💛Tanıtım💛

1.7K 30 2
                                    

Bahar Kutlu
~Fiziksel~
Uzun siyah saçlı
Kahverengi gözlü
Boyu=1.65
Kilosu=53
Yaşı=20
Bahar üniversite 2.sınıfta tıp okuyordur. Okulunda çok sevilir Bahar. En çok seven taraf çetesinden oluşur. Babasının mafya olduğunu biliyordur ve kendisi de en az babası kadar mafya işleriyle ilgileniyordur.Ayrıca hackerdır.Yalnız yaşıyordur.Sevgilisi yoktur.Babası ile kavgalıdır.

Nazlı Korkmaz
~Fiziksel~
Uzun kahverengi saçlı
Siyah gözlü
Boyu=1.62
Kilosu=53
Yaşı=20
Nazlı üniversite 2.sınıfta moda tasarım okuyordur.Bahar'ın kuzenidir ve onun çetesinde yer alır.Flörtcüldür. Ailesindeki çoğu kişinin mafya işleriyle ilgilendiğini biliyordur fakat o pek ilgilenmez.Kutlu ve Korkmazlar'ın beraber yaşadığı evde kalıyordur. Sevgilisi yoktur.

Eylem Korkmaz
~Fiziksel~
Kısa açık kahverengi saçlı
Ela gözlü
Boyu=1.65
Kilosu=51
Yaşı=21
Eylem üniversite 3.sınıfta hukuk okuyordur.Bahar'ın kuzeni,Nazlı'nın ablasıdır.Mafya işleri ile ilgileniyordur. Ailesiyle kalıyordur.Dövüş sanatlarıyla ilgileniyordur.Sevgilisi yoktur fakat ondan hoşlanan biri vardır.

Feyzullah Kutlu
~Fiziksel~
Kahverengi saçlı
Ela gözlü
Boyu=1.77
Kilosu=68
Yaşı=21
Feyzullah üniversiteyi bırakıp mafya işlerinde yoğunlaşmıştır.İkizi Bahar'dır Eylem ve Nazlı ile kuzendir.Kuzenleri ve ikizine sarkanları öldüresiye dövmeye bayılır.Baharla ikiz olmasına rağmen ondan büyüktür çünkü Feyzullah gece 12'den önce,Bahar 12'den sonra doğmuştur.Bu yüzden Bahar'a hem ikizlik hemde abilik yapar. İşleri gereği geçici süreliğine Fransa'da yaşıyordur.

Yavuz Karasu
~Fiziksel~
Sarı saçlı
Mavi gözlü
Boyu=1.83
Kilosu=77
Yaşı=25
Yavuz mafyadır.Ayrıca kuzeni ve kardeşi ile KARASU HOLDİNG'te CEO'dur.Babasının sözünü pek dinlemez.Ailesiyle yaşıyordur.Ateş'in abisidir.Sigara kullanıyordur.

Ateş Karasu
~Fiziksel~
Sarı saçlı
Mavi gözlü
Boyu=1.79
Kilosu=75
Ateş mafyadır.KARASU HOLDİNG'te CEO.Babasının sözünden pek çıkmaz. Çapkındır.Ailesiyle yaşıyordur. Yavuz'un kardeşidir.O da sigara kullanıyordur. Hackerlık konusunda da iyidir.

Fethi Karasu
~Fiziksel~
Koyu kahverengi saçlı
Kahverengi gözlü
Boyu=1.88
Kilosu=83
Yaşı=26
Fethi mafyadır.Babası ve Yavuzlar'ın babası kardeştir.Babasının sözünden pek çıkmaz çünkü babası ve amcasının ne kadar tehlikeli olduklarını biliyordur. Ailesiyle yaşıyordur.Sigara kullanıyordur.İnatçı kızlardan pek hoşlanmaz.

Su Karasu
~Fiziksel~
Kumral saçlı
Mavi gözlü
Boyu=1.60
Kilosu=53
Yaşı=19
Su üniversite 1.sınıfta tıp okuyordur. Ailesindeki herkesin mafya olmasına rağmen onlardan farklıdır.
Kendisine asılan çok olmuştur fakat abileri tarafından hepsi öldürüldüğü için hiç sevgilisi olmamıştır.

Yavuz ve Ateş'in babası
Hamit Karasu
Fethi ve Su'yun babası
Mehmet Karasu

Bahar ve Feyzullah'ın babası
Yıldırım Kutlu
Nazlı ve Eylem'in babası
Erdem Kutlu

~Düşmanları~
Hulusi Çelik  Oğlu=Ahmet Çelik Kızı=Oya Çelik

Söylesene! {YavBah-EyFet-NazAt-FeySu}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin