Na het eten moest Lucy naar huis. Ik ging naar boven om te douchen, ik deed mijn kleren uit en stapte de douche in. Na 10 min was ik klaar en stapte eruit. Ik droogde me af en ging met een handdoek rond mijn lichaam een haar naar mijn kamer deed mijn pyjama aan eigenlijk gewoon een schortje en een topje. En kruipte in bed ik keek op de klok 20:30 ik besloot om nog wat tv te kijken. Ik kruipte onder de lakens en zette de tv aan na ongeveer een uurtje een film te kijken was ik zo moe da ik in een droomloze slaap viel.
***
Piep piep piep
Ik zette de wekker uit en stapte uit bed. Ik liep naar mijn inloopkast en zocht iets warm het was nog steeds ijskoud. Een hoge skinny jeans, een t-shirt dat ik er in stopte, een warme trui en uggs. Ik liep naar de badkamer kamde mijn haar en maakte een dot ik poetste mijn tanden en liep naar beneden, waar zoals altijd niemand was. Ik pakte een kom en deed er cornflakes in. Ik at het langzaam op en keek op de klok. Nog wel even tijd ik liep weer naar boven pakte mijn rugzak en liep weer naar beneden ik deed mijn jas en sjaal aan plus mijn handschoenen natuurlijk en riep Herman.
"Heeeey Ally" kwam mijn iets te vrolijke vriendin aangelopen ze gaf me een knuffel en zei: "Lucas en Nathan komen goed overeen kijk" ze wees naar de 2 jongens die volop in gesprek waren. Ik lachte en liep er naar toe Lucy trok me aan mijn arm en zei: "wat ga je doen??" "Piano spelen" *sarcasme* ze rolde met haar ogen. "Haha heel grappig nee wat ga je daar nu doen?" "Gewoon is dag zeggen" "nou ok dan" ik liep er naar toe. "Heey jongens! Alles goed?" "Ja hoor nu jullie er zijn" zei Nathan en keek naar Lucy die meteen knalrood werd. "Heum Lucy kan ik je even spreken?" Vroeg Nathan op een zachte toon. Ze liepen weg en ik richtte me op de mooiste ogen die ik ooit gezien heb."Heey Lucas heb je zin om samen is iets te gaan doen?" Hij was volgens mij van zijn stuk gebracht want hij zei niets ik zuchtte en zei "als je niet wilt hoeft het niet hoor" en liep naar Lucy "wacht Ally!!" Ik draaide me om en keek recht in de ogen waar ik volgens mij nog in ga verdrinken. "Ja heel graag" stamelde hij ik bloosde en liep naar Lucy die met een grote grijns naar me toe komt. "Ik heb een date!!" zei ze vrolijk "me 2!!" We knuffelde elkaar en lachte tot Lucy geschrokken keek "OMG ik heb niets om aan te doen!" Riep ze. Ik dacht na "ik ook ni!" Ik dacht na "morgennamiddag gaan wij shoppen!!"ze was stil " wat is er? shoppen is toch leuk?" "Ja maar mijn kledinggeld van deze maand is al op" "ik betaal!!" En toen ging de bel die alles verpeste.
*woensdagnammidag*
"Ally kijk vind je die mooi?" ze had een wit kleedje vast met een bruin riempje. "Ja die is is echt mooi en deze?" Ik had een wit strapless kleedje vast. "Ja heel mooi kom we gaan passen!" Ik liep een paskamer binnen deed mijn kleren uit en het jurkje aan. Ik bekeek mezelf nee dat is hem niet. Ik liep naar buiten en zag Lucy staan. "Dit kleedje past niet bij mij hè" ik keek eens goed eigenlijk helemaal niet. "Nee sorry dat van mij ook niet hè" ze bekeek me is goed en zei: "nee hè maar mag ik u kleedje is aandoen en jij dat van mij?" "Ok dan" na een tijdje keken we mekaar aan en glimlachte dit waren ze. We liepen naar de kassa en ik betaalde. We liepen naar Starbucks en gingen naar binnen. "Wat mag het zijn?" Zei de mevrouw aan de toog. "Een warme chocolade melk en een chocolade muffin aub" zei ik ze tikte het in en zei "en voor de andere jongedame?" "Hetzelfde aub" ik betaalde en zochten een tafeltje vanachter.
***
Heey sorry dat ik zo laat geupdated heb maar ik ben nog steeds in Zweden
Love yoo all💕💕
JE LEEST
True love?
RomanceDit is een verbeterende versie. Dit boek gaat over Ally een meisje van 16 jaar ze is een prachtige meid en super lief ze is dan ook populair bij de jongens maar daar trekt ze zich ni veel van aan. Ze heeft lang bruin en bruine ogen ze heeft een prac...