~Bölüm 7~

478 33 0
                                    

Karasular Yavuzla uğraştıktan sonra aşağıya inmişti. Yavuz da alelacele hazırlanmaya başlamıştı. Vücudunu saran siyah bir tişört geçirdi önce üstüne. Daha sonra da eline siyah bir pantolon geçti. Onu da üzerine geçirince gri spor ayakkabılarını giydi. Saçlarını da düzelttikten sonra aşağıya indi. Yavuz hemen kahvaltısını yapmaya başladı.
-Yavuzcum yavaş ye yengecim. Boğulacaksın bak.(D)
Yavuz'a ve Ateş'e her zaman bir anne şefkati ile yaklaşmıştı Duygu. Evin biricik annesiydi adeta. Yavuz yengesine cevap verdi hemen.
-Ya yenge benim yavaş değil sizin hızlı yemeniz lazım.(Y)
Mehmet hemen atıldı.
-Biz niye hızlı yiyoruz oğlum?(M)
Hamit gülerek cevap verdi kardeşine.
-Baharla alışverişe gidecekler de o yüzden hızlı yiyin diyor.(H)
Araya girmeden duramadı Ateş. Abisini sinir etmeye bayılırdı çünkü.
-Bizde bi an yine doğurcaksın sandık😂.(A)
Masadaki herkes gülmeye başladı. Ve tabi ki Yavuz hariç.
-Oğlum ben bir şey derdim ama demiycem. Hem sen daha hızlı ye. Mustafa'ya izin verdim bugün. Sen taşıycaksın her şeyi😉.(Y)
Yavuz'un dediğiyle Ateş mızmızlanmaya başladı. Diğerleri ise sadece gülüyordu.
-Abi ya! Mustafa varken ben niye?(A)
-Sana ne lan sana ne? Ben öyle istedim öyle oldu.(Y)
Fethi Ateş'i kızdırmak için konuşmaya başladı.
-Sen niye itiraz ediyosun Ateşcim? Yoksa sende mi doğurcaksın?😂(F)
Fethi'nin dediğiyle masadaki herkes kahkahaya boğuldu.
*Bahar'ın evi*
Bahar erkenden uyanmıştı. İlk işi Nazlı'yı uyandırmaktı. Nazlı'nın odasına doğru ilerledi. Odaya girdi.
Nazlı'yı nasıl uyandıracağını iyi biliyordu Bahar.
-Nazlıı!! Yeni sezon rujlar çıkmışş!!(B)
Nazlı tam bir alışveriş tutkunu olduğu için hemen uyandı.Gözündeki göz bandını çıkarmayı unutmuştu. Bu yüzden çok komik görünüyordu.
-Allaaaah!! Ne zamandır bekliyodum!! Sonunda bee!!(N)
Bahar gülmeye başlayınca Nazlı da göz bandını çıkardı. Bahar'ın şaka yaptığını anlamıştı.
-Sen niye gül- ya Allah kahretmesin seni ya! Bi Nazlı böyle mi uyandırılır!?(N)
-Gerizekalı sanki başka türlü uyanabiliyosun. Neyse hadi kalk sen. Bende Eyloş'u uyandırmaya gidiyorum.
Deyip odadan çıktı Bahar. Nazlı Bahar odadan çıkınca zor olsa da uyandı ve rutin işlerini hallettikten sonra giyinmeye başladı.
*Eylem'in odası*
Bahar odaya elinde su bardağı ile girmişti. Eylem'in yatağından ayrılmamak için neler yaptığını biliyordu. Bu yüzden hazırlıklı gelmişti. Elindeki suyu Eylem'in kafasının üstünde tuttu önce.
-Eyyo uyan hadi.(B)
Bahar Eylem'in uyanmayacağını biliyordu fakat sadece uyandıktan sonra "ben sana söyledim ama" demek için söylüyordu.
-Ya bas git! Ben uyuycam!(E)
Eylem yorganını kafasına kadar çekti.
-Eylem kalk dedim!(B)
-Kalkmıycam ağzına sıçtığım kalkmıycam!(E)
Eylem her sabah asabi olurdu. Kimi zaman kahvaltı masasında bile nefes almadan saydırıyordu. Bahar son kez "kalk" dedikten sonra elindeki suyu Eylem'in kafasından aşağıya boşalttı.
Soğuk suyun etkisiyle Eylem geleneksel küfür şenliklerine başlamıştı. Zincirleme küfür tamlaması yapıyordu adeta.
-Ağzına sıçtığımın bok kafalısı! Aklıyla götü yer değiştirmiş olan yaratık! Hemen o aklını ordan çıkart ve yerine tak! Daha sonra da kullan birazcık o aklını!(E)
Bahar Eylem'i umursamayarak odadan çıktı. Çünkü biliyordu Eylem'in ıslandıktan sonra tekrar uyuyamayacağını. Ve öyle de olmuştu. Eylem homurdanarak uyandı ve banyoya ilerledi. Rutin işlerini halletti önce. Daha sonra da giyinmek için dolabını önüne geçti.
Bahar odasına gidince önce telefonunu eline aldı. Mert'e mesaj attı.
~Bugün alışverişe gidiyoruz düğün için. Ararsan bile duyamayabilirim...
Diye yazdı Bahar. Telefonunu bıraktı. Banyoya gitti önce. Ilık bir duş aldı. Duştan sonra da geriye kalan rutin işlerini halletti. Dolabından çıkardığı kıyafetlerini geçirdi üstüne. Sonra mutfağa indi. Eylem'i mutfakta gördü. Nazlı ise masanın üstüne oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.
-Nazlı dikkat ettin değil mi oturduğun yere?😂(B)
-Yaa Bahar.(N)
Eylem mutfaktan geldi salona.
-Kahve isteyen var mı?(E)
-Ben! Dedi Bahar ve Nazlı aynı anda. 3 genç kız gülüştüler önce. Kahvelerini içtikten sonra biraz atıştırdılar. Bahar'ın köpeği "FONDİP" birkaç gündür arkadaşındaydı. Nazlı ve Eylem'e arkadaşına gideceğini söyledikten sonra evden ayrıldı. Arkadaşından köpeğini alınca eve geri döndü. Tam kapıyı açıp içeri girdi ki zil çaldı. Kapıyı açtı ve karşısında Yavuz'u ve ailesini gördü. Yavuz Bahar'ın elindeki köpeği görünce tepki vermek istese de bir şey demedi.
-Ee hazır mısınız?(Y)
Nazlı arkadan seslendi Bahar'a
-Kim geldii??(N)
Nazlı kapıya doğru yaklaşınca gelenleri fark etti. Hoşgeldiniz dedikten sonra Karasular'ı içeriye buyur ettiler. Herkes içeriye geçince Bahar Fondip'i elinden bıraktı. Fondip sürekli Yavuz'a gidiyordu. Yavuz her ne kadar memnun olmasa da belli etmiyordu. Su Yavuz'un rahatsız olduğunu görünce Fondip'i kucağına aldı ve Yavuz'a göz kırptı. Bu Su'yun dilinde İYİLİĞİMİN KARŞILIĞINI İSTERİM demekti. Su Fondip'i severken Eylem ve Nazlı da çantalarını alıp aşağıya geldiler.
-Ee çıkıyor muyuz kızlar?(D) dedi Duygu sevecen bir tavırla. Eylem Duygu'yu çok sevmişti. Kendisinde bir "anne" hissiyatı oluşturmuştu. Eylem kafasını onaylar şekilde salladı. Ateş Nazlı'nın giydiği kıyafetten dolayı öldürücü bakışlar atıyordu adeta. Nazlı'da patavatsız bir şekilde sordu.
-Ne bakıyosun domuz gibi?(N)
Nazlı'nın bu dediğiyle herkes Ateş'e döndü. Ateş ise çaktırmamak için;
-Sana mı bakıyorum?(A)
-Belli. İki saattir kuşbaşı doğradın beni bakışlarınla.(N)
Nazlı'nın bu lafına herkes içinden "oooo" demişti. Bahar gülmemek için dudağını ısırıyordu. Yavuz Bahar'ın bu halini gördükçe dayanamıyordu. Bahar az daha devam etse herkesin içinde yapışabilirdi dudaklarına.
-Ben mi kesiyo muşum seni?(A)
-Yok ben. Ayrıca "ölümcül bakış" detayını da bilmiyorum sanma.(N)
Ateş Nazlı'nın anlamasına şaşırmıştı ama fark ettirmemek için sadece göz devirmekle yetindi. Duygu ortamda ki gerginliği bozmak için hemen atıldı.
-Baharcım halan gelmeyecek mi?(D)
Bahar sabah uyanır uyanmaz halasını aramıştı. Halası da geleceğini söylemişti.
-Halam bizi alışveriş merkezinde bekliyor.(B)
-Ee hadi o zaman neyi bekliyoruz?(F)
Hep beraber evden ayrıldılar. Fethi, Eylem ve Nazlı bir arabaya, Yavuz, Ateş ve Bahar bir arabaya binmişlerdi. Duygu'nun geleceği araba ayrıydı. Duygu gençleri yalnız bırakmak istediği için ayrı arabayla gelme kararı almıştı.
*Yavuzların arabası*
Ateş arabada ki buzul havayı kırmak için konuşmaya başlamıştı. Bahar Ateş'i çok samimi bulmuştu. Ateş'de Bahar'ı kendine çok yakın bulmuştu. Bahar zorla evlenecekti belki de ama evde eğlenebileceği birilerinin olması hoşuna gitmişti. Ateş konuşmaya daldığı için Bahar'a "yenge" diyordu. Ateş abisi,Fethi ve Suyla yaşadıkları komik anıları ve çocukluklarını anlatıyordu.
-Yenge lisedeyken abimle bizim Fethi hocaların çay odasındaki çayın içine uyku ilacı katmışlar. Bütün dersler boş geçmiş. O günden sonra da bütün okul abimlere tapıyodu resmen.(A)
Bahar Ateş'in anlattığı her şeye gülüyordu. Çünkü yaşadıkları ve Ateş'in kendisine bu kadar yakın davranması çok hoşuna gitmişti.
*Fethilerin arabası*
Eylem ön koltuğa geçmişti. Arabayı Fethi kullanıyordu. Su ve Eylem çok iyi anlaşmıştı. Su'yun tatlı halleri, Eylem'e karşı cana yakın davranması çok tatlı geliyordu Eylem'e. Evet karşıdan bakınca bir buz kütlesi gibi duruyordu Eylem.Ama içi öyle değildi. İçindeki çocuk hiç büyümemişti. Sadece dışardan birine pek açmıyordu kendisini. Fethi de aynı Eylem gibiydi. Ama yaptığı iş gereği öyle de davranması gerekiyordu. Mafya olmak kolay değildi.
-Ya Eylem bir şey sorucam.(S)
-Sor bakalım.(E)
Su adeta Fethi'nin içinden geçen hisleri okumuş ve ona göre bir soru yöneltmişti.
-Sevgilin var mı?(S)
Fethi bir anda öksürmeye başladı. Eylem koltuğunun yanındaki suyu açıp Fethi'ye verdi. Fethi sudan bir yudum aldıktan sonra öksürmesi kesilmişti. Suyu tekrar Eylem'e verdi. Su ise sorusunu yineledi.
-Eylem hadi cevap ver. Var mı yok mu?(S)
Fethi aynadan Su'ya öldürücü bakışlar atıyordu.
-Hayır yok. Bundan önceki sevgilimle de 5 ay önce ayrıldık.(E)
Fethi içten içe seviniyordu ama nedenini kendisi de bilmiyordu.
-Peki bir soru daha. Çok özel değilse neden ayrıldınız?(S)
Eylem önce konuşmak istemiyorcasına sustu. Daha sonra konuşmaya başladı.
-Adı Burak'tı. En yakın arkadaşımla boynuzladı beni köpek. Neyse siktir et. O gerizekalının adını bile anmak istemiyorum. Ee senin var mı sevgilin?(E)
Fethi Eylem'e şaşkın şaşkın bakıyordu. İlk defa bir kız yanında bu kadar normal ve gerçekçi davranıyordu. Eylem diğerlerinden farklıydı.O özeldi.
*Herkes AVM'ye gelmiş ve arabalardan inmiştir.*
Eylem ve Nazlı annelerini görünce koşup sarıldı. Daha sonra Bahar annesi gibi gördüğü halasına gidip sarıldı. Güler sarılırken Bahar'a sadece şunu söyleyebildi.
"Seni babandan koruyamadığım için özür dilerim halacım"
Bahar'ın gözünden bir damla yaş süzüldü. Duygu ve Güler de tanışınca "tanışma faslı" bitmişti. Alışverişe geçtiler. Gelinlik, damatlık, kızlar için elbise, erkekler için takım elbise, Duygu ve Güler için elbise aldıktan sonra alışveriş tamamdı.
{Kıyafetler instagram hesabımda bulunuyor}
Alışverişten sonra herkesi arabayla eve bıraktılar.Yavuz ve Bahar kalmıştı arabada sadece. Yavuz Bahar'ı evine bırakmak istemişti. Bu geç saatte tek başına gitmesine izin veremezdi. Bahar camlardan bakarken gözü bir anda Yavuz'un gözlerine kaydı. Gözleri denizin durgun mavisi kadar mavi, alevin hırçın kırmızısı kadar kırmızıydı. Ne olduysa o an oldu. Bahar'ın içine aşk ateşi düştü. Gözlerini Yavuz'dan ayırmak istemiyordu. Zaman dursun istiyordu sebebini bilmediği şekilde...

Selam!!😂
Yine ben geldim!!
Umarım beğenmişsinizdir👍🏻
Toplam 1332 kelime🌟
Sizleri seviyorum♥️
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen🙏🏻
Ayrıca bölüm arasında da yorum atarsanız çok sevinirim😇
Limit;
10 vote 5 yorum

Söylesene! {YavBah-EyFet-NazAt-FeySu}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin