Ik werd wakker en keek rond wow wat is hier gebeurt? "Lucy?" Vroeg ik slaperig "oh je bent eindelijk wakker slaapkop" "wat is er met mijn kamer gebeurt??" "Ow ik vind niets om aan te doen" zei ze droog "maar wat??" "Ja sorry maar ik wou je niet wakker maken kom me liever even helpen" ik slenterde uit mijn bed en keek rond. Ik pakte een zwarte hoge skinny broek met een roze bloesje en mijn uggs. "Zo ik ben klaar Lucy" ze keek me met open mond aan "hoe doe jij dat??" "Kweet niet kom ik help je zoeken" na 10 minuten hadden we een ideale outfit voor Lucy gevonden. Ook een zwarte broek met een bordeaux bloesje en uggs. "Kom we gaan naar beneden ik heb honger" zei ik en lachte.
***
Ik keek op de klok "Lucy we moeten vertrekken" en zette tv uit. We deden de jassen aan en pakte onze tassen en liepen naar de garage pakte onze fietsen en fietste naar het park. We kwamen babbelend aan en zette onze fietsen op slot. "Daar staan ze!!" Riep Lucy en liep recht in de armen van Nathan. Ik liep achter haar aan en zei dag tegen Lucas "haay Lucas" zei ik enthousiast. "Heeey ally" en gaf me uit niets een knuffel ik was verbaast maar knuffelde terug (uiteraard ;)). "Hebben jullie zin om naar de schaatsbaan te gaan?" Stelde Nathan voor we stemde allemaal in, we liepen naar de schaatsbaan het was toch in het park. De jongens betaalde inkom (gentleman's toch). Ik en Lucy schaatste elk jaar heel veel op deze schaatsbaan we waren wel goed maar de jongens niet echt. Nathan had zich vast aan de rand en aan Lucy hij is al een paar keer gevallen. Lucas is ook niet goed hij heeft ook al veel de grond gevoelt. En BAM daar lag Lucas weer hij moest lachen juist als ik "kom laat me je helpen" zei ik lachend ik strekte mijn hand om hem te helpen hij pakte hem vast en trok me gewoon mee naar beneden daar lag ik dan lachend op de mooiste jongen ter wereld. "Je bent mooi" zei Lucas en ik begon te blozen. Voor ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijne.
~~~~
Heey allemaal sorry voor het korte hoofdstukje maar had weinig inspiratie maar ze hebben wel gekust :)
Love yuu 💕
JE LEEST
True love?
RomanceDit is een verbeterende versie. Dit boek gaat over Ally een meisje van 16 jaar ze is een prachtige meid en super lief ze is dan ook populair bij de jongens maar daar trekt ze zich ni veel van aan. Ze heeft lang bruin en bruine ogen ze heeft een prac...