál nohy a rukou hladil můj už tak dost vlhký klín. Můj dech se zrychlil. Srdce v hrudi chtělo vyskočit ven. V podbřišku se hromadil tlak, který doslova volal o to dostat se ven. Taky, že se dostavilo uvolnění s mým výkřikem a škrábancem na Alexových zádech. Můj dech se pomalu vracel do normálu. Alex mě uvelebil v mé původní poloze na svém hrudníku. Poslouchala jsem jeho zrychlený tlukot srdce, které se uklidňovalo stejně jako to moje. Usnula jsem.
Alex
Po mém příchodu byla překvapená, hodně. Proč jí nedopřát trochu rozkoše. Na mé dotyky reagovala přesně tak, jak jsem očekával. Její prsa byl učiněný zázrak. Asi jsem jí udělal cucflek. Ona tak krásně voněla a já se na tom místečku prostě zdržet musel. Líbilo se mi, že byla hlasitá a tím projevovala svoje pocity. Bude i dost divoká jak ukázala při svém orgasmu a zaryla mi svoje prstíky do zad , které při odeznění povolila. Znamená to jen jedno. Budou mě štípat záda, já budu myslet na to, kdo a za jakých okolností to způsobil a kalhoty mi budou těsné. Lákavá to představa. Jen doufám, že nebudu mít žádné soudní jednání a i kdybych, jsem vlastník a můžu to hodit na někoho jiného.
Přimáčkl jsem si Mandy na sebe a spokojeně usnul s blaženým úsměvem na rtech a pocitu štěstí.
ČTEŠ
Věř mi
RomanceTak honem z postele a hurá do práce." „Ještě že jsi neřekl vstávat a cvičit." „Kdybych to řekl, tak co?" „Něčím tě majznu. Sádra se zdála být dobrá, ne?" „Ale už z postele ven!" „Nepotřebuješ upustit páru?" „Zlatíčko, jestli jsi si nevšimla v...