💘 Crush💘
📞 You could be my only star📞
"Hello"
"ငါဒီေန႔ေက်ာင္းမလာျဖစ္ေတာ့ဘူး.....ငါ့ေစာ္နဲ႔ခ်ိန္းထားလို့......အဲဒါနင္ခြင့္တိုင္ေပးေနာ္...."
"Omm omm"
"Ok bye☎"
ေျပာခ်င္တာေျပာၿပီး လ်င္ျမန္စြာျဖတ္ေတာက္သြားတဲ့ဖုန္းလိုင္းေလး........
သူ႔ဘက္က သူငယ္ခ်င္းထက္မပိုေပမယ့္ ကြ်န္မဘက္ကအဆင့္တက္ခ်င္တယ္......ဒါေပမဲ့လည္း အဲ့ဒါကစိတ္ကူးသက္သက္ပါဘဲ......တကယ္မွမျဖစ္နိုင္တာ......သူဆိုတဲ့ေက်ာင္းရဲ႕king ေနာက္ျပီး play boy လည္းျဖစ္တဲ့လူတစ္ေယာက္က ကြ်န္မလိုလူမ်ိဳးကိုဘယ္လိုလုပ္ခ်စ္မွာလဲ???ဒါေပမဲ့လည္း ကြ်န္မရူးမိုက္စြာနဲ့သူ့ကိုခ်စ္ေနတုန္းဘဲ.............ဒီေန့လည္းသူေက်ာင္းမလာဘူးတဲ့.... ကြ်န္မတစ္ေယာက္တည္းပ်င္းေနေတာ့မယ္😔
သူ႔အေျကာင္းေျပာေနတာနဲ့ကိုယ့္နာမည္ကိုေတာင္မိတ္ဆက္ဖို့ေမ့သြားတယ္😁ကြၽန္မနာမည္ byun baek hyun ပါ.....ကြၽန္မက တစ္ဥ္ီးတည္းေသာ သမီးပါ.....အာ့ေၾကာင့္မလို႔ omma နဲ႔ appa နဲ႔က အရမ္းအလိုလိုက္ၾကတယ္.....baek လုပ္ခ်င္တာမွန္သမွ်လုပ္ခြင့္ေပးသလို baek စားခ်င္တာမွန္သမွ်လည္းဝယ္ေကြၽးတယ္....အဲ့ဒါေၾကာင့္ baek က ခုလိုဆိုးေနတာေပါ့....baek က တစ္ခန္းလံုးမွာ ႐ုပ္အဆိုးဆံုးဘဲ......baek မွာ သူငယ္ခ်င္းဆိုလို႔ ႐ွား႐ွားပါးပါး sehun ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ဘဲ႐ွ္တယ္.....က်န္တဲ့သူေတြကေတာ့ ေမးထူးေခၚေျပာေလာက္ပါဘဲ......hunnie ကိုေတာ့ baek က တကယ္ခင္တယ္.....baek အရင္က အားလံုးနဲ႔ခင္ခင္မင္မင္ေနပါတယ္....baek ကခင္သေလာက္သူတို႔ကမွ baek ကို ျပန္မခင္ၾကတာ...ေနာက္ၿပီး baek ကြယ္ရာမွာ baek အတင္းကိုေျပာၾကတယ္ေလ...အဲ့ဒါေၾကာင့္ baek က လူေတြနဲ႔သိပ္အေရာတဝင္မေနေတာ့တာ......
...hunnie ကေတာ့ ခြၽင္းခ်က္ေပါ့😁 baek ကလည္း သူ႔ကိုခင္သလို သူကလည္း baek ကိုခင္မယ္လို႔ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္......hunnie က ေက်ာင္းရဲ႕ king ေလ......သူ႔လို king နဲ႔ baek သူငယ္ခ်င္းျဖသ္တာနဲ႔တင္ baek အရမ္းေပ်ာ္ေနၿပီ.....ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ baek လို႔႐ုပ္ဆ္ိုးတဲ့ မိန္းကေလးကို ဘယ္သူကမွ မေပါင္းခ်င္ၾကဘူးေလ....
YOU ARE READING
💘 Crush 💘
RomanceSebaek...... Play boy ေလးနဲ႔ ႐ုပ္ဆ္ုိုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္႐ဲ႕ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္ျဖစ္ၾကမလဲ??