Hoofdstuk 7

240 14 0
                                    

Ik plofte neer op mijn bed. Dit. Was. Echt. De. Beste. Date. Ever!!! Na de cinema zijn we naar een super gezellig restaurantje gegaan, we hebben gelachen en gepraat het was echt geweldig. Oké ik geef toe ik begin wel gevoelens voor hem te krijgen hopen dat dat wederzijds ook is ik, keek op mijn klok nog maar half negen dan zal Lucy ook al wel terug zijn van haar date. Ik besloot haar te bellen. Na een paar seconden werd er opgenomen.

"Heeeeeeey ally heb je Facebook al gecheckt?"

"Nee waarom??"

"Gewoon doe nou maar"

"OK ok"

Ik pakte mijn MacBook air en zette hem aan. Na 2 seconden was ik online. Ik scrollen naar beneden en zag er opeens staan:

Lucy Van Hoorenbeeck heeft een relatie met Nathan Corneel

Ik pakte mijn telefoon terug.

"Aaah heb je eindelijk een relatie met hem jullie zijn super cute samen!!!!!" Riep ik enthousiast.

"Haha dankje ally"

"Kom je niet slapen bij mij???"

"Jaa zou super zijn ben toch alleen vanavond mijn ouders zijn naar een bruiloft ik kom meteen naar je toe"

"Oki byeeee"

Ik liep meteen naar beneden "mam" "ja kindje in de keuken" ik liep naar de keuken. "Mam mag Lucy blijven slapen??" "Ja natuurlijk mag dat" "Ooh dankje mam je bent de beste!"

Ik liep weer naar boven om andere kleren aan te doen gewoon een comfi legging en een topje. Hier binnen is het toch warm. Na 2 minuten ging de bel. Ik spurtte naar beneden,

"Heeeey Lucy" en ik gaf haar en knuffel "heey ally mag ik binnen komen het is koud buiten" "ja natuurlijk kom we gaan naar boven" we liepen de trap op naar mijn kamer. We legde haar spullen weg en gingen op bed zitten. "Vertel mij alles" zei ik op een dwingende toon. Ze lachte en zei "ok dus we hadden afgesproken dat hij me thuis kwam halen toen ik de deur opendeed hing er een briefje aan de deur geplakt er stond 'ga naar het park' ik liep naar park over mijn huis en aan de ingang hing nog een briefje aan een boom 'volg de pijlen' dus dat deed ik er was in de sneeuw pijlen getekend ik kwam uit op een prachtige plek die ik nog niet had gezien" "Ooh en toen????" Vroeg ik ongeduldig ze lachte en ging verder "toen stond hij daar in een hartje van kaarsjes met een bosje rozen ik liep toen naar hem toe en pakte de bloemen aan ze waren prachtig er was zelfs een kaartje bij en er stond op 'wil je mijn meisje zijn?'" "En toen????" "Ja toen vloog ik hem om de hals natuurlijk wat dacht je zelf?" "Ooh dat is super lief ik ben echt jaloers sn hebben jullie al gekust??" "Jaa deu wat dacht je" en begon te lachen.

~~~

heey mensen sorry dat ik niet kon updaten maar ik had geen internet ik had 2 hoodstukjes klaar maar mijn ipad was uitgevallen toen ik aan het typen als gevolg H8 is weg 

wat ben ik toch intressant he haha just kidding

byee

True love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu