Thuis aangekomen liepen we naar mijn kamer en direct door naar mijn inloopkast we stonden bij mijn rek bikini's en Lucy kon niet kiezen zag ik. "Jezus Ally heb je geshopt in Miami ofzo?" "Ja een beetje" lachte ik na 10 minuten waren we aan het klaar om naar het zwembad te gaan, ik had een aquablauwe bikini aan en Lucy een witte met franjes die ook aqua blauw waren. We liepen naar boven. Mijn huis heeft 4 verdiepingen op het gelijkvloers is de keuken en de woonkamer op de eerste verdieping is mijn kamer en die van mijn ouders met allebei een badkamer en 1 inloopkast bij mij en bij mijn ouders 2 inloopkasten. Op de 2 de verdieping is fitnessruimte voor mijn sport ik doe aan hardlopen in de zomer en als het winter is ga ik niet buiten trainen en daarvoor hebben we een fitnessruimte gezet, op de derde verdieping is het binnenzwembad met een paar ligstoelen en een douche enzo en dan op de vierde verdieping hebben we een kleine spa niet bijzonders hoor gewoon een plek met masseurs voor mijn ouders ze hebben heel stressvol leven en dan ook nog mijn muziek ruimte ik speel gitaar en zing ook wel een beetje en piano kan ik ook spelen maar dat is niets speciaal. En dan hebben we een dakterras met een jacuzzi en een plek om te zonnen in onze tuin beneden hebben we ook een zwembad maar daar, is het nu te koud voor. We legden onze handdoeken op 2 stoelen en liepen naar de douche's we mogen niet in het zwembad zonder een douche te hebben genomen we wandelden naar het zwembad en Lucy was aan het dromen ik zag mijn kans en duwde haar in het water. Met een gil viel ze in het water en ik gierde het uit. Ze kwam proestend boven. "Ally doe dat nooit meer!!!" Ik sprong ook in het water en voor ik het wist kreeg ik een plets water in mijn gezicht "ok die had ik wel verdient " lachte ik. Na een tijdje zwemmen vroeg Lucy "hey Ally wat vond je van die nieuwe jongen" "hot" zei ik en ze lachte "haha is hier iemand verliefd?" "Moet ik juist aan jou vragen waar zat je derjuist aan te denken? Aan Nathan?" Ze bloosde en ik wist meteen het antwoord. Lucy is al maanden veliefd op Nathan, ok hij is wel knap maar niet mijn type. Hij ziet Lucy ook wel zitten denk ik, hij vraagt altijd of ze naast hem wilt zitten in de les. Ik zit dan wel vaak alleen maar nu niet meer :)
"Ja ok ik dacht aan Nathan" en glimlachte "maar ik hij is zo fantastisch ik ben echt verliefd" ik lachte ik gunde het haar wel hoor na een tijdje waren we het beu en droogde ons af en liepen naar mijn kamer we kleden ons weer aan en liepen naar beneden. "Wil je blijven eten?" "Ja graag ik eet anders toch alleen" "ok dat is dan afgesproken."
~~
Heey weer een nieuw hoofdstukje het regent buiten dus ik had tijd om 2 nieuwe hoofdstukjes te maken. Vote&Comment alsjeblieft💕💕
JE LEEST
True love?
RomanceDit is een verbeterende versie. Dit boek gaat over Ally een meisje van 16 jaar ze is een prachtige meid en super lief ze is dan ook populair bij de jongens maar daar trekt ze zich ni veel van aan. Ze heeft lang bruin en bruine ogen ze heeft een prac...