💘 Crush💘
Ep - 3မ်က္ႏွာႏုႏုလးေပၚကို သူရိန္ေနမင္းႀကီးရဲ႕ ေ႐ွ႕ေျပးတပ္မေတာ္သားမ်ားျဖစ္တဲ့ ေရာင္ျခည္တစ္ခ်ိဳ႕က်ေရာက္လာတာေၾကာင့္ မနက္မိုးလင္းၿပီဆိုတာ သိရတယ္......
အိပ္ခ်င္ေနေသးတဲ့ မ်က္လံုးကို အားတင္းကာ ဖြင့္ၿပီး ေက်ာင္းသြားဖို႔ရန္ လုပ္ရတယ္......ေက်ာင္းဆိုတဲ့အ႐ာႀကီးက ေက်ာင္းသားေတြကို ႏွိပ္စက္တဲ့ အက်ဥ္းေထာင္ႀကီးပမာျဖစ္တယ္....
တစ္ခါတစ္ေလက်ျပန္လည္း ေက်ာင္းတက္ရတာဟာ ဘာနဲ႔မွလဲလို႔မရတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကို ရ႐ွိတယ္.....ေတြးလက္စအေတြးေတြကို ေဖ်ာက္ၿပီး ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္ဆင္ရတယ္....
ေက်ာင္းသြားမွ ခ်စ္ရသူနဲ႔ေတြ႔ရမွာေလ....
သူကေတာ့ ကိုယ့္ကို မေမွ်ာ္ေပမယ့္ ကိုယ္ကေတာ့ အျမဲသူ႔ကိုေတြ႔ခ်င္ေနမိတယ္....
ဒါကလည္း baek ရဲ႕ ထိန္းမရႏိုင္တဲ့ ေလာဘတစ္ခုေပါ့ေနာ္.....
႐ူးတယ္ေျပာလည္းဟုတ္တယ္😁
သူ႔ကို႐ူးမတက္ခ်စ္တယ္......အသည္းေပါက္တဲ့အထိခ်စ္တယ္.....သူဘာဘဲျဖစ္ေနျဖစ္ေန ခ်စ္တယ္.......
အဲ့ဒါကလည္း baek ရဲ႕ အတၱတစ္ခုပါဘဲ....
သူနဲ႔ပတ္သက္ရင္ အရာရာအားလံုးကို ရင္ဆိုင္ႏိုင္တယ္.....°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
မနက္ခင္းမိုးလင္းတာနဲ႔ အရင္ဆံုးသတိရတာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ bff ေလး baek ကိုေပါ့
သူနဲ႔ကြၽန္ေတာ္နဲ႔က အရမ္းခင္တာဗ်....
သူမကလည္း အရမ္းစိတ္ထားေကာင္းတယ္ေလ......ကြၽန္ေတာ္ျမင္ဖူးသမွ် ကြၽန္ေတာ္နဲ႔သက္တူရြယ္တူ မိန္းကေလးေတြထဲမွာ သူမက စိတ္ထားအေကာင္းဆံုးဘဲ.....
ကြၽန္ေတာ္ရည္းစားေတြအမ်ားႀကီးထားခဲ့ဖူးတယ္....အကုန္ေပါင္းရင္ေတာင္ သူ႔ေျခဖ်ားေတာင္မမွီဘူး....အဲ့ေလာက္ထိစိတ္ထားျဖဴစင္တဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္.....သူမက ရည္းစားထားရတာ မႀကိဳက္ဘူးထင္ပါရဲ႕...သူ႔မွာခုထိရည္းစားမ႐ွိေသးဘူး....
အဲ့လိုေနတာလည္း ေကာင္းပါတယ္ေလ....
ေတာ္ၾကာမဟုတ္တဲ့ဟာေတြနဲ႔ေတြ႔သြားမွ ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေလး ဝမ္းနည္းေနရလိမ့္မယ္.......
YOU ARE READING
💘 Crush 💘
RomanceSebaek...... Play boy ေလးနဲ႔ ႐ုပ္ဆ္ုိုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္႐ဲ႕ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္ျဖစ္ၾကမလဲ??