Hoofdstuk 1

684 21 0
                                    

-PIEP PIEP PIEP-

Ik drukte op de wekker en zette hem uit en strompelde uit mijn bed en liep naar mijn badkamer. Hij was helemaal niet klein integendeel hij had een douche en een bad en een sauna en 2 lavabo's met allebei een grote spiegel. Ik zette de douche aan en stapte erin ik waste mijn haar met shampoo en conditioner en daarna mijn lichaam ik zette de douche weer uit en droogde me af, met een handdoek om mijn haar en een rond lichaam liep ik naar mijn inloopkast het sneeuwde buiten dus ik deed iets warm aan een broek met legerprint en t-shirt dat ik in mijn broek stopte en een donkere blauwe trui en mijn bruine uggs. Ik liep terug naar mijn badkamer. Ik pakte de haardroger en terwijl ik mijn haar aan het drogen was dacht ik na over wat ik in de vakantie had gedaan. Ik was een week naar Miami gegaan naar ons huis daar en in de 2de week had ik een paar sleepovers met Lucy gehad. Mijn haar was droog ik borstelde het en liet het los ik liep naar beneden toen ik in de keuken kwam was hij leeg alleen Rita stond er een eitje te bakken 'dag kindje goed geslapen?' Ja hoor was mijn antwoord en ze legde het eitje op mijn bord en ging weg ik at het op en zag dat het al bijna 8u was ik riep naar Herman dat we vertrokken. Herman was onze chauffeur. Ik deed mijn jas aan en een sjaal en mijn handschoenen ik stapte in de Discovery en wachtte op Herman. Niet veel later kwam hij en we vertokken we reden onze hele grote oprit af en vertrokken naar school. Na 5minute, te rijden zag ik het grote gebouw al in zicht komen pff weer een saaie dag op school dus. Ik stapte uit bedankte Herman en liep,naar de speelplaats daar kwam Lucy meteen op me afgerend 'heeeey Ally' riep ze enthousiast hoe kan ze nu zo vrolijk zijn? Ze gaf me een knuffel en liepen naar de speelplaats onderweg hoorden we veel. Gefluit naar ons of toch eerder naar Lucy ze is echt een prachtig meisje blond haar even groot als ik een prachtig figuur. Ik was ook niet lelijk al zeg ik het zelf maar Lucy was toch mooier. De bel ging en we liepen naar het lokaal pff Frans niet dat ik het moeilijk vind maar het vak is gewoon saai!

~

Heey eerste hoofdstukje ik hoop dat je het leuk vind ik zit nu wel in Zweden dus ik ga niet zoveel kunnen updaten. Vote&comment alsjeblieft! 💕

True love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu