Bahar'ın omzuna dokunan el Mücahit'ten başkasına ait değildi. Her sabah olduğu gibi o günde Mücahit Bahar'ın evinin önüne gidip bekliyordu fakat Bahar evde değildi. Bahar'ı defalarca aramasına rağmen telefonları açılmamıştı. Okulda olabileceğini düşünüp kızların okuluna geldi. Bahar'ın sınıfına çıkınca gördüğü manzaranın Yıldırım Bey'e ulaşma ihtimalini düşünerek onları ayırmaya karar verdi. Mücahit Mert'i iyi tanıdığı için Baharla aralarındaki arkadaşlık bağını biliyor ve normal karşılıyordu. Ancak Yıldırım Bey'in Bahar'ı evlendirmek istediğini ve başka bir erkekle sarıldığını öğrendiği an kendisine hem de Bahar'a ne kadar kızacağını tahmin edebiliyordu.
-Mücahit abi? Senin ne işin var burda?(B)
-Seni bekledim evin önünde ama burdaymışsın her neyse bi daha uluorta yerde sarılmayın.(M)
Mert Bahar'ın evlendirileceğini daha az önce öğrenmişti ve hala daha saçma buluyordu bu fikri.
-Yıldırım Bey öyle değil mi?(M) dedi Mert soğukkanlı bir yüz ifadesiyle.
-Aynen öyle. Bahar seni otoparkta her zamanki yerde bekliyor olacağım.(M)
Deyip sınıftan çıkıp kendisine verilen siyah jeepe bindi ve arabayı şirkete doğru sürdü.
Bahar Mücahit gittikten sonra Mertle biraz daha konuştu. Konuşmanın ardından derslerine girdi.
*KARASU EVİ*
Su Ateş'in odasının önünde elinde koca bir su bardağı ile beklemeye başladı. Ateş içerde üstünü değiştirdikten sonra kapıya doğru yöneldi. Eliyle kapının gri kolunu sıkıca tutup bastırdı. Tam kapıdan çıktığı sırada kafasından buz gibi suyun boşalması bir oldu.
-Ee hep suya girecek olan ben değildim öyle değil mi Mavicik? dedi Su kahkahalarının arasında. Su Ateş'ten kaçarken kahkahalarına engel olamıyordu. Ateş ise sayısız küfürler ediyordu. Kahvaltı masasında oturan Fethi ve Yavuz onları umursamadan kahvaltılarına devam ediyorlardı. Merdivenlerden Hamit inerken Su ve Ateş'i şaşkınlıkla izledi önce. Daha sonra klasik KARASU UĞRAŞMALARI olabileceğini düşünerek kahvaltı masasına geçti. Evin hizmetçilerinden Macide Hamit'in çayını koyuyordu ince belli bardağına. Macide çayı koyarken Su ve Ateş de masaya geçmişti. Ateş Su'ya öldürücü bakışlar atarken Su kıkırdamakla yetiniyordu. Yavuz ise babasına sormak istediği soruları aklında düzenliyordu. Söyleyeceklerine dikkat etmeliydi çünkü Yıldırım,Hamit ve kendisinden başka kimse olayın asıl tarafını bilmiyordu. Öğrendikleri an kendisinden uzaklaşacaklarını düşündüğü için söylemek istemiyordu. Ortamda sessizliği bozan Fethi oldu.
-Amca. Babamların ne zaman geleceğinden bir haberin var mı?(F)
Su da bu sorunun cevabını merak ediyordu. Annesi ve babasıyla yaklaşık 3 gündür konuşamıyordu. En son konuştuğunda babasının işleri gereği orda oldukları için pek aramamasını söylemişti annesi.
-Mehmetler bugün geliyor. Balkonda sigaramı içerken aradılar beni de. Ha bi de unutmadan Yavuz nikah tarihinizi aldı adamlarımız.(H)
Su evlenmiyordu evet ama başka bir kızında zorla evlendirilmesine karşıydı. Fakat kendisini dinlemeyeceklerini de biliyordu. Konuşmaya Yavuz devam etti.
-Her şey normal ilerleyecek öyle değil mi?(Y)
-Merak etme. Herkes sizi kendi isteğinizle evleniyor olarak bilecek. Neyse şimdi bunları kafanıza takmayın. Kahvaltınızı yaptıktan sonra şirkete gideceğiz.(H)
Karasu erkekleri kahvaltısını yaptıktan sonra şirkete geçti. Su da hazırlanıp kısa bir süre sonra evden ayrılıp okuluna gitti.#EyBah telefon konuşması#
-Alo nasılsın kuzum?(E)
-İyiyim eyyo. Sen?(B)
-Bende iyiyim de okuldan sonra sana geçiyoruz haberin olsun.(E)
-Ya eğer moral-
Bahar'ın itirazını kabul etmek istemediği için konuşmasını böldü Eylem.
-He canım he sana moral vermeye geliyoruz. Ay ben öyle mi dedim? Sana gelip dertleşelim biraz diye dedim. Hem beni reddetsen Nazlı bırakmaz seni.(E)
İki kız karşılıklı gülüştükten sonra anlaşıp telefonu kapattılar.
#Telefon konuşması son#
Bahar okulun otoparkına indiğinde kendisini bekleyen Mücahit'i gördü. Arabanın yanına geldi ve açmak için yeltendi fakat Mücahit ondan önce davrandı.
-Ya Mücahit abi anlaşmamış mıydık? Ben o diğer ciciş kızlardan değilim. Bunu sende biliyosun. Eğer unuttuysan poligonda gösterebilirim😉😂.(B)
Mücahit kızın dediğine güldü ve cevap verdi.
-Hiç unutur muyum? Ama istersen yine gideriz poligona.(M)
-Gidelim ya gidelim. Valla iyi olur.(B)
Bahar hiçbir zaman arka koltuğu sevmemişti. Çocukken bile ya şoför koltuğuna ya da ön koltuğa oturmak isterdi. Fakat babası ve annesi tarafından durdurulurdu. Mücahit Bahar'ı eve bıraktıktan sonra şirkete geri döndü. Bahar önce ılık bir duş aldı. Daha sonra üzerine gri bir elbise geçirdi. Vazgeçemediği panduflarını da ayağına geçirince ev kombini Bahar için tamamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söylesene! {YavBah-EyFet-NazAt-FeySu}
Fanfictionİnstagram hesaplarımdan paylaştığım hikayelerden çok farklı... ~SÖYLESENE~