6.

62 1 0
                                    

*Kyeongmin szemszögéből*

Kitett a dormnál ahol egy mérges Jin várt, és amikor meglátta hogy egy szenvedélyes csókot nyomok szerelmem ajkaira egyből elkezdett örjöngeni.. Namjoon lenyugtatta, majd ahogyan kiléptem a kocsiból, Jin hirtelen megpofozott.. Én berohantam Yoongihoz, mert benne láttam a segítőkészséget.. Mivel Min Rimet nem akartam zavarni, így egyedül maradunk Yoongival.. Vajon mit szól majd?


Yoongi éppen valamilyen dalt komponált, amikor berohantam és leborulva az ágyára sírni kezdtem..
- Kyeongie.. Mi a baj?-
- Inkább ki a baj.... Apa állandóan meg akarja mondani, hogy mit tegyek a szerelemben is, nem csak az életemben..- Zokogtam és forgattam a szemeim.. Yoongi mellém ült, és elkezdett beszélni a halálra nyúzott, és szét sírt énemmel Jinről..
- Figyelj Jin mindig is olyan anyáskodó volt, mindenkivel, de ezt te is tudod..... senkinél sincs kivétel Húgi..- Ölelt meg, mire én megint elkezdtem zokogni.. Szorosan hozzábújtam Yoongihoz, majd egy lángoló tekintetű Jin tépte fel az ajtót..
- Mit képzelsz magadról?!-
- Jinnie, hagyd őt, hisz fiatal és szerelmes..- Szólt rá apára a párja Namjoon..
- Senki se szóljon bele hogy hogyan neveljem a gyerekem.. 4 gyerekkel már elbírtam, nem lesz baj az ötödikkel sem!- Fordult felém mire megijedtem, és még jobban menedéket kerestem egy haragtól és dühtől túlfűtött Yoongi mögött.. Jin mondata végére Yoongi felpattant előlem, és neki ment Apának..
- Persze... Pff.. Ha jó apja lennél Lee Kyeongminnek, akkor megbeszéltétek volna ezt az egészet, és most nem tartanánk itt.. De Mr.WorldWideHandsome egója nem engedi ezt!-
- Ebben most egyet tudok érteni Yoongival Drágám.. Nem ez a helyes..- Fogta volna meg Joon  Apa vállát, de hirtelen leseperte magáról apa kedvese kezét.. Itt szedtem össze egy két fontosabb cuccom, és mentem ki a szobából, ahol mind a hárman egymásnak mentek.. Kiléptem az utcára, majd felhívtam Min-Rimet..
- Hello! Mi a baj?-
- Honnan tudod, hogy baj van?-
- Sosem hívsz ilyen későn, tehát mi a baj?-
- Te pedig sosem veszed fel ilyen későn, tehát neked is van valami bajod..-
- Van elég, de a tiéd fontosabb..-
- Okés, először is szia, mert nem köszöntem, másodszor pedig merre vagy, mert levegőn vagy ide hallom..-
- Közel Yixing utcájához, miért?-
- Nem kéne a szobádban szobafogságban lenned?-
- De ott van az a "kéne" szócska.. Unom a veszekedéseket, ezért elmentem otthonról..-
- Velem is így van..  Kb 5 perc múlva tala?-
- Oksa, de vigyázz magadra Gombaaa~ Kezdett nevetni a végén , de tudtam , hogy minden szót komolyan gondol..
- Ígérem vigyázok..- Tettem le a telefont.. Nagyjából fél úton járhattam, amikor megpillantottam egy alacsonyabb árnyalakot vadul felém integetni.. Közelebb érve láttam, hogy Min-Rim az..
- Szia Gombaa!-
- Hello Min...- Nézett rám Min-Rim érdekesen, majd a karomat megfogva elkezdett húzni az egyik utca fele..
- Hova megyünk?- Kérdeztem idegesen..
- A nyugalom paradicsomába... ahova a szívünk húz..-
- Nem halunk meg, vagy nem fognak megerőszakolni ugye?-
- Ha Apáinkon múlik akkor meg fogunk halni, de nem fognak megerőszakolni..- Kuncogott.. Láttam ahogyan egy gyönyörű házhoz csenget be, mire a szívem hangosabban kezdett el kalapálni.. Megpillantottam az ajtóban két férfi árnyékot, majd egy borzasztóan ismerős hangot hallottam..
- Nem mondtad, hogy vendéged lesz Cicababám..-
- Ahogyan te sem Drágám... Oh.. Üdvözletem Mr.Do..- Hajolt meg illedelmesen Min-Rim..
- Kyungsoo!- Rohantam oda, és öleltem meg szinte már sírva..
- Édesem jól vagy?- Kérdezte párom aggódva.. Én bólintottam, és szorosan átöleltem..
- Gyertek menjünk be, rátok fér egy bögre tea meg egy jó hosszú beszélgetés..- Beléptünk Lay gyönyörű palotájába, és levéve a cipőt beültünk a kanapéra.. Én Kyungsoo ölébe ülve beszélgettem Minnel, a drágámmal és Lay-el..
- Nos mi szél hozott erre titeket?- Kérdezte Yixing aggódva tőlünk..
- Engem leginkább Apám... Elegem van Apámból, hogy még beszélni sem akar velem, de egyből én vagyok lecseszve és én vagyok a szar meg a szemét... ezt mind csak azért, mert van egy párom aki egy pár évvel idősebb tőlem..- Forgattam a szemem..
- Drága Gomba.... azt kifelejtetted, hogy a matek tanárod az a valaki akivel együtt vagy..- Nevetett Min..
- Értem, és ebből annyit lehet leszűrni, hogy a szüleitek nem igazán szeretik, ha egy idősebb sráccal megy haza a gyerekük..- Mondta Yixing, majd Soo félve rám nézett..
- Ennyire nehezen fogadták a kapcsolatunkat?- Kérdezte aggódva..
- Nem érdekel már, hogy hogyan fogadják.. Ha nem tetszik Apának, és nem akarja megbeszélni, akkor nem fog látni..- Vontam meg a vállam, majd megpillantottam Layt aki szúrós tekintettel pásztázta kedvesét.. Én nem értettem miért tette, de lehet, hogy később meg fogom érteni..
- És Min-Rim, téged mi szél hozott ide?- Kérdezte Kedvesem..
- Nos, hát az én Apáim sem fogadták igazán jól a kapcsolatunkat Layel.. És nagyon sok volt a veszekedés otthon.. Én... nem szeretem a veszekedést, mert elfog a szorongás... ezért mentem el én otthonról.. Olyan sok minden probléma a nyakamba zúdul..-  Fordította el a fejét, mire Yixing kifakadt..
- Jagiyám neked meg mi a zsákosbilbó történt az arcoddal?!- Kérdezte idegesen párjától Xing..
- Csak Youngbae megütött, semmi extra..- Mondta Rim legyintve.. Még vagy egy órácskát beszélgettünk, amikor megszólalt olyan este tizenegy óra fele Sooci..
- Szerintem menjünk lefeküdni, mert hosszú nap volt a mai.. Nem gyerekek?-
- Adjak tiszta törülközőt és valami ruhát? De csak ha szeretnétek..- Mondta..
- Melyikre gondol Mr.Zhang?- Kérdeztem megszeppenve..
- Természetes, hogy a sulin kívül tegeződjünk... rendben?- Én csak bólintottam, amikor Kyungsoo illata kúszott az orromba, a kezei pedig egyenest a derekamra..
- Xing, ruhát adok én neki, de törölköző jól jönne nekünk..-
- Hozom máris egy pillanat..- Ment el Yixing, mire D.O szembefordítva magával megszólalt..
- Mindennél fontosabb vagy számomra, nem fogom senkinek sem hagyni hogy szétválasszanak minket.. Érted Hercegnőm?- Hajolt közelebb hozzám, és majdnem megcsókolt, amikor Yixinget és kedvesét hallottuk meg kiabálni..
- Add vissza!- Kiáltotta Xing, mire mi a hang irányába fordulva pillantottuk meg Min-Rimet egy PS kontrollerrel a kezében rohanni Yixing elől.. Gyorsan Yixing oda adta a törölközőt, majd futott is kedvese után, akit ha elkap ott senki sem alszik.. Addig ameddig a házigazda és kedvese végig kergették egymást kétszer a házon, addig mi elmentünk Kyungsooval fürdeni, hogy lemossuk a napot magunkról.. Amikor végeztünk felöltözve figyeltük ahogyan Min-Rim és Yixing még marják egymást a kontrollerért, majd aztán megunva a veszekedést elmentek fürdeni, és egy 15 perc várakozás után végre kijöttek.. Yixing elkísért minket a vendégszobáig, aztán elviharzott vissza a szobájukba.. Mi körül néztünk, és úgy döntöttünk, hogy a mai napra elég volt mindenből és mindenkiből, ezért lefeküdtünk aludni.. Amikor aludni akartunk meghallottunk valamit a másik szobából, ami miatt Kyungsoo át is kiabált..
- Remélem a békítő szexen lesz a sor akkor csöndbe fogjátok csinálni!- Én csak nevettem azon amit mondott, de amint hallottam az említett pár is jót nevetett Kyungsoo szólásán..
- Jól meg mondtad nekik Drágám..- Adtam neki egy rövid csókot, majd belebújtam a mellkasába..
- Fő a határozottság Jagiya... Fő a határozottság..- Kuncogott, majd egymás karjaiban leltük meg az álmok gyönyörű földjét.. Úgy gondolom, hogy életem legjobb döntése volt ott hagyni azt a veszekedést, de ahogyan érzem Min-Rimnek is jó volt otthagyni a veszekedést..




Heyaa! Tudom egy kicsit inaktív voltam, de most itt vagyok.. Hoztam egy új részt ami, ha tetszik akkor csillagozzatok!! Nemsokára hozom a következő részt:)

Mazsi voltam köszhelo:D

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 17, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

A Kínai Testnevelés Tanárom 18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang