5.

125 2 0
                                    

*Min-Rim szemszögéből*

Vége lett a napnak, én a tesi terembe mentem és elköszöntem Laytől.. Amikor kiléptem az iskola kapun egy nagyon ismerős alakot láttam meg egy nagyon ismerős autóval.. Istenem ez Apa! Hogy én otthon mit fogok ezért kapni..
- Kislányom.. Szállj be, haza megyünk!- Hangja dühös és aggódó volt.. Belesüppedtem a hástó ülésbe majd elmerültem aggódó gondolataimban.. Bassza meg most nagyon kihúzhattam a gyufát..

Nem hallottam semmilyen hangot sem.. Youngbae csöndes volt egész úton, és még otthon is.. Kiszálltam a kocsiból, beléptem a házba és akkora pofont kaptam hogy elájultam.. Amikor felébredtem, akkor Hyun-Hyunnal találtam szembe magam ahogyan veszekednek Youngbae-val..
- Megmondtam hogy a lányomnak nem lehet kapcsolata, erre mit csinál? Összejön valakivel, aki ráadásul a tesi tanára.. Ezt ki fogom nevelni belőle, ha tetszik neki ha nem.. Az én gyerekem nem lesz suli kurva!- Hangja dühös volt és éreztem hogy rám szegezte a tekintetét.. Egy nagy sóhajtás után kiviharzott a szobából.. Hyun-Hyun tudta hogy már eszméletemnél vagyok, ezért leült az ágy szélére, mire jó szorosan megöleltem.. Ő csak visszaölelt, és semmit sem szólt, csak cirógatta a hátamat.. Hirtelen kivágódott az ajtó, és megláttam az ajtóban Youngbae dühös tekintetét.. Én szorosabban öleltem Seunghyunt, és reméltem hogy ez egy rossz álom, de sajnos nem volt az.. Bae odajött hozzám majd megint megütött, csak most ordított is hozzá..
- Te szemtelen kölyök! Így ellenszegülsz apád parancsának?! Egy évig nem mehetsz sehova! Megértetted?!- Kiáltotta.. Én csak bólintottam, és tudtam hogy figyelni fog... a telefonomat is, a gépemet is és bármit amit csinálok.. Semmilyen üzenetem nem lesz titkos, tehát nincsen semmilyen üzenet váltás Lay-jel..

//TIME SKIP//

Másnap reggel Youngbae vitt suliba.. Nagyon szar volt, hogy szólt Luhannak, hogy figyeljen rám.. Nem volt ma szabadidőm amit Lay-jel tudtam volna tölteni.. Éppen Baekhyun óráját untam, amikor megjelent Lay, hogy elkér engem mivel nem csináltam valamit rendesen.. Én bólintottam, hogy megyek, de mielőtt elmentem volna odasúgtam a Hyungnak, hogy vigye már az én táskámat is.. Gyorsan kimentünk a teremből, majd Lay felkapott megpörgetett a levegőbe és megcsókolt.. Olyan jó volt az a csók, csak annyi volt a baj, hogy Luhan megzavart minket.. Én éppen Lay édes párnáit faltam, amikor meghallottam egy igen mély és jellegzetes hangot.. Bassza meg ez Chanyeol.. Lay éppen melegedett volna bele a dolgokba, amikor Chanyeol köhintett egyet.. Lay belemorgott a csókba majd, még egy gyors csók után elváltunk egymástól.. Én vörösen Chanyeol és Luhan felé fordultam, majd lehajtottam a fejem..
- Mr.Zhang.. Tudja ezért az állását is elvehetném.. De mivel bandatársak vagyunk, így csak csendben ítélkezek..- Mondta Yeol.. Luhan csak lassan és irritálóan tapsolt, majd kaptam tőle egy pofont.. Fájt a pofon, de nem mutattam ki semmit..
- Gratulálok...- Mondta gúnyosan.. - Komolyan, csak gratulálni tudok.. Azonnal az irodába!- Kiáltotta..
- Neked is Lay..- Éreztem a hangjába a csalódást, ami fájt de nem hatott meg.. Én megfogtam Lay kezét és úgy sétáltunk fel a tanáriba.. Luhan hirtelen ráütött egyet az asztalra, ami miatt egy kicsit hozzá símultam Layhez.. Layből egy apró morranás hallatszódott, majd megszorította a csípőmet.. Én felsóhajtottam, majd észre vettem, hogy Lay keze lejjebb vándorolt rajtam, majd egy finom jelzést adott arra, hogy vagy itt lesz baj vagy otthon.. Mivel jobban kiismertem Layt, így tudtam, hogy (*közbe szólnak* MoRe EbBű BaJ lEsZ!😂😂) ebből otthon lesz baj.. Luhan elkezdett valamit mondani, de mivel Yixing kezeivel voltam elfoglalva így nem figyeltem rá, de amikor megszólalt, hogy behívja apát én felnyögtem..
- Istenem! Nem lehetne, hogy egy kicsit békén hagyod Őt Yixing!?- Kérdezte kiáltva idegesen Luhan..
- Én nem is nyúlok hozzá..- Vette le a kezeit a fenekemről, mire felsóhajtottam.. Én felnéztem Layre és egy perverz mindent sejtő mosolyt kaptam tőle.. Luhan kiküldte Layt és nyugodtan tudtam beszélni apával..
- A-Apa én nagyon szeretem Őt.. Ő is engem.. És...-
- Kislányom.. Nem szeretheted Őt! Ő csak a szüzességedre pályázik, és amint megszerezte azonnal elhagy téged kicsim!- Hangja dühös és a szemében láttam azt, hogy legszívesebben megütne..
- Ha arra pályázott volna már nem lennénk együtt!!- Kiáltottam, és kinyitva az ajtót beesett rajta Lay, akit felhúztam egy vad és szenvedélyes csókra.. Lay felkapott, és a fenekemen pihentette a kezét.. Elváltunk egymástól, majd lágy csókokkal hintette be a nyakamat..
- Yixingh..- Sóhajtottam..
- Hallgatlak Baby..- Morogta..
- T-te csakh...-
- Ezt ne merd rólam feltételezni! Én nem csak a szex miatt tartalak.. Én valóban szeretlek.. Te vagy az első akit igazán megszerettem a diákjaim közül.. Nem vagy az a plasztik kurva, aki mindenkivel lefekszik, meg minden tanárral megkúratja magát.. Én önmagad miatt szeretlek és senki kedvéért sem foglak elengedni Szerelmem..- Vallomása után adott egy őszinte mély csókot.. Abban a csókban minden benne volt, az is, hogy szeret az is, hogy becsül, hogy tisztel, hogy nem fog elengedni... éjfekete szeméből bármit kiolvastam amit akartam... mindent megtudhattam róla.. Elváltunk egymástól és elsírtam magam.. Luhan ekkor döbbent rá, hogy tényleg szeretjük egymást Zhang Yixing-gel.. Így Lulu két kapura játszott mostantól.. Védett minket Lay-jel, és Youngbae előtt meg azt a látazatot keltette, hogy Ő nem engedi ezt a kapcsolatot.. Az nap Lay-jel töltöttem az egész napot.. A tesi órák voltak a legjobbak, én mindig Lay-t kaptam páromnak amit nem bántam legalább így is hozzám tudott érni.. Annyira égető volt a vágy, hogy egymásnak essünk, de nem tettük mivel van egy kis önkontrollunk.. Vége lett a tesinek és elvonultam egy kicsit Lay-jel.. Megszeretgetett és édes bókokkal árasztott el.. Olyan jól esett ez a sok kedvesség, hogy el is felejtettem az irodalom órát..
- Y-Yixing.. Mennem kell..-Sóhajtottam..
- Miért Hercegnőm.. Hm?- Kérdezte a nyakamba csókolva..
- Igaz neked lyukasod van, de nekem van még egy irodalom órám.. Amiről már tíz perce elkéstem, és Mr.Kim meg fog ölni, vagy ami rosszabb feleltetni fog.. Kérlek Xing hadd menjek..- Sóhajtottam egy jólesőt.. Yixing belemordott a nyakamba, majd megszólalt..
- Majd leigazolom, de kérlek maradj.. Annyira hiányoztál nekem..- Csókolt meg..
- Tudom Drágám.. Te is hiányoztál nekem, de Mr.Kim megnyírbál..-
- Leszarom, hogy Junmyeon mit akar, te most nálam leszel.. Szeretgetnem kell téged.. Muszáj, hisz régen volt, hogy bókokat súgtam a füledbe, végig húztam a tenyerem a tested minden apró kis porcikáján.. Lehet jó lenne, ha megint egy kicsit romantikusabban is együtt lennénk.. Mindenhogyan hiányzol Hercegnőm..- Mondta vággyal teli hangon..
- Ha neked a két nappal ezelőtt régen volt, akkor nem is tudom mit mondjon szegény takarító..- Nevettem..
- Igaz..- Emelt fel és tett az asztalra rá.. - De akkor is veled éreztem tökéletesen magamat.. Amúgy meg odalent nem arról árulkodik a tested, mint aki nagyon akart menni irodalomra..- Simított végig a nedvesedő nőiességemen..
- Y-Yixing... Ah..- Nyögtem..
- Imádom amikor tehetetlen vagy, a kezem vagy a férfiasságom miatt.. Persze ide sorolhatnám a nyelvemet is, mert mint kiderült nagyon szereted azt is..- Vigyorodott el pimaszul.. Én bele kapaszkodtam a vállaiba és megéreztem, hogy bele nyúl a bugyimba.. Hangosabban felnyögtem, amikor lépteket hallottam, majd kopogást..
- Yixing.. Itt vanh valaki..- Sóhajtottam.. Yixing kihúzta az ujjait belőlem, majd erotikusan lenyalta azokat.. Én adtam neki egy forró csókot, amikor berontott az irodalom tanárom Mr.Kim..
- Zhang Yixing! Te mi a bűbánatos fenét csinálsz ezzel a lánnyal?!- Akadt ki Junmyeon..
- Vajon mit? Szeretgetem..- Nézett rám egy mindent sejtő mosollyal.. Kaptam még egy forró csókot.. Junmyeon éppen elhúzta tőlem Lay-t, és meglátott engem, mire kiakadt..
- Kim Min-Rim! Azonnal tünés van az igazgatóiba! Veled együtt Zhang Yixing!- Megint ott voltunk ahol elkezdtük...

Sziaaasztooook! Végre van egy kis időm és folytatom ezt a könyvecskét is.. Remélem tetszeni fog, én legalábbis sokat nevettem az írásakor😂

A Kínai Testnevelés Tanárom 18+Where stories live. Discover now