Ik hoorde mijn naam en draaide me om. Lucas. Ik draaide me terug om en zette het op een lopen. Ik liep naar de toiletten en sloot me op in een kotje. Ik liet me op de pot zakken en wachtte op de bel. Toen de bel eindelijk ging liep ik uit de wc's naar mijn lokaal. Ik was 1 van de laatste en Lucy zat natuurlijk naast Nathan. "Lucy ik dacht dat je naast mij kwam zitten" zei ik teleurgesteld. Ze keek op en keek me aan "ow sorry ally maar opeens was je weg en... Ik onderbreekte haar en zei "het is niet erg ik ga wel alleen zitten" lachte ik en ging zitten op een lege bank. De tweede bel ging en de leerkracht kwam binnen en achter hem oh nee Lucas en de enige plek die vrij was was natuurlijk naast mij ik zuchtte en dook zo ver mogelijk in mijn boeken. Ik hoorde de stoel naast mij verschuiven en ik ging wat rechter zitten en pakte mijn agenda ik schreef op war de leerkracht noteerde en pakte vervolgens mijn schrift "ally" ik schrok en keek opzij ik keek hem aan in zijn prachtige ogen die redelijk dof stonden, hij zag er in het algemeen slecht uit wallen onder zijn ogen zijn haar stak alle kanten uit en hij zag redelijk bleek. "Ja" zei ik stil "kan ik je na school spreken?" Zei hij amper hoorbaar "ja ok" fluisterde ik terug.
-na school-
Ik wachtte aan de schoolpoort Lucas was nergens te bekennen tot ik een stem achter me hoorde praten "Hey ally zin om naar het prak te gaan?" "Nee dankje Matthias en laat me nu gerust!" Matthias is echt een eikel hij heeft ooit iets met Femke gehad en haar dan bedrogen hij is zo een loser. Hij bleef staan ik raakte geïrriteerd en zei "dag mathhias" en ik wuifde met mijn hand hij bleef droog staan en begon me uit het niets te zoenen ik schrikte en probeerde hem van me af te duwen maar het lukte niet tot hij opeens weg werd getrokken "laat mijn meisje gerust!!" Ik deed mijn ogen open en zag Lucas staan. "Hey laat me los ik ga al" riep Matthias, Lucas was iets groter en veel sterker als Matthias dus veel zou hij niet kunnen doen ik had intussen tranen in mijn ogen gekregen het was zo lief wat Lucas zei ik ben zijn meisje. Nee stop ally hij zei dat alleen om Matthias bang te maken zei de stem in mijn hoofd. Ik voelde twee warme handen mijn gezicht vasthouden "ally gaat het wel?" Zei de warme stem van Lucas.
JE LEEST
True love?
RomanceDit is een verbeterende versie. Dit boek gaat over Ally een meisje van 16 jaar ze is een prachtige meid en super lief ze is dan ook populair bij de jongens maar daar trekt ze zich ni veel van aan. Ze heeft lang bruin en bruine ogen ze heeft een prac...