💘 Crush💘
Ep - 7Sehun တစ္ေယာက္ baek မအားဘူးဆိုတာနဲ႔ အိမ္တြင္းပုန္းဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္.....
ဟုတ္တယ္ေလ....baek မပါရင္ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္မွသြားခ်င္စိတ္မ႐ွိေတာ့ဘူး.....
ဘယ္သြားသြားအတူတူသြားေနၾကဆိုေတာ့ baek မပါဘဲသြားရင္ တစ္ခုခုလိုေနလို ခံစားရတယ္.....
Baek နဲ႔အတူတူသြားရတဲ့အခ်ိန္ေတြဆိုလည္း ကြၽန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္တယ္....
Baek ကြၽန္ေတာ့္ထက္ပိုၿပီး သူမ်ားကို ခင္သြားမွာကိုမလိုလားဘူး....
တစ္ျခားသူေတြသူ႔ကိုႏွိမ္သလိုဆက္ဆံရင္လည္း ကြၽန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး....
Baek ကိုမေကာင္းေျပာတဲ့သူမွန္သမွ် ကြၽန္ေတာ့္ရန္သူဘဲ....
Baek ကို မေကာင္းေျပာတဲ့သူက ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူျဖစ္ေနရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္အဲ့ရည္းစားကို ျဖတ္လိုက္တယ္.....
Baek ကို မေကာင္းေျပာတာကိုေတာ့ ဒီတိုင္းၾကည့္မေနႏိုင္ဘူး...
Baek အေ႐ွ႕မွာသာဘာမွမလုပ္တာ...
ကြယ္ရာေရာက္ရင္ baek ကို မေကာင္းေျပာတဲ့သူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို ကြၽန္ေတာ့္လူေတြနဲ႔ warning ေပးတယ္......
ဒီလိုမ်ိဳးေတြလုပ္ေနတာကလည္း သူက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေနလို႔ပါဘဲ.....
ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလကြၽန္ေတာ္ကိုယ့္ကိုယ္ကို နားမလည္ဘူး....
ကြၽန္ေတာ္ဘယ္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းကိုအဲ့ေလာက္ ခ်စ္တက္သြားတာလည္းဆိုတာကိုေပါ့.......📞You can call me monster📞
"Hello...."
"........."
"အခုလား?ကိုယ္မအားဘူး.."
"..............."
"Ok ok bae သေဘာ....ကိုယ္အခုလာေခၚမယ္ ဟုတ္ၿပီလား?"
".........."
"Omm bye..."
☎
ဟူးးးးး ဘယ္မွမသြားဘဲ အိမ္မွာဘဲေနမယ္ဆိုၿပီးလုပ္ခါမွ အျပင္ထြက္ရဦးမယ္
ဒီလိုနဲ႔ sehun လည္း အက်ီလဲၿပီးထြက္လာလိုက္တယ္......
"Hello babe ေရ....ကိုယ္ေရာက္ၿပီ။ထြက္လာခဲ့ေတာ့...."
YOU ARE READING
💘 Crush 💘
RomanceSebaek...... Play boy ေလးနဲ႔ ႐ုပ္ဆ္ုိုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္႐ဲ႕ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္ျဖစ္ၾကမလဲ??