//Kyeongmin szemszögéből//
Reggel nagy nehezen felkelek, és elindulok a suliba..
-Szia apa! Viszlát Namjoon bácsi!- (XDDDD ezen most kihaltam😂😂👌🏻 egy kis NamJin XDD) Köszöntem és le is léptem.. Kiléptem a kapun és bedugtam a fülesem.. Éppen az SF9 Now Or Never-t hallgattam, amikor beléptem a suliba.. Mellettem egy fekete Mercedes suhant el, és megláttam benne Luhan lányát.. Xiaolingot vagy koreai nevén Min-Rimet.. A tegnapi beszélgetésünk után már tudtam, hogy ők együtt vannak.. Min egy gyors csók váltás után rohant oda hozzám kedvesétől..
- Na mi van Lay durva volt?- Kérdeztem nevetve..
- Nem.. Miből gondolod?- Kérdezte vér vörösen..
- Áh csak a nyakad árulja el a titkotokat..- Nevettem..
- Ahj.. Ezért még nagyon bocsánatot fog kérni..- Ingatta fejét Min..
- "Bocsánatot"? Haaaa?- Húzogattam a szemöldököm fel és le.. Min egy kicsit még gondolkozott, majd vörösen elkezdett össze-vissza beszélni, majd megjelent Baek és Lay.. Rim legyugodott, majd halkan beszélgetni kezdtünk.. Min egyszer felpillantott, amire és is, majd azt vettem észre ahogyan Lay itt mindenki előtt rákacsintott Min-Rimre.. Minnie csak vörösen elfordította a fejét, majd beviharzott a terembe.. Leültem mellé, majd Minhee-vel beszélgettem.. Belépett Baekhyun, majd megtartotta a mai napi szent beszédet, amire senki sem figyelt.. Mindig mindenkivel sokat beszél, de amikor olyan szent beszédet kell tartania hogy ki miért bántott kit akkor már befenyít.. Vége volt a megváltó negyed órának, akkor jött a matek.. Mint mindig most is, beengedtek minket a terembe és mint mindig ökörködtünk.. Én beültem az első padba Johnny mellé, de ő ökörködött még Jeffel.. Mögöttem Minhee ült, mellette egy másik osztályos lány ült azt hiszem Hannah a neve.. Mögöttük ültek Booyeong és Min-Rim.. Min-Rim és Booyeong mögött Hwamin és Jieun ültek.. Én figyeltem és nevettem a gyökereken, a Csira és Hannah beszélgettek és rajzoltak, Booyeong nézte éppen amit Min-Rim írt, mögöttük a két idióta telefonozott.. Belépett a szívem megdobbantója, Do Kyungsoo.. Körbe nézett és szinte fekete íriszei megakadtak Jeffen és Johnnyn.. Jeff Johnny lábai között mozgolódott, de úgy hogy az egész asztal mozgott..
- Khm.. Ezt inkább megpróbálom még egyszer..- Mondta halkan majd kiment, és újra bejött.. De nem sokra ment.. Ugyan azt a jelenetet látta csak fordítva.. Johnny mozgolódott Jeff lábai között, és megint nagyon mozgolódott az asztal.. Addig ment a nagy nevetés ameddig Kyungsoo osztályvigyázat nem parancsolt.. Az osztály csöndben volt addig ameddig az a két gyökér fel nem állt kézen fogva és tisztelegve.. Ott mindenkinek eldurrant az agya és nevetett.. Gyorsan telt el a matek és szinte semmit sem írtam le a füzetbe... majd elkérem Hannah-tól vagy Minhee-től..
- Kyeongmin.. Bent maradna velem egy kicsit? Látom problémája volt a mostani tananyaggal..- Mosolygott.. Istenem.. El.. Fogok.. Olvadniiii.. Do Kyungsoo bent akar velem maradni.. Ahw....
- Kyeong nem jösz ki velem?- Kérdezte Min..
- Nem mivel Kyungsoo tanár úr megkért hogy maradjak bent vele beszélni a tananyagról..- Feleltem egy kedves mosollyal, mire elszaladt.. Én csak lestem utána, amikor két meleg kezet éreztem a derekamon.. Eléggé meglepődtem, amikor hátra pillantottam és láttam Do fekete íriszeit.. Elvette az eszemet, és úgy tapadtam az ajkaira mintha nem lenne holnap.. Ő sem volt rest vissza csókolni, majd felkapva helyett fel az asztalra.. Elkezdte levenni a pulcsimat, majd a pólómat.. Én is elkezdtem leszedni róla a nadrágját és az ingét.. Letért a csókokkal a nyakamra, majd jól megszívta a bőrt ott.. Én felnyögtem és megtéptem Do tincseit.. Elkezdett lefele menni, majd kikapcsolta a melltartómat, és megcsodálva melleimet haladt tovább a jelek hagyásával a testemen.. Ahogyan a lábaim közé simult éreztem hogy a férfiassága már nincsen egyáltalán nyugodt állapotban.. Lejjebb ment a csókokkal egészen a bugyimig..
- Kérlek segíts nekem és emeld meg a csípőd BabyGirl..- Én tettem azt amit kért, és lehúzta rólam az említett anyagot.. Éhes tekintete szinte lyukat égetett bennem.. Annyira zavarban voltam, hogy összébb húztam a lábaimat, amikor DO finoman vissza széthúzta őket és felnézett rám..
- Erre már nagyon sok ideje vágytam... Szeretlek..- Nézett le újra a lábam közé..
- É-én is szer.. A kurvah!- Nyögtem fel, amikor megéreztem Kyungsoo forró nyelvét a nőiességemen.. Istenem de nagyon jó a nyelvtechnikája, szinte elvesztettem a kontrollt a hangom felett és önkívületi állapotomba nyögtem, és téptem Soo fekete tincseit.. Éreztem, hogy belém nyomja két ujját, és elkezdi mozgatni őket egy lassú tempóba.. Én csak ráharaptam az ajkamra, hogy ne adjak ki hangosabb nyögést..
- Baby csak mi vagyunk bent engedd ki a hangod..-
- P-perszeh meg a-az egészh tan-áhri kar főlegh Chanyeol..- Sóhajtoztam..
- Legalább Yeol lát valami izgalmasat is.. Nem csak a bugyuta libákat akiket kefélnek agyba-főbe..- Húzta ki belőlem ujjait, majd húzott ki a zsebéből egy óvszert és magára húzta..
- Látom készültél..- Nyújtottam el a végét, mert lassan hatolt belém.. Nem tudom mi az izgalmasabb.... az hogy itt a matekteremben egy asztalon tesz magáévá Kyungsoo, vagy az hogy bármikor lebukhatunk a hangom miatt..
- M-mozoghatsz de csak lassan..- Szóltam a felettem lévőnek.. Lassú kellemes tempót diktált ami még inkább elvette az eszem.. Önszántamból nem lennék ilyen, de Kyungsoo méretes dákója, (nem tudok rá mást mondani) teszi ezt velem.. Elvesztettem a kontrollt és úgy nyögök mintha nem lenne itt senki sem rajtunk kívül.. Kyungsoo elkezdett egy lágy tempót diktálni, amit most sem tudtam hangos nyögés nélkül hagyni, de amikor elkezdett egy olyan gyors tempót diktálni, hogy az észveszejtő.. Olyan hangosan nyögtem hogy lehet két utcával arrébb is hallották..
- Ah Kyungsooh gyor-sabbanh..- Nyögtem.. Kyungsoo tette amit mondtam, és még mindig hangos voltam..
- Remélem Baby kiengeded a hangod... Hallani akarom ahogyan könyörögsz a csúcsra jutásért..- Harapott a kulccsontomba.. Felnyögtem hangosan amit Do csak egy gyors tempó váltással díjjazott..
- Kyungsooh! Kérlekh.. Gyorsabban!!- Kérleltem szerelmem.. Ő megtette és mennyei érzések kerekedtek felül rajtam.. Kyungsoo eltalálta a g-pontom, ami miatt ennél is hangosabban felnyögtem.. Láttam hogy Do-nak csak imponált.. Lehet Chanyeol is hallotta, de ez már nem zavart..
- H-Hercegnőmh... énh.. Basszah meg..- Sóhajtotta Kyungsoo..
- Daddy!! Szeretlek Do Kyungsooh!!- Sikítottam élvezetek közepette.. Kyungsoo gyorsan megcsókolt, majd kihúzta gyorsan a nemességét belőlem, rántott rajta egy párat, majd a hasamra engedte a magját.. Egy lágy csók után letörölte a magját rólam, majd felöltözve kimentünk, és azt vettük észre, hogy senki sincs bent csak a mérges takarítónők.. Elnézést kértünk, majd haza vitt Kyungsoo.. Szerintem többször kéne bent maradnom Soo-val matekot tanulni, és biológiát fejleszteni.. Kézenfogva léptünk ki ankapun egészen a kocsijáig.. Udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd elindultunk haza.. Kitett a dormnál ahol egy mérges Jin várt, és amikor meglátta hogy egy szenvedélyes csókot nyomok szerelmem ajkaira egyből elkezdett örjöngeni.. Namjoon lenyugtatta, majd ahogyan kiléptem a kocsiból, Jin hirtelen megpofozott.. Én berohantam Yoongihoz, mert benne láttam a segítőkéazséget.. Mivel Min Rimet nem akartam zavarni, így egyedül maradunk Yoongival.. Vajon mit szól majd?Sziasztoook! Sok várakozás után végre hoztam egy új részt.. Remélem tetszeni fog💛💜
ESTÁS LEYENDO
A Kínai Testnevelés Tanárom 18+
FanficEbben a story-ban Koreában tanulunk egy müvészeti egyetemen.. A szereplők között van a BTS, az EXO és a BigBang tagok is.. Röviden a story arról szól hogy kicsináltunk a régi Testnevelés tanárt ami miatt 2 hónapra sürgős szünetet rendelt el az iskol...