💘 Crush💘
Ep - 6Baek ကေတာ့ ဒီေနရာကို Gyeongbokgung လို႔ေျပာတာဘဲ......
ေတာ္ေတာ္ေလးေတာ့လွတယ္ဗ်....
ကြၽန္ေတာ္ကိုရီးယားလာခ်င္တယ္ဆိုတာမွန္ေပမယ့္ေမြးရပ္ေျမကို မျမင္ဖူးလို႔လာခ်င္တာဘဲ႐ွိတယ္....
Baekကို ေျပာသလို ဒီေနရာေတြကိုအရမ္းလာခ်င္လို႔မဟုတ္ဘူး....
အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ကြ်န္ေတာ္ဒီေနရာေတြ႐ွိမွန္းေတာင္မသိဘူး...
Baek ကြၽန္ေတာ့္ကိုသနားၿပီးလိုက္ပို႔ေအာင္သာေျပာလိုက္တာဘဲ႐ွိတာ..."Kai....."
"Nae"
"ဟို....arni.....ဘာမွမဟုတ္ေတာ့ဘူး.."
"ေျပာပါ....ရပါတယ္ baek ရယ္.....ကိုယ့္ကို သူစိမ္းလိုမ်ိဳးမဆက္ဆံပါနဲ႔.....ရင္းရင္းႏွီးႏွီးဘဲေျပာပါ.....သူငယ္ခ်င္းလိုသေဘာထားၿပီးေျပာပါ....
ေမးခ်င္တာ႐ွိလည္းအားမနာပါနဲ႔ေမးလို႔ရပါတယ္......""Omm...အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ baek မွာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားမ်ားမ႐ွိဘူး....အာ့ေၾကာင့္ baek စကားေျပာတာ႐ိုင္းသြားရင္ ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္.....အခုမျဖစ္ေသးေပမယ့္ ေနာက္ျဖစ္လာခဲ့ရင္ ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္......."
"Omm pr"
"ၿပီးေတာ့...baek က kai တို႔ျပန္ရင္ လိုက္သြားရမယ္လို႔ omma က ေျပာတယ္.....အဲ့ဒါ kai ေရာသိလား?"
"Omm.....ကိုယ္သိၿပီးသားပါ....."
"အဲ့ဒါေလ...ဟိုမွာ baek ေက်ာင္းတက္ရမွာ ေၾကာက္တယ္....သူငယ္ခ်င္းလည္းမ႐ွိဘူးဆိုေတာ့ အခက္အခဲမ်ားျဖစ္မလားလို႔ပါ..."
"Baek မသိေသးဘူးထင္တယ္....baek ဟိုေရာက္ရင္တက္ရမယ့္ေက်ာင္းက ကိုယ့္မိဘေတြပိုင္တဲ့ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းမွာတက္ရမွာ......"
"😱jinja?"
"Omm...အဲ့ဒီ့ေတာ့ဘာမွစိတ္မပူနဲ႔....ဟိုမွာလည္း ကိုရီးယားကလူေတြ႐ွိတယ္...ၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေက်ာင္းကိုေရာက္လာတဲ့ေက်ာင္းသူဆိုၿပီး အားလံုးက ဝိုင္းၿပီး ဖားၾကမွာ...."
YOU ARE READING
💘 Crush 💘
RomanceSebaek...... Play boy ေလးနဲ႔ ႐ုပ္ဆ္ုိုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္႐ဲ႕ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္ျဖစ္ၾကမလဲ??