Gelenler Mehmet ve eşi Duygu'dan başkası değildi. Yaklaşık 1 aydır amcasını ve yengesini görmüyordu. Herkesin sarıldığını görünce yüzünde bir tebessüm oluştu. Daha sonra o da diğerlerine katıldı.
-Amca!(Y)
Mehmet gülen gözlerle yeğenine döndü.
-Vayy yeğenim!(M)
Yavuz amcasının yanına geldi ve sarıldı. Yavuz amcasını küçüklüğünden beri baba olarak görüyordu. Hatta daha çok küçük yaşta iken babasına ve annesine anlatamadıklarını amcasına anlatırdı. Mehmet de Yavuz'u çocuklarından asla ayırmamıştı. Mafya işlerinde bile en güvendiği kişiydi Yavuz. Küçük bir selamlaşma faslından sonra herkes yemek masasına geçti. Bir yandan yemeklerini yiyip bir yandan da 1 aydır olan olayları anlatıyorlardı birbirlerine. Konu Yavuz ve Bahar'ın evliliğine gelmişti.
-Mehmet sana da bahsetmiştim. Bahar ve Yavuz'u evlendireceğiz.(H)
Duygu olanlardan habersiz olduğundan en başta şaşırsa da daha sonra eşinin ve abisi olarak gördüğü Hamit'in en doğru kararı vereceğini düşünerek yemeğine devam etti. Yemekler yendikten sonra herkes salona geçti. Su annesinin hemen yanına oturmuştu. Duygu da kızının saçlarını okşuyordu yavaş yavaş. Fethi ve Ateş ikili koltuğa geçmişti. Mehmet ve Hamit de karşılıklı olarak yerleştirilen tekli koltuklara oturdular. Yavuz ise onlardan izin alıp evden ayrılmıştı. Amcası ve yengesi gelmeden önceki sinirini hala atlatamamıştı Yavuz. Nasıl olur da sevdiği kız başka erkeklerle bu kadar yakın olabilirdi? Çalan telefonuyla kendine geldi Yavuz. Arabasını sağa çekip telefonu eline aldı. Arayan kişinin kim olduğunu görmemişti. Tam bakacağı sırada da arama bitmişti. Telefonunu açtı ve cevapsız aramalar kısmına girdi. Arayan kişiyi görünce gözleri kocaman açıldı.
*Bahar'ın evi*
Bahar, Eylem ve Nazlı bir internet dizisi açıp izlemeye başladılar. Eylem sinirleri bozuk olduğu için önüne gelen karaktere saydırıyordu. Nazlı ise kendini diziyi kaptırmıştı.
-Ya ama bu kız cidden salak! Bir insanı öldürmek ne kadar zor olabilir ki?!(N)
-Senin yapacağın işe sıçıyım ben! Bok kafalı bu kız! Yemin ederim öldürürüm ben bunu!(E)
Bahar ise sadece onlara kıkırdamakla yetiniyordu. Mısırları patlatmaya gitmeden önce telefonunu fırlatmıştı koltuğun üstüne. Ama nereye düştüğünü görmemişti. Çalan telefonunu aramaya başladı. Yastıkların arkasına, koltuğun altına, yemek masasının üstüne. Heryere bakmıştı ama yoktu. Nereye gitmiş olabilirdi ki? Nazlı uzandığı koltuktan birazcık doğrulunca telefonun sesi biraz daha yükseldi. Eylem hala daha dizideki kıza saydırmakla meşgul olduğu için Bahar'ı takmıyordu. Bahar çalan telefonunu Nazlı'nın poposunun altında görünce bağırdı.
-Durrr!!(B)
Bahar işaret parmağını Nazlı'yı doğru uzattı.
-O poponu koyduğun an telefonumu atmak zorunda kalırım. Durr!(B)
Eylem Bahar'ın bağrışmalarıyla kendine gelmişti. Daha sonra Nazlı'ya doğru dönmüştü. Yavaşça telefonu eline aldı.
-Umarım salmamışsındır.(E)
-Ya aşk olsun ben yapar mıyım hiç?(N)
-Niye yapmayasın canım? Sen İngiltere Prensesi falan mısın? Osurma problemi mi yaşıyosun?(E)
Hepsi Eylem'in dediğine gülmüştü. Bahar telefonunu eline aldı ve arayana baktı. Arayan babasıydı.
YILDIRIM-BAHAR KONUŞMASI
-Efendim.(B)
-Niye açmıyosun telefonu Bahar?(Yl)
-Yetişemedim neyse sen niye aradın?(B)
-Birincisi babanım ben senin istediğim zaman ararım. İkincisi de yarın alışverişe falan çıkacaksınız düğün için. Yavuz'u arayıp haber ver.(Yl)
-Birincisi evet maalesef babamsın. İkincisi de niye senin elin yok mu?(B)
-Bahar! Dediğimi yap.(Yl)
TELEFON KONUŞMASI SON
-Kimmiş Bahar?(N)
-Babam.(B)
-Ne dedi peki?(N)
-Nazlı götünün altına iyi baksın demiştir kesin Şimşek dayım😂.(E)
-Hahaha çok güldük Eylem Hanım.(N)
Bahar Eylem'in dediğine gülüyordu fakat içi kan ağlıyordu. İstemediği şeyi yapmakla zorunluydu. Her ne kadar evlenmek istemese de yapacaktı.
-Kuzum keşke Bahar'ı yormayıp götünle açsaydın telefonu😂.(E)
Bahar'ın kahkahaları Eylem'in son dediğiyle güçlenmişti ve gözleri iyice kısılmıştı. Nazlı ve Eylem Bahar'ı bu kadar mutlu görünce en az kendileri sevinmiş kadar sevindiler. Bahar'ın üzgün olduğunu görmek onları üzüyordu.
-Oh be kuzum. Sen hep gül. Her güldüğünde de gözleri kısılsın.(N)
Bahar'ın gözleri dolmuştu Nazlı'nın dedikleriyle. Eylem ortamı neşelendirmek için harekete geçti.
-Ayyy sana gülmeler yakışır anacım!(E)
Eylem'in dediği hepsini güldürmüştü. Bir süre sonra Bahar telefonunu tekrar eline aldı ve Yavuz'u aradı.
YAVUZ - BAHAR KONUŞMASI
-Aalo Bahar?(Y)
-Yavuz sana bir şey söylemem gerekiyor.(B)
-Ne söyleyeceksin?(Y)
Bahar önce yutkundu ve konuşmasına devam etti.
-Yarın alışverişe çıkacakmışız.(B)
Bahar boğazındaki sert yumruyu yok etmek istercesine yutkundu ve devam etti.
-Düğün için...(B)
-Hmm.Tamam o zaman yarın alırım seni.(Y)
Bahar anlamamış gibi sordu.
-Ne yaparsın?(B)
Yavuz tekrar söyledi.
-Diyorum ki seni evinden alırım.(Y)
-He. Tamam.Görüşürüz o zaman.(B)
-Görüşürüz.(Y)
Yavuz en son Bahar'ın duyamayacağı şekilde;
-Kısık gözlüm...(Y) demişti.
TELEFON KONUŞMASI SON
Bahar telefonu kapattıktan sonra Eylem ve Nazlı'ya yarın alışverişe gideceklerini, o yüzden erken uyumaları gerektiğini söylemişti. Çünkü alışverişe Eylem ve Nazlı'da gelecekti. Nazlı ve Eylem "tamam"deyip odalarına çıktılar. Bahar'ın evinde Nazlı ve Eylem için ayrılmış odalar vardı. Bahar da kendi odasına çekildi. Kapıyı açar açmaz kendini yatağa bıraktı. Yastığına tıpkı annesine sarılır gibi sarıldı ve uyuyakaldı.
*Yavuz eve dönmüştür*
Yavuz eve gelince odasının balkonuna çıkmış ve bir sigara yakmıştı. Sigarasının dumanı gökyüzüne karışırken o sadece Bahar'ı düşünüyordu. Bahar gerçekleri illa ki bir gün öğrenecekti ve eğer o zamana kadar Bahar kendisini sevmezse ne yapardı? Bahar onu bırakıp giderse ne yapardı? Bitmeye yakın olan sigarasından bir nefes daha çekti içine. Sonra sigarasını söndürüp odasına geri girdi. Masasının önünde ki sandalyesine oturdu. Bahar'ı düşünürken masasının üstünde uyuyakaldı.
*Yavuz'un rüyası*
Bahar ve Yavuz evlenmiş büyük bir evde yaşıyorlardı. Evlendikten sonra birbirlerine aşık olmuşlardı. Yavuz evin giriş kapısından içeriye girdi ve Bahar'ına seslendi.
-Benim prenseslerim nerdeymiş?(Y)
Bahar mutfaktan Yavuz'a seslenmişti.
-Prenseslerin burda prensini bekliyorr!(B)
Yavuz Bahar'ın dediğiyle gülümsemişti ve mutfağa gitmişti. Bahar'ın arkasından sarılmıştı. Bahar irkilse de Yavuz'un kokusunu hissettiği an gülümsemişti.
-Prensiniz sizi çok özlemiş.(Y)
-Hmm. Özlemiş mi?(B)
Bahar Yavuz'a doğru dönmüştü. Yavuz Bahar'ın boynuna gömülmüş kokusunu içine çekiyordu.
-Ya Yavuz bir şey diyicem.(B)
Yavuz kafasını kaldırmadan cevap verdi.
-Söyle birtanem.(Y)
-Benim canım bir şey çekti.(B)
Yavuz kafasını Bahar'ın boynundan çıkarıp aşık olduğu kadına bakıyordu.
-Ne istemiş senin canın?(Y)
-Avokado aromalı çilek kokulu şeftali.(B) dedi Bahar şirin bir hal alarak.
-Ama Bahar nerden bulayım ben onu?(Y)
Yavuz söylenmeye başlayınca Bahar hemen en güvendiği silahını kullanmıştı.
-Alma da çocuk eksik doğsun hıh!(B)
Bahar Yavuz'un kollarının arasından kurtulup salona geçti hızlıca. Yavuz da Bahar'ın ardından salona geçmişti.
-Ya ama aşkım nerden bulayım ben onu?(Y)
Bahar'ın hemen yanına oturup elini Bahar'ın şişmiş karnının üstüne koymuştu.
-Eksik doğsun çocuk sen onu istiyosun hıh!(B)
-Aşkım. Bir tanem. Meleğim. Miniğimin minik annesi. Öyle bir şey varda benim mi haberim yok? Ya olsa bulup gelirim ama y-(Y)
Yavuz'un konuşmasını Bahar'ın çığlıkları bölmüştü. Yavuz endişeli bir tavırla Bahar'a döndü.
-Bahar! N'oluyor?(Y)
-Yavuz! Bebek doğuyor! Minik Karasu geliyor!(B)
Yavuz ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
-Geliyor be geliy- ne diyorum lan ben!?(Y)
-Yavuz ben senin ağzına sıçmadan bir şey yap! Doğuruyorum!(B)
-Doğuruyoruz!!(Y)
*Yavuz uyanır*
Yavuz bağırarak kan ter içinde uyanmıştı. Odaya giren Su,Fethi ve Ateş Yavuz'un dediğiyle gülmeye başladı.
-Doğuruyor musun?😂😂(A)
Ateş kahkaha atarken Fethi de ona katıldı ve odada kahkahalar yankılanıyordu. Su ise onlara pek aldırış etmeden Yavuz'un yanına yaklaştı.
-N'oldu mavi? Niye doğuruyorsun?(S)
Su dayanamayarak gülmeye başlamıştı. Duygu ve Mehmet de gelmişti kahkahalardan dolayı odaya. -N'oluyor burda çocuklar?(M)
-Amca abim doğuruyormuş!😂(A)
-Ne?😂(D)
-Mavi doğuruyormuş!😂(S)
Yavuz cevap verdi.
-Size de gırgır çıktı! Rüya gördük herhalde! Niye doğurayım yoksa!?(Y)
Ateş abisini kızdırmak için devam etti.
-Biz seni hiç bölmeyelim o zaman. Sen doğurup gelirsin😂.(A)
Odadaki herkes gülüyordu. Yavuz hariç...Selam!!😂
Bol doğurmalı geçti son kısım😂
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Limit;
7 vote 3 yorum
Sizi seviyorum⭐️🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söylesene! {YavBah-EyFet-NazAt-FeySu}
Fanfictionİnstagram hesaplarımdan paylaştığım hikayelerden çok farklı... ~SÖYLESENE~