~Bölüm 1~

1.1K 41 0
                                    

Bahar o gün sabah uykusundan telefonunun ısrarla çalması nedeniyle uyanır.Arayan kişi kuzeni Nazlıydı. Uyurken kendisinin aranmamasının gerektiğini herkes biliyordu.
~Telefon Konuşması~
-Ne oldu!!?(B)
-Sana da günaydın canım kuzenim.(N)
-Üff Nazlı hem uykumdan uyandırıyorsun hem de dalga geçiyorsun!(B)
-Valla canikom senin sinirin Yıldırım dayımın sinirinden daha iyi. Nerde bu Bahar diye dönüp duruyor sabahtan beri.(N)
-Niye gelecekmişim? Beni çok mu özlemiş?(B)
Nazlı kıkırdar.
-Hayır ondan değil canikom bugün hep beraber kahvaltı yaptığımızı biliyorsun.(N)
-Ne alaka ya bugün günlerden Cuma değil mi? Nazlı bak zaten yanlış günde arıyorsun cuma cuma sövdürme beni!(B)
-Lan gerizekalı bugün pazar! Niye arıyorum acaba eve kahvaltıya gel diye?(N)
-Eyvah bittim ben! Tamam tamam geliyorum.(B)
-Ha şöyle canikom. Hadi hadi çabuk ol.(N)
-Tamam görüşürüz.(B)
-Görüşürüz.(N)
~Telefon konuşması son~
Bahar yataktan fırlayıp rutin işlerini halleder. Saçlarını toplar. Siyah kısa çan eteğini giyer. Üstüne de beyaz askılı bluzunu da geçirir. Doğal bir makyaj yapıp beyaz spor ayakkabılarının bağcıklarını bağlayınca çıkmak için hazırdır. Arabasına biner ve büyük bir hızla eve gelir.Elindeki anahtarla kapıyı sessizce açar. Kapıyı kapatıp arkasına dönünce karşısındaki kişiyi gördüğü an küçük bir çığlık atar. Eylem hemen elini Bahar'ın ağzına götürür.
-Kuzi sussana! Şimşek dayım kızar şimdi.(E)
Eylem Yıldırım'a şaka amaçlı hep Şimşek derdi.Elini Bahar'ın ağzından çeker.
-Ayy kesin ateş püskürüyordur benim canavar.(B)
Eylem Bahar'ın bu dediğine kıkırdar.
-Bugün kahvaltıya misafirler gelecek. Seni de o yüzden erken çağırdık.(E)
-Kuzicim sen kendin diyorsun. Misafir size gelecekmiş.(B)
-Kozocom son kondon doyoson. Gerizekalı bunlar yeni ortaklarmış. Neyse zaten geldikleri zaman daha iyi tanırız. Nazlı mutfakta gel yardım edelim.(E)
-Düşünceli abla Eylem! Nazlı'ya bağırdım diye kesin beni öldürecek.(B)
Bahar'ın bu dediğine iki genç kız kıkırdar. Mutfağa geldiklerinde Nazlı elinde tavayla Bahar'ı bekliyordur.
-Eyloş önce sen baksana bi. Bu manyak kesin birşey yapar bana.(B)
-Hahaha. Ya siz delisiniz. Ne yapabil-(E)
Nazlı kapıdan giren kişiyi Bahar sanır ve tavayı Eylem'in kafasına vurur.
-Ahhh!! Ulan ağzına s******!(E)
-Ay abla sen miydin o? Ben seni Bahar sandım ya!(N)
Eylem Nazlı'yı kovalamaya başlar. Bahar onların bu hallerine gülerken aklına abisi Feyzullah gelir. Tam o sırada kapı çalar. Evin hizmetçisi Hikmet Hanım kapıyı açar.
-Hoşgeldiniz.(H.H)
Yüzüne sıcak bir gülümseme yerleştiren Hamit karşısındaki orta yaşlı kadına;
-Hoşbulduk. Ben Hamit Karasu.(F)
-Geleceğinizden haberim var. Buyrun bahçeye geçin.(H.H)
Hikmet Hanım misafirleri bahçeye geçirir ve mutfağa geri döner.
-Hiih! Kızlar n'apıyorsunuz burada? Hadi hadi misafirler geldi.(H.H)
Kızlar üstlerini düzeltir.
-Kız Hikmoş yakışıklı çocukları var mı?(N)
Eylem ve Bahar kahkahalarını durduramaz.
-Tövbe tövbe!(H.H)
-Neyse hadi bahçeye çıkalım yoksa Şimşek dayım bizi çarpacak.(E)
Eylem bunu söylerken kıkırdar.Ona diğerleri de katılır. Daha sonra bahçeye çıkarlar.
~Bahçede~
-Nerde kaldın kızım?(Yl)
Yıldırım Bey ve Bahar pek anlaşamaz fakat misafirleri olduğu zaman birbirlerine sıcak davranırlar.
-Kusura bakma babacığım biraz trafik vardı da. Bu arada hoşgeldiniz.(B)
Hamit Bey Bahar'a sıcak bir gülümsemeyle bakar ve cevap verir.
-Hoşbulduk Bahar kızım.(H)
Bahar Hamit'in bu dediğine şaşırır çünkü daha önceden Hamitle bir tanışmışlıkları yoktu. Babasının anlatmış olduğunu düşünerek bu konunun üzerinde pek fazla takılmaz.
Aileler tanışmaya başlar.
-Merhaba ben Nazlı!(N)
-Ne bağırıyorsun kızım ya! Kulağımın zarı patladı!(A)
-Ayy çok özür dilerim ya! Öküzlerin kulağı zor işitir falan diye düşündüm.(N)
Nazlı genç adamın dediğine gıcık olduğu için ters davranır.
-Ben Fethi.(F)
-Bende Eylem.(E)
Eylem istemeyerek de olsa sahte bi gülümseme takınır yüzüne.
-Yavuz ben.(Y)
Yavuz umursamaz bir şekilde kıza elini uzatır.Bahar da karşısındaki adamın yüzünden tanışmak bile istemediğini anlayınca sadece adını söyleyip geri çekilir.
-Bahar.(B)
Su ortamın gergin olduğunu fark edince hemen Bahar'ın karşısına geçer ve gülümser.
-Merhaba ben Su.(S)
Bahar Su'yun bu kadar sıcak biri olduğunu görünce o da gülümser.
-Memnun oldum Bahar bende.(B)
Tanışma faslı bitince Bahar babasına küçük bir soru yöneltir.
-Baba Feyzullah nerde? Gelmeyecek mi?(B)
Eylem kıkırdayarak Bahar'a döner.
-Feyzullah deme lazım olur.(E)
Kızlar kıkırdamaya başlar. Yavuz belli etmese de alttan alttan kıskanmıştır.
-Kızlar.(Yl)
Yıldırım bunu sakin fakat sert bir sesle söyler. Kızlar hemen kıkırdamayı keser fakat Eylem yine durmaz. Bahar'ın kulağına;
-Şimşek çaktı ve gol oldu.(E)
{Yazar pert😂😂😂}
Bahar da kıkırdamaya başlar ve sessizce;
-Kapa çeneni gerizekalı babam sı***** ağzımıza.(B)
Yıldırım bakışlarını kızların üzerinde gezdirirken kapı çalar ve bahçeye Feyzullah gelir.
-Kusura bakmayın. Trafik vardı anca yetişebildim.(Fy)
-Ooo Feyzullah hoşgeldin aslanım. Ne kusuru olur böyle şeyler.(H)
Hamit öyle deyince kızlar şaşırır. Ne yani Feyzullah Karasu ailesini tanıyor muydu?
-Abi sen Hamit amcaları tanıyor muydun?(B)
-Sen okuldayken tanışmıştık. Ee neyse ben zaten herkesi tanıyorum kahvaltıya geçelim mi?(Fy)
-Ee doğru aç ayı oynamaz derler.(N)
Nazlı kendine hakim olamaz ve kahkaha atmaya başlar.
-Lan tutun şu gerizekalıyı gülmekten ölücek!(Fy)
-Kuzicim canikom abime ayı demez misin lütfen?.(B)
Bahar bunu söylerken kahkaha atmaya başlar.Masadaki herkes gülmeye başlar.
-Gel kardeşim gel bunların dilinden kurtulmazsın şimdi.Kendi kardeşim ve kuzenlerimden biliyorum.(F)
Feyzullah Su'yun karşısındaki boş sandalyeye oturur.
-Hadi afiyet olsun.(H)
Herkes kahvaltısını yapmaya başlar. Ara sıra Bahar kendisine bakan mavi gözlere kafasını kaldırıp bakar. Bahar "ne?" anlamında kafasını sallayınca Yavuz önüne döner. Kahvaltıdan sonra Hamit ve Yıldırım kahvelerini içeriye ister ve çalışma odasında konuşmaya devam ederler.
~Bahçede~
-Ee sizde mi mafyasınız?(N)
Ateş "evet"anlamında kafasını sallar.
-Hııh canikom artık yalnız başınıza atmazsınız mermileri.(N)
Nazlı bunu hafif kıkırdayarak söyler. Daha sonra da göz kırpar.
Eylem ve Bahar Nazlı'ya sinirle bakarken;
-Ne alaka?(Y)
-Ya bizim Bahar ve Eylem'de işin içinde.(Fy)
-Açıkçası şaşırdım.(F)
-Niye şaşırdın gamzeli?(E)
Nazlı ve Bahar Eylem'in "gamzeli" lafına kıkırdar.
-Ggamzeli derken?(F)
Fethi bunu kekeleyerek söyler bu da komik bir konuşmaya sebep olur.
-Yanağındaki gamzeyi fark etmedim sanma.(E)
Yavuz ve Ateş kendi arasında kıkırdaşırken Su sessizce;
-Desenize yeni yenge geliyor mavilerim.(S)
Su Yavuz ve Ateş'e hep mavilerim derdi gözlerinden dolayı.
-Aynen amca kızım.(A)
-Imm isterseniz sizi yalnız bırakalım gamzeli ve öfkeli çifti.(B)
Bahar'ın bu dediğine herkes kıkırdamaya başlar.
Yavuz içinden "İyi bari evleneceğim kız iyi espri yapabiliyor"diye geçirir.
-Şey diye şaşırdım. Genelde kızlar pek işin içinde olmaz da.(F)
-Sorun değil.Herkes öyle düşünüyor. Resmen cinsiyet ayrımı.(B)
Bahar bunu söylerken gözlerini devirir.
-Aynen kuzi.Aslında bi mermimle kafasını karpuz gibi ortadan ikiye ayıracağımı bilse...ohooo.(E)
-Birgün beraber atış yaparız o zaman.(Y)
Bahar Yavuz'un bu dediğine şaşırırken Feyzullah tek kaşını kaldırarak Yavuz'a bakar.
-Yyani hhep birlikte gideriz ddiye düşündüm.(Y)
-O zaman olur.(Fy)
Akşam olana kadar herkes bahçede oturup sohbet eder fakat Bahar ve Yavuz pek anlaşamaz. Karasular kendi evine gidince Bahar da eve gitmek için hazırlanır.
-Kız yarın okul olmasa geleceğim yanına ama.(E)
-Aynen.(N)
-Keşke gelebilseniz ama neyse yarın okulda konuşuruz artık.(B)
-Yarın güzel bi durum değerlendirmesi yaparız artık😉.(N)
-Gerizekalı ya.(B)
Bahar arabasına atlayıp eve geçer ve duş aldıktan sonra üstünü değiştirip uyur.

Merhaba ben geldim!!😍
İlk bölüm geldii!!👏🏻
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın😊
Sizleri seviyorum💛

Söylesene! {YavBah-EyFet-NazAt-FeySu}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin