*Reggel 8:00 az egyetemen*
Éppen indultunk be Minhee-vel Kyeongminnal az osztály terembe, és untuk a 10 percet amikor bejött az igazgató és "megmentett" az unalomtól..
- Jó reggelt diákok, van egy fontos közleményem hozzátok.. Jött egy új Testnevelés oktatás tanár.. Vele lesz az első órátok és remélem nem fogja úgy végezni mint a másik tanár!- Mondta az igazgató "a gyilkos hármasra" vagyis ránk nézve.. Elkezdtünk kuncogni, és ezt az osztály főnök és az igazgató is meghallotta.. Visszalépett és megszólalt..
- Jaa és Ms.Lú, mielőtt még meglátná és kiakadna azelőtt mondom hogy egy híres férfi.. Szóval vigyázzatok magatokra és jó testnevelés órát..- Ment el Yeol.. Nehezen telt el az a maradék 3 perc.. De amikor megszólalt a csengő akkor gyorsan indultunk tesire.. Bent vagyunk az öltözőben amikor felkerül a jogos kérdés..
- Milyen lesz a tanár? Szigorú vagy kedves.. Vagy milyen??- Kérdezte Jii-Jii..
- Ázsiai..- Mondtam nevetve.. Mindenki nevetett és beszélgetett, amikor Jeff kopogott és beszólt..
- *kopog* Kifele csírák!-
Mi nevetve mentünk ki, és be a tesi terembe.. Sorba álltunk és izgatottan vártuk az új tanárt.. Megjelent a tanár és mindenki elámult.. Én nem adtam neki különösebb okot, hogy csodáljam mert nem érdekelt..
- Jó reggelt diákok!-
- Jó reggelt tanár úr!- Kiáltottunk mint a katonák..
- Az én nevem Zhang Yixing.. Én leszek az új testnevelés tanárotok.. Az első óra egy bemutatkozó óra utána rátérünk a tesire.. Valakinek valami kérdés?-
- Tanár úr, maga kínai?- Kérdezte egy hülye picsa (és igen ebben az osztályban is vannak dísz picsák).. Én a név hallatán meghökkentem..
- Most pedig mindenki mutatkozzon be.. Kezdjünk veled *rámutat Jeff-re*..-
- Jeff Willson vagyok, nevelő apám Kim Namjoon és Min Yoongi az unokatesóm..-
- John Hill vagyok..- Mutatkozott be Johnny.. Még tíz srác bemutatkozott, majd jött a kis Sally..
- Sally Smith vagyok..-
- Lee Kyeongmin vagyok.. Kim Seokjin az édesapám és Min Yoongi a bátyám. -
- Jung Jieun vagyok..-
- Kang Hwamin ..- Mondta halkan a kis démon..
- Hogy is mondtad hogy hívnak??- Kérdezte a tanár..
- Kang Hwamin a beceses nevem..- Még kilenc lány mutatkozott be a tanárnak (a dísz picsák) aztán jött Sophie..
- Sophie Walker vagyok.. Nevelő apám nekem is Namjoon és angol vagyok, csak nem beszélek nagyon angolul..-
- Choi Minhee vagyok..- Utána még kettő lány bemutatkozott.. Majd jöttem én..
- Mindenkit hallottam ugye??-
- Nem tanár úr itt van még egy lány..- Mutatott rám az egyik picsa..
- Oh.. És téged hogy hívnak?-
- Lú Xiaoling a kínai nevem, és mielőtt megkérdezné igen Lú Hán az apám.. A koreai nevem viszont Kim Min-Rim nevelő apám Dong Young-Bae..- Mondtam..
- Értem.. És miért vagy maszkban??-
- Mert Lú Hán az édesapám és Dong Young-Bae a nevelő apám.. Szóval híres vagyok..- Kicsengettek mire befejeztem a mondatot és mentünk be vissza az öltözőbe beszélgetni, de mielőtt kimentünk volna azelőtt félre hívott beszélni..
- Figyelj.. Tudom hogy nem az az indok hogy híres vagy hanem hogy szégyenlős vagy, mert Baekhyun megmondta.. De nem szeretném a maszkot rajtad látni következő órán.. Oké?-
- Oké.. De azért a nyakamon lehet??-
- Persze..- Mondta kedves hangsúllyal.. Becsengettek és mentünk vissza tesizni..
- Nos mivel kezdjük?-
- Legyen foci!!!- Kiáltották a picsák.. Tudják hogy utálom a focit..
- Oké legyen foci..- Mondta a tanár.. Nagyon bénáztam és még el is estem a labdában..
- Kyeongmin, te figyelsz a többiekre akik pihennek.. Addig én elviszem Xiaoling-ot a gyengélkedőre..- Segített fel..
- Kapaszkodj a közelebbi kezeddel a nyakamba..- Mondta.. Én megtettem, és szépen battyogtunk a gyengélkedőre..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Sziasztook itt újra Almaa!!🍎🍏
Meghoztam az első valódi részt.. Holnap hozom a következő részt, addig is 🌟-ozzatok!! Majd még jövök..
VOUS LISEZ
A Kínai Testnevelés Tanárom 18+
FanfictionEbben a story-ban Koreában tanulunk egy müvészeti egyetemen.. A szereplők között van a BTS, az EXO és a BigBang tagok is.. Röviden a story arról szól hogy kicsináltunk a régi Testnevelés tanárt ami miatt 2 hónapra sürgős szünetet rendelt el az iskol...