We zijn nu al een paar maanden verder de zomer is begonnen en ik en Lucy hebben nog steeds ruzie. Maar ik en Lucas zijn heel gelukkig samen. Ik heb hem nog steeds niet verteld dat ik multimiljonair ben dat durf ik echt niet.
Ik stond in de badkamer mijn haar te drogen. Na dat mijn haar iets of wat droog was liep ik naar mijn kast, het was meer dan 20° graden dus een kleedje kon ik best aandoen ik zocht een donkerblauw kleedje met een wit riempje erin en witte ballerina's ik liep naar beneden om te ontbijten ik pakte een potje yoghurt en werkte hem naar binnen. Nu het lente is ga ik weer met de fiets naar school en dan moet ik veel vroeger vertrekken. Shit ik moest al weg zijn! Ik sprong op mijn fiets en reed na school. Uitgeput kwam ik aan. Ik zette mijn fiets weg en zocht Lucas een paar jongens begonnen te fluiten naar mij ik negeerde het en dan zag ik een schaduw over me heen gaan "Hey ze is van mij verstaan?" Ik draaide me om en knuffelde hem "heey schat"'fluisterde hij in mijn haar "heey" zei ik terug ik keek naar boven Lucas is wel wat groter als mij, ik ging op mijn tenen staan om hem een kus te geven. Lucy kwam aangelopen ze stak haar hoofd in de lucht en liep voorbij. Ik zuchte. "Wanneer gaan jullie het is goed maken?" "Ik ga het niet goed maken met haar zij is begonnen" bleef ik koppig volhouden. Hij zuchte en gaf me een kus op mijn voorhoofd. "Kom we van naar de les" en pakte mijn hand vast. We hadden jet laatste uur voor de middagpauze hadden we nederlands van een lange magere spriet die heel eng is. "Lucas gaan we na school zwemmen?" Fluisterde ik. "Ja natuurlijk om 16uur aan het zwembad?" "Ja is goed" fluisterde ik terug misschien juist iets te hard. "Juffrouw Stuart zei u iets?" "Nee hoor mevrouw Van de Casteelen" ze keek me raar aan zei dan "dan is het goed" -trrring- safe by de bell. Eindelijk middag ik heb reuze honger.
***
Ik stond te wachten aan de ingang van het zwembad het was 15.55 ik was wat te vroeg maar ik had thuis toch niets beter te doen ik checkte mijn Facebook nog even en zag dat ik al meer dan 150 likes op mijn profielfoto had. "BOE!!!" Van schrik liet ik lijn mobiel vallen "Lucas!! Ik schrok me rot!!" En gaf hem een speels duwtje. Ik raapte mijn mobiel op en gingen naar binnen "wat kan het voor jullie zijn?" Vroeg de mevrouw achter de kassa. "Ja voor brood moet ik hier niet zijn" zei ik in mijn hoofd "Ally kom nou" zei Lucas "sorry was even in gedachten verzonken" niet veel later waren we allebei omgekleed. Lucas stond te wachten aan de toiletten. Sixpack-alarm! Ik kon mijn ogen er niet van af houden. "Bevalt het uitzicht je?" Lachte Lucas ik keek op en lachte "kom gaan we nu in het water?" Vroeg ik, het zwembad van onze gemeente is echt reusachtig met een kinderbadje met kleine glijbaantjes en fonteintjes, een groot zwembad om in te spelen ook met fonteintjes enzo, een zwembad om baantjes in te trekken, een apart bad met springplanken, een stuk of 3 glijbanen stuk voor stuk geweldig en dan tot slot nog een klein buitenzwembad. Ik sprong met een grote plons in het water als ik boven kwam zag ik Lucas recht voor mijn neus was "ooit al een onderwaterkus gehad?" Vroeg hij maar voor ik kon antwoorden werd ik al onder water getrokken toen ik mijn ogen opende zag ik Lucas lachen ik drukte mijn lippen op de zijne. "Dat was leuk" zei hij toen we boven kwamen. Ik lachte ik probeerde naar hem toe te gaan op hem een knuffel te geven maar dat ging niet echt goed met al die mensen die tussen ons aan het zwemmen waar toen ik eindelijk bij hem aankwam tilde hij me op ik sloeg mijn benen om hem heen en mijn armen in om zijn nek, nu waren we even groot. Ik lachte bij die gedachten. "Waarom lach je?" Vroeg Lucas "om ons omdat ik nu even groot ben als jou" en lachte "je bent zo mooi als je lacht" zei hij en ik bloosde. Ik drukte mijn lippen op de zijne. Een bom vlinders ontplofte in mijn buik.
***
Ik plofte neer op mijn bed. Ik was echt verliefd op hem. Ik besloot hem een sms te sturen.
Ik: heey schat het was echt super leuk hou van je!! ❤️❤️❤️ xx
Na een paar minuten kreeg ik antwoord.
Lucas💕💕: heey babe ik vond het ook super leuk mis je nu al! Hou ook van jou! ❤️❤️❤️ xx
Ik typte een antwoord maar dan bedacht ik me iets.
Ik: ik mis je ook! Als je wil kan ik langs komen? ❤️❤️❤️ xx
Opeens werd ik gebeld. Lucas.
L: "Hey babe sorry dat ik belde maar ik bedenk me iets waarom kan ik nooit naar jou huis komen?" Ik slikte.
A: "Mijn ouders hebben niet graag dat ik dat er mensen op bezoek komen als zij er niet zijn."
En dat is geen leugen mijn ouders hadden dat niet echt graag. Ik mag veel van ze maar dat niet en zeker geen jongens.
L: "ah ok snap ik wel wil je nog langs komen?"
A: "ja deu ik ga vertrekken!"
Ik sprong op mijn fiets richting Lucas zijn huis. Ik belde aan. De moeder van Lucas deed open. "Dag mevrouw is Lucas thuis?" "Hey dag Ally ja Lucas is thuis hoor hij is op zijn kamer." Ik liep langs Tine (zo noemt de moeder van Lucas) naar boven. Ik deed de deur open en Lucas had zijn koptelefoon op en was iets aan het zoeken en hij heeft niet door dat ik er ben. Ik nam een aanloop en sprong op Lucas zijn rug. Hij schrok en viel met zijn buik op zijn bed met mij nog op zijn rug. Hij draaide zich op "Ally doe iemand anders verschieten eh" ik lachte "die had je nog te goed van aan het zwembad" nu staan we quitte" hij begon ook te lachen en gaf me een knuffel "Lucas lucht alsjeblieft!" "Hij had me zo stevig vast dat ik amper kon adem halen "sorry babe kon het niet laten" en begon te lachen. "Ik hou van je meneer Jonkers" zei ik "ik ook van jou mevrouw Stuart" en we begonnen allebei te lachen.
~~~~
Tadaa hoofdstuk 11 al en ik heb 204 lezers bedankt allemaal!! Jullie denken waarschijnlijk ja boeie ma voor mij betekent het wel veel. Vote&comment aub.
JE LEEST
True love?
RomanceDit is een verbeterende versie. Dit boek gaat over Ally een meisje van 16 jaar ze is een prachtige meid en super lief ze is dan ook populair bij de jongens maar daar trekt ze zich ni veel van aan. Ze heeft lang bruin en bruine ogen ze heeft een prac...