2. (16+)

346 6 2
                                    

Lassacskán battyogtunk a gyengélkedőre.. 20 perc volt mire odaértünk és még 10 percet kellett várni a nővérre.. A tanárom velem szemben ült ameddig én az asztalon fent.. Jól esett hogy valaki ott van velem és figyel rám..
-Jól vagy? Nem fáj annyira nagyon?- Kérdezte.. Én csak bólintottam hogy nem, amikor megölelt.. Éreztem hogy vörös vagyok és nem akartam szembe nézni a tanárommal, Zhang Yixinggel.. Megszorított és egy nagyot sóhajtott majd elengedett és szembe kellett nézzek vele..
- Nem lesz baj Xiaoling..- Mondta.. Közelebb hajolt és megfigyelte az arcom..
- Nem hasonlítasz se Baekhyun-ra se Ji-Soo-ra és végképp nem hasonlítasz Lú-Hán-ra..- Nevetett a vörös arcomba..
- Hát van ez így..- Nevettem én is kínosan.. Megfogta a fájós lábamat, mire felsziszentem és észbe kapott hogy fáj.. Szomorkásan nézett hol a lábamra hol rám.. Megint éreztem hogy vörös vagyok és nem akartam szembe nézni megint Yixinggel... Megfogta az arcom majd közelebb hajolt.. Azt vettem észre hogy 4-5 cm választ el minket a csóktól erre beront Apa és mindent elcsesz..
- Kislányom jól vagy?- Kérdezte.. Én csak bólintottam hogy igen.. Apa elkezdett veszekedni Yixing-gel mire elcsattant az első pofon.. Apám volt és engem ütött meg, mert Idol létemre focizok és bajom is lett tőle.. Én elsírtam magamat.. Kirohantam és berohantam a tanári mosdóba ahonnan ki sem jöttem senki kedvéért.. Hirtelen kopogást hallottam és a bátyám hangja is felcsendült kívülről..
- Húgi, nyugodj le és gyere ki innen.. Nem éri meg, hogy egy tanár miatt apádra haragudj..- Mondta nyugodtan.. Én lassan kinyitottam az ajtót majd Baekhyun mellkasába fúródtam..
- Miért van ez velem? Miért nem tud apa elfogadni?- Kérdeztem bátyámtól sírva.. Láttam a bátyám mellett megjelenni apámat, majd Yixing-et.. Baekhyun elvitte apát, én meg egy kicsit sírdogáltam még egy széken.. Yixing elém jött majd leguggolt, és megfogva az államat adott egy csókot, amitől én is elpirultam elég rendesen.. Mikor Yixing puha ajkai elváltak az én ajkaimtól elkezdtem dadogni, és kérdezni..
- D-de é-én h-hát t-tanár ú-úr m-miért k-kaptam e-ezt a cs-csókot?- Kérdeztem dadogva a mosolygó testnevelés tanáromat..
- Mert a gyengélkedőnél is már megérdemelted volna, csak bejött apád..- Simított meg.. Én felkeltem és mentem Yixing tanár úrral vissza a tesi terembe, a többiekhez akik valószínűleg tomboltak a terembe.. Én még gyorsan beléptem az öltözőbe megnéztem a messenger üzeneteimet, majd amikor oldalra néztem Yixing ott állt az ajtóban és egy halvány fél mosollyal nézett..
- Miért nézel így?- Kérdeztem..
- Csak mert nem gondoltam volna, hogy egy diákommal jövök össze..- Jött be és nyomott egy forró csókot az ajkaimra.. Elsőnek lágyan és finoman csókolt, majd egyre szenvedélyesebben csókolt.. A keze elkezdett csók közben járkálni a testemen, majd megtalálta a fenekemet, és meg is markolta azt.. Egy halk nyögés szaladt ki a számon, ami nagyon tetszett Yixing-nek is.. Elváltunk egymástól majd egy nagy sóhaj kísérete után tudtam csak megszólalni..
- Akkor m-mi most e--
- Igen.. Vagyis remélem..- Adott egy puszit a fejemre..
- Akkor remélem, hogy sokáig fogunk még együtt lenni..- Mondtam, majd letettem a telefonomat és elindultunk a hangzavar felé.. Yixing megállított és összekulcsolta a kezünket, majd rámnézett és bólintott egyet.. Kaptam a terem ajtó nyitódása előtt egy csókot majd benyitottunk...

Nos most volt egy kevés időm, hogy folytassam a történetet, ami remélem tetszik.. Hát most elértünk egy 16+-os részhez amit nem igazán fogtok megköszönni, mert inkább várjátok a 18+-os részt mint a mostanit.. Ennyi voltam mára majd jelentkezem😉

A Kínai Testnevelés Tanárom 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora