💘 Crush💘
Ep - 4ခ်စ္ရတဲ့သူဆီက မသြားပါနဲ႔ဆိုတဲ့စကားကို ၾကားခ်င္ေပမယ့္ လက္ေတြ႔ဘဝမွာေတာ့ ျဖစ္ခ်င္တာေတြျဖစ္မလာခဲ့.........
ကိုယ္ကိုက အတၱႀကီးလြန္းခဲ့တာပါ.......
ရင္ဘက္ထဲက နာက်င္မႈေတြကို အျပံဳးေတြနဲ႔ဖံုးအုပ္ၿပီး ရင္ထဲမွာေတာ့ ငိုေႂကြးေနခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးကို ေဘးကေကာင္ေလးကေတာ့ သတိမထားမိ........
အငိုမ်က္လံုးအျပံဳးမ်က္ႏွာျဖစ္ေနတဲ့ေကာင္မေလးကို ေဘးကေကာင္ေလးသာသိရင္ ကံၾကမၼာက ေျပာင္းလဲသြားမွာလား????
°°°°°°°°°°°°
"သမီးေရ.....သမီး ဒီလကုန္ရင္ ႏိုင္ငံျခားသြားရမွာေနာ္......သမီးလိုအပ္တာေတြဝယ္ထားေတာ့"
"မိန္းမရယ္..ဒီေန႔မွ ၅ရက္ေန႔ဘဲ႐ွိပါေသးတယ္......အေဝးႀကီးလိုေသးတာကို..."
"မဟုတ္ဘူးေလ ေယာက်ာ္းရယ္.....မိန္းမက စိတ္ပူလို႔ပါ...."
"သမီးေလးလည္း အရြယ္ေရာက္ေနပါၿပီ....သူ႔ဘာသာသူသိပါတယ္..."
"Omma သမီး ဒီလကုန္ရင္ မျဖစ္မေန ႏိုင္ငံျခား သြားရမွာလားဟင္"
"Omm ေပါ့သမီးရဲ႕....ဘာလဲ? သမီးေလးက မသြားခ်င္လို႔လား?"
"သြားလိုက္ပါသမီးရယ္...၂ႏွစ္ဘဲၾကာမွာကို....ၿပီးရင္ျပန္လာလို႔ရတာဘဲေလ"
မသြားခ်င္ဘူးလို႔ေျပာခ်င္ေပမယ့္ omma နဲ႔ appa က အရမ္းကို သြားေစခ်င္ေနေတာ့ မေျပာထြက္ခဲ့.......
"ဟုတ္ကဲ့ပါ...သမီးသြားပါ့မယ္......."
"Omm...အမွန္တကယ္ေျပာရရင္ omma တို႔က ဒီရက္ပိုင္းထဲေတာင္ သြားေစခ်င္တာ.....ဒါေပမယ့္ သမီးေလးက သြားဖို႔အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးတာေၾကာင့္ လကုန္ေျပာင္းလိုက္တာ"
ဟူးးးးး ေတာ္ေသးတာေပါ့....ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ Hunnie နဲ႔ေနဖို႔အခ်ိန္သိပ္မက်န္ေတာ့ဘူး......
YOU ARE READING
💘 Crush 💘
RomanceSebaek...... Play boy ေလးနဲ႔ ႐ုပ္ဆ္ုိုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္႐ဲ႕ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္ျဖစ္ၾကမလဲ??