Ep - 5

126 16 2
                                    

💘 Crush💘
Ep - 5

နာမည္​က kai တဲ့....ပံုစံၾကည္​့ရင္​ ႐ိုးမယ္​့ပံုနဲ႔ အၾကည္​့​ေတြကတစ္​မ်ိဳးဘဲ.....​ေကာင္​းတာလားမ​ေကာင္​းတာလားဆိုတာကို ခြဲျခားလို႔မရဘူး......
ဘယ္​လိုဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ တည္​့​ေအာင္​​ေတာ့​ေနရမွာဘဲ​ေလ....ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ ႏိုင္​ငံျခားသြားၿပီးပညာသင္​ရင္​သူတို႔အိမ္​မွာ​ေနရမွာ​ေလ....
သူ႔ appa သူငယ္​ခ်င္​းရဲ႕သမီးဆို​ေတာ့ baek ကို ဘာမွ​ေတာ့မလုပ္​​ေလာက္​ပါဘူး....

"Baek...သမီး​ေလး..."

"ဟင္​?"

"Aww သမီးက ဒီမွာ​ေရာက္​​ေနတာကို...omma ကလိုက္​႐ွာ​ေနတာ..."

"ဪ ဟုတ္​....omma ဘာ​ေျပာမလို႔လဲဟင္​"

"​ေထြ​ေထြထူးထူး​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူးသမီးရယ္​....သား​ေလး kai ကို ကိုရီးယား​ေနရာအႏွံ႔လိုက္​ပို႔ခိုင္​းဖို႔​ေျပာမလို႔...."

"သမီးက လိုက္​ပုိ႔ရမွာ?😳"

"Omm ​ေပါ့....သူက ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ကိုရီးယားကို မ​ေရာက္​ျဖစ္​တာဆို​ေတာ့ လမ္​း​ေတြသူမသိဘူး​ေလ။....အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့သမီးက လိုက္​ျပ​ေပးလိုက္​လိူ႔..."

"သမီးနဲ႔သူနဲ႔မွမရင္​းႏွီးတာကို"

"အတူတူသြားရင္​းနဲ႔ ရင္​းႏွီးသြားမွာ​ေပါ့ သမီးရယ္​...​ေနာက္​ၿပီး သား​ေလး kai က အရမ္​းသြားခ်င္​​ေနတာ..."

ထိုအခ်ိန္​ kai က omma အ​ေနာက္​က​ေန ထြက္​လာၿပီး....

"လိုက္​ပို႔​ေပးပါ baek ရယ္​...ကိုယ္​ဒီကို ​ေနာက္​တစ္​ခါျပန္​လာဖို႔က မ​ေသခ်ာလို႔ပါ....​​ေမြးရပ္​​ေျမျဖစ္​တဲ့ကိုရီးယားကို ​ေနရာအႏွံ ့ လိုက္​ၾကည္​့ခ်င္​တာ ကိုယ္​့အိပ္​မက္​ပါ....အဲ့အိပ္​မက္​​ေလးကို အ​ေကာင္​အထည္​​ေဖာ္​​ေပးပါ​ေနာ္​.....plzzz"

Baek လည္​း kai ကိုသနားသြားတာ​ေၾကာင္​့ ​ေနရာအႏွံ ့လိူက္​ျပဖို႔သ​ေဘာတူလိုက္​တယ္​....

"Ok...အာ့ဆို ဘယ္​​ေန႔သြားမလဲ? "

"ဒီ​ေန႔ဘဲသြားမယ္​​ေလ...ဒါနဲ႔ ​ေနရာအစံုကို ​တစ္​ရက္​တည္​းနဲ႔သြားလို႔ရပါ့မလား?"

💘 Crush 💘Where stories live. Discover now